پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: دهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی کرسی‌های نظریه‌پردازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی کرسی‌های نظریه‌پردازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

در این نشست که به همت ستاد نهضت تولید علم و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد، محمدحسن قدیری ابیانه به عنوان صاحب‌نظر و مؤلف کتاب «کلیدهای پیشرفت» حضور پیدا کرده و پاسخگوی منتقدان حاضر در جلسه پیرامون کتاب ذکر شده بود.

 

 

 

 

 

 

وی با برشمردن مشکلات حاضر بر سر راه پیشرفت کشور معضل بیکاری را یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: در آینده چنانچه این مشکل حل نشود به مهم‌ترین تهدید اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیتی تبدیل و اقتدار ملی را تضعیف می‌کند.

فرهنگ عمومی اشتغال، توطئه‌های استکبار برای تضعیف فرهنگ کار، مطالبات مردمی و راهکارهای تحقق آنها، بحران در غرب، ابعاد تحریم‌ها، فشارها و فرصت‌های ایجاد شده که با استفاده از روش‌های علمی مدیریت استراتژیک استخراج شده بود از مطالب دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و نقد قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مسعود پورکیانی، سید عبدالمجید جلائی و محسن زاینده‌رودی به عنوان منتقد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه و پیرامون مطالب مطرح شده اظهار نظر کردند.

ارائه پاسخ قدیری‌ابیانه و جمع‌بندی مطالب توسط حجت‌الاسلام انصاریان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان آخرین مطالب ارائه شده در این نشست بود.

۹۱/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">