پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۷ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه در ایران باید همه تلاش ها به سوی اسلامی تر شدن کشور پیش برود گفت: ما باید در شرایط جهاد و اقتصاد مقاومتی باشیم در حالی که با تعطیلی‌های زیاد و ساعات مفید کاری پایین در اقتصاد استراحتی به سر می‌بریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسن قدیری‌ابیانه پیش از ظهر امروز در اختتامیه دومین همایش ملی شهر اسلامی اظهار کرد: در شهر اسلامی شهروندان آن نباید متوهم باشند و منابع کشور را از بین ببرند بلکه باید آینده‌نگر باشند.

وی افزود: علاوه بر اینکه مدیران نقش مهمی در اداره کردن شهر دارند شهروندان هم باید به وظایف خود عمل کنند به عنوان مثال همانطور که شهرداری‌ها وظیفه زیباسازی شهر را به عهده دارند شهروندان هم وظیفه حفظ پاکیزگی شهر را دارند.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام تصریح کرد: یک شهر باید استراتژی براساس واقعیت داشته باشد و واقعیت کشور ما این است که ما کشوری نفت‌خیز هستیم و درآمد نفتی کشور ایران در طی دهه‌های اخیر افزایش یافته است اما این سئوال مطرح است که میزان صادرات نفت به ازای هر نفر در هر ماه چقدر بوده است.

وی ادامه داد: منابع حاصل از فروش نفت و فرآورده‌های نفتی در بودجه سال 91، 2.3 میلیون بشکه دیده شده است و این در حالی است که 610 میلیارد ریال درآمد نفتی در بودجه پیش‌بینی شده یک رقم نجومی به نظر می رسد. که به ازای هر ایرانی معادل 67000 تومان در هر ماه می باشد.

وی ادامه داد: اگر تصور کنیم که همه مبالغ حاصل از صادرات نفت یعنی ماهی 67 هزار تومان به هر نفر داده شود باز هم به این نتیجه می‌رسیم که با این مقدار نمی‌توانیم مشکلات مسکن، ازدواج و سایر مسائل را برطرف کرد.

وی اضافه کرد: اختصاص عادلانه بودجه عمومی واجب است اما کافی نیست و باید به تولید ثروت روی آورد.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام تاکید کرد: تمام مباحث سیاسی در کشور حول محور توزیع عادلانه ثروت می‌چرخد.

وی اظهار کرد: جوان، دانشگاه و دانشجو بخشی از راه‌حل مشکلات هستند و این در حالی است که همیشه می‌گویند مسئولان به فکر جوانان باشند. یعنی جوانان را بخشی از صورت مسئله دانستن.

قدیری‌ابیانه افزود: اگر کشور ما به رهنمودهای رهبری عمل می‌کرد وضع ما بهتر بود و اگر به اقتصاد مقاومتی عمل نکنیم باید منتظر اقتصاد ریاضتی باشیم.

وی در بخشی از صبحت‌های خود به وضعیت بنزین اشاره کرد و گفت: کسی که علاوه بر سهمیه بنزین ماهانه 40 لیتر بنزین مصرف می‌کند سالانه یارانه 2 میلیون تومان از بیت‌المال می‌گیرد.

وی گفت: ما به قشر ثروتمند بیشتر یارانه می‌دهیم در حالی که باید حمایت ما از قشر محروم جامعه بیشتر باشد.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام ادامه داد: حقوق مالی 600 هزار تومان کارمند معادل سهم کامل صادرات نفت بیش از 10 نفر است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ایران باید همه تلاش ها به سوی اسلامی تر شدن کشور باشد گفت: ما در شرایط نیاز جهاد و اقتصاد مقاومتی هستیم در حالی که با تعطیلی‌های زیاد چنین به نظر می‌رسد که ما در اقتصاد استراحتی به سر می‌بریم.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: مدیریت اسلامی فقط به داشتن مدیر مسلمان و اسلامی نیست بلکه باید شهروندان ن یز وظایف خویش را عمل کنند.

وی اضافه کرد: مردم باید بدانند که رفتار تک تکشان در شکل‌دهی وضعیت کلان کشور مؤثر است.

۹۱/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">