پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۵۹ ب.ظ

۰

سفیرسابق ایران در مکزیک با اشاره به نقش مستقیم مشایی در انتخاب مجسمه‌های مستهجن در مکزیک گفت: بنده در آنجا به بقایی، مشایی و سازمان میراث فرهنگی اعلام جنگ کردم.

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یزد، با اشاره به برگزاری نمایشگاهی با عنوان «آثار تاریخی ایران (سابقه تاریخ ایران) در مکزیک» در زمان سفیر بودن خود گفت: این نمایشگاه در حالی برگزار شد که بیش از یک میلیون بازدید کننده داشت و بسیاری از مجسمه های موجود در این نمایشگاه مستهجن بود که در آن مرد و زن به صورت برهنه در حال معاشقه بودند.

 وی بیان کرد: من به این وضع اعتراض کردم؛ ولی در همان حال پیغامی از طرف مشایی آمد که «سخت نگیرید»، مدیرکل موزه ایران نیز گفت که «ما این رو در هفت کشور نمایش دادیم و در هیچ کشوری با اعتراض سفرا همراه نشدیم و سازمان نیز می گوید که برگزار شود، اما حالا شما اعتراض می کنید؟» من نیز در مقابل جواب دادم که من سفیر فوق العاده و تام الاختیار ایران در مکزیک هستم و باید این آثار مستهجن از نمایشگاه جمع شود و نمی گذارم که ادامه پیدا کند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک تصریح کرد: پس از این ماجرا و برخورد با آنها، نامه ای را در این خصوص به رئیس جمهور نیز نوشته بودند و در ادامه نیز قرار شد که این نمایشگاه با خذف مجسمه های مستهجن در موزه دومی برگزار شود؛ ولی وقتی به دیدن این نمایشگاه رفتم، باز مشاهده کردم که در ورود به نمایشگاه در دو طرف آن دو مجسمه مرد و زن کاملا برهنه قرار داده شده که هر فرد قبل از ورود در نگاه اول به آنها نگاه می کردند که در همان جا پس از دیدن بقایی به او گفتم که من با شما و آقای مشایی و سازمان میراث فرهنگی اعلام جنگ می کنم!!!

 قدیری ابیانه ادامه داد: بقایی گفت چرا ناراحت شده ای؟ به او گفتم که من به او (مدیرکل موزه ملی ایران) گفته بودم که این مجسمه  را اینجا نگذارد، نه تنها توجه نکرده، بلکه آنها را در سر در گذاشته است؛ پس از بازدید، بقایی دستور داد که جمع شود و قول داد که مدیر کل را عوض کند؛ اما بعد فهمیدم که شخص مشایی در انتخاب این مجسمه ها نقش داشته و این در حالی است که کسی جرات نمایش این مجسمه ها در ایران را ندارد.

 وی با اشاره به انتخابات 92 گفت: این انتخابات باشکوه خواهد بود و اگر کلید واژه انتخابات 88 تقلب بود، این بار نیز انتخابات آزاد است و این دو با این تفاوت است که واژه تقلب اغتشاش را بعد از انتخابات دامن می زند و اما کلید واژه "آزادی انتخابات" در صدد است موج آفرینی را قبل از روز انتخابات و بعد از رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان ایجاد کند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: یکی از شاخص ها در این انتخابات نیز سردمدار بودن جریان انحرافی خواهد بود و اینکه گفته شده که "احدی حق ندارد برای ملت تصمیم بگیرد"؛ به این معنی است که "حتی شورای نگهبان هم حق ندارد بگوید که چه کسی صلاحیت دارد و چه کسی صلاحیت ندارد". تا راه برای نامزدی مشایی فراهم شود.

 قدیری ابیانه در پایان گفت: اگر هیچ سندی راجع به مشایی در خصوص رد صلاحیت شدن او نبود با همین مجسمه های مستهجن ایشان صلاحیت نامزدی نخواهد داشت و در آینده ای نزدیک هم تصاویر مربوط به آن را به شورای نگهبان ارسال خواهم کرد.

۹۱/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">