پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۲:۱۰ ق.ظ

۱

14 اسفند دوشنبه مشهد:

- سپاه امام رضا (ع): ساعت 8 الی 10 صبح

- وزارت دفاع: ساعت 12 الی 14

- دانشگاه ازاد اسلامی بسیج - مذاکره با آمریکا ساعت 14 الی 18

15 اسفند سه شنبه مشهد:

- مرکز بهداری شمال شرق کشور در جمع پزشکان و پرستاران ساعت 8 الی 10 صبح

- موسسه

 جامعه المصطفی 10 الی 12

- دانشگاه پیام نور در جمع تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ساعت 15 الی 17 موضوع: نقش رسانه ها در تبیین زندگی ایرانی اسلامی

16 اسفند جهارشنبه نیشابور:‌ دو سخنرانی

۹۱/۱۲/۰۹

نظرات  (۱)

سیاست. همان مفهوم همیشه جذاب. البته برای من!
بالاخره دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دین خود را به ما ادا کرد. توی این هفته‌ها و روزهای شلوغم، آن‌قدر کارهایم را جلوجلو انجام دادم که به دوشنبه برسم. به چهاردهم اسفند.
امروز من و دو نفر دیگر، نماینده‌های دانشکده‌ی مهندسی و دوسه نفر دیگر از بچه‌های خودِ دانشکده علوم سیاسی، میزبان یک کرسی پرسش و پاسخ با حضور جناب آقای دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه و عضو شواری بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بودیم.
صادقانه اقرار می‌کنم که هنوز هیچ چیز نمی‌دانم. خیلی چیزها هست که باید بفهمم. باید بروم دنبالش. خیلی زمان لازم است. خیلی بیش‌تر از این‌ها لازم است که در محضر این چنین اساتیدی شاگردی کنم. خیلی مانده که حرفی داشته باشم و بیایم این‌جا و بنویسم. حالا هم قصدم این‌ها نیست. می‌‌خواهم چیزی شبیه یک معرفی بنویسم شاید.
قبل از این‌که مختصری از بیوگرافی ایشان را در ادامه بیاورم، از ایشان بابت یادبودهای ارزشمندی که امروز به بنده‌ی حقیر سپردند، کمال قدردانی و تشکر را دارم و مسرانه خواهانم که به سمعشان برسانم که همین امروز دینم را نسبت‌ به این هدایای ارزشمند ادا کردم و آمده ‌ام تا در این‌جا این کتب را به دوستان دیگر نیز معرفی کنم.
و در پایان یک مژده به خودم و سایر علاقمندان این‌که، ایشان قول مصاحبه تلفنی یا حضوری را هم دادند که در صورت اجرای هماهنگی‌های لازم، ان شا الله در اوایل سال 92 که وقت بیش‌تری در دسترسم باشد انجام خواهد شد.
http://blueemotion19.blogfa.com/post/245

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">