پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۶ ب.ظ

۰

آمریکا بدنبال ایجاد اختلال در انتخابات است

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۶ ب.ظ

خودشناسی راه عبور از بحران ها

مشهد - خبرگزاری مهر: سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: آمریکا از پیشنهاد برقراری رابطه قصدی جز برهم زدن انتخابات ندارد و لغو تحریم ها دروغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسن قدیری ابیانه عصر دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان که در محل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: قصد آمریکا از پیشنهاد رابطه، بر هم زدن انتخابات سال آینده است و لغو شدن تحریم ها نیز دروغی بیش نخواهد بود.

وی تاکید کرد: تنها راه باقی مانده دولت امریکا برای جلوگیری از سقوط و از هم گسیختگی در اختیار گرفتن و احاطه بر منابع نفتی همه کشورهای خاورمیانه است و در صورتی که نتواند به این هدف برسد سقوط شان حتمی خواهد بود.

قدیری ابیانه بیان کرد: آمریکا در حال افول است و تمام تلاشش این است که از این افول و سقوط جلوگیری کند.

وی همچنین با اشاره به مسئله مطرح شده از جانب آمریکا مبنی بر آمادگی این کشور برای گفتگو با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: آمریکایی ها سعی می کنند القاء کنند عصر توطئه ها پایان پذیرفته تا ما را خام کنند.

قدیری ابیانه افزود: فریب ظواهر را نباید بخوریم و اگر کسی فریب این ظواهر را بخورد قطعا در تحلیل هایش دچار اشتباه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر فکر کنیم داشتن رابطه با آمریکا مشکلات ما راحل خواهد کرد راه را به بیراهه رفته ایم و در تحلیل هایمان دچار اشتباه شده ایم.

وی افزود: مگر ما با انگلیس رابطه دیپلماتیک نداشتیم پس چرا این کشور از هیچ تهدید و تحریمی نسبت به ایران صرف نظر نکرد و همواره به صورت پیدا و پنهان علیه منافع مردم و دولت ایران گام بردا

قدیری ابیانه اظهار کرد: آن افرادی که علیه منافع کشورمان در زمان مصدق رفتار کردند همین آمریکایی ها بودند آن هم در زمانی که خودشان را دوست دولت ایران نشان می دادند.

وی ادامه داد: برای دولت های همچون دولت آمریکا فقط منافعش مهم است و نباید فریب ظواهر حرف های آنها را بخوریم و در دام این کشور گرفتار شویم.

قدیری ابیانه گفت:آیا همه کشورهای که با آمریکا رابطه دارند به کشورهای پیشرفته و ثروتمند تبدیل شده اند و مردمان آن کشورها هیچ مشکلی ندارند.

وی عنوان کرد: فقط دشمن شناسی به تنهایی کار ساز نخواهد بود و ما باید خودشناسی را نیز داشته باشیم تا بتوانیم از بحران ها عبور کنیم.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک اظهار کرد: بنده حتی پیش بینی می کنم غربی ها وانمود کنند که حاضرند عقب نشینی کنند و حتی در ظاهر این کار را هم انجام بدهند و حتی ممکن است یک نفر قبل از انتخابات بدون اجازه مقام معظم رهبری برای مذاکره با آمریکا برود.

وی افزود: آنها ممکن است چند تا از تحریم های بی اثر را که در عمل هیچ کاربردی ندارد لغو کنند تا مردم را به سمت آدم های سازش طلب بکشانند.

۹۱/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">