پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۸ ب.ظ

۰

حهان در حال چند قطبی شدن است

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۸ ب.ظ

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به نظام رو به افول امریکا و تک قطبی جهان گفت: جهان در حال چند قطبی شدن است و امریکا از هیچ کاری برای جلوگیری از فروپاشی خود فروگذار نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از مشهد، محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز در کرسی «توطئه یا توهم توطئه» در سالن همایش‌های دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد، با بیان هدف امریکا برای اشغال منابع عراق و خاورمیانه گفت: امریکایی‌ها سعی می‌کنند بگویند عصر توطئه تمام شده است، ولی هدف آنها از بیان این مسئله، فریب ملت‌هاست؛ آنها نه تنها به دنبال به دست آوردن منابع نفتی ایران، عراق و عربستان هستند، بلکه به دنبال تجزیه این کشورها نیز می باشند.

وی با بیان نظرات اندیشمندان امریکایی مبنی بر عدم پیروزی امریکا از جنگ با ایران خاطرنشان کرد: اندیشمندان امریکایی بر این باورند که اگر به ایران حمله شود، این جنگ سی‌ سال به طول خواهد انجامید و پس از این مدت نیز پیروزی آمریکا قطعی نیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان سیر رو به افول امریکا اذعان داشت: قدرت جنگ‌ افروزی امریکا رو به افول است و دولت امریکا بیش از 16 هزار میلیارد دلار بدهی دارد.

قدیری ابیانه با اشاره به شعارهای سال که توسط مقام معظم رهبری مشخص می‌شوند، گفت: باید همه مردم بر کار و تلاش موثر خود در این شرایط جهانی بیفزایند تا به شرایط استقلال اقتصادی برسیم.

وی با انتقاد به طرح بحث مذاکره و ارتباط با امریکا تصریح کرد: در اوایل انقلاب کشور امریکا در ایران سفارت‌خانه داشت و اگر این روابط جنبه سودمند برای ایران داشت، چرا دولت‌های امریکایی به جاسوسی و خرابکاری علیه ایران دست زدند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در برابر اسرائیل بیان داشت: به ازای هر نیروی حزب‌الله که در این جنگ به شهادت رسید، شش نظامی اسرائیلی کشته شدند و این مسئله باعث شد تا پس از جنگ وزیر امور خارجه اسرائیل بگوید هیچ قدرتی توان مقابله با حزب الله را ندارد.

قدیری ابیانه با بیان سیر چند قطبی شدن جهان گفت: نظام تک‌قطبی امریکا در جهان رو به افول است و غرب از هیچ کاری برای توقف این امر فروگذار نخواهد کرد. تنها راه نجات دولت امریکا تسخیر منابع نفتی خاورمیانه است.

وی افزود: امریکا برای حفظ خود نمی‌تواند وارد مرحله نظامی با همه اقطاب شود و باید از راه‌های دیگر منابع نفتی کشورهای خلیج فارس را از آن خود کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان گزارش سازمان سیا مبنی بر فروپاشی اسرائیل و حذف آن در سال 2025 خاطرنشان کرد: در گزارشی که توسط سیا مطرح شده بود، اسرائیل تا سال 2025 وجود خارجی نخواهد داشت و نبود اسرائیل به معنی حذف آل سعود خواهد بود. در این شرایط موضع ایران در عرصه جهانی در قدرت‌مندترین وضعیت خود خواهد بود.

قدیری ابیانه عملکرد ترکیه در قبال مسئله سوریه را ناشی از فریب‌های امریکا عنوان کرد و افزود: غربی‌ها ترکیه را فریب می‌دهند؛ که اگر سوریه متلاشی شود قسمتی از آن را به او خواهند داد و در ذهن مقامات ترکیه‌ای حکومت عثمانی را متصور کرده‌اند. حال آ«که تجزیه ترکیه را برنامه ریزی کرده اند.

وی رفتن کلینتون از سمت وزارت امور خارجه امریکا را به ضرر ایران دانست زیرا وی به دلیل ناشی بودن حقایقی را که نباید م یگفت بر ملا می کرد و افزود: کسی که حمایت‌های امریکا از فتنه 88 را به صورت علنی در رسانه‌ها مطرح می‌کرد، این فرد بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان هدف تحریم‌ها توسط امریکا اذعان داشت: آنها به دنبال فشار معیشتی بر مردم هستند تا بتوانند افرادی را که مرعوب امریکا هستند، در انتخابات به قدرت برسانند.

قدیری ابیانه امریکا و اسرائیل را در بحران دانست و گفت: در شرایط کنونی آنها در بحران هستند و آینده جهان شرایط برتری را برای آنها رقم خواهد زد. جهان اسلام نیز در بهترین وضعیت خود قرار دارد و در آینده شرایطی بسیار بهتر در انتظار ما خواهد بود.

۹۱/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">