پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۵ ب.ظ

۰

مشهد - خبرگزاری مهر: کارشناس عالی وزرات امور خارجه گفت: شرکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده باعث نفوذ قدرت کلام ایران در جهان و از جمله در مذاکرات هسته ای خواهد شد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در همه جای دنیا ملاک قانونی برای ریاست جمهوری رای اکثریت شرکت کنندگان در انتخابات است.

وی افزود: حتی اگر 10 درصد از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کنند نصف  به علاوه یک برنده انتخابات خواهد بود و این هیچ تاثیری در اختیارات نفر برگزیده نخواهد داشت.

سفیر سابق ایران در استرالیا عنوان کرد: آنچه در شرکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است اعتبار نفر برگزیده است.

وی افزود: وقتی یک فردی در انتخاباتی با شرکت حداکثری مردم در آن انتخابات برگزیده می شود از اعتبار بالاتری در نزد افکار عمومی جهان برخوردار است و اعتبار این فرد با اعتبار کسی که با شرکت 10 درصد مردم در انتخابات به قدرت رسیده متفاوت خواهد بود.

قدیری ابیانه بیان کرد: کشور ما در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و هرقدر مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند اعتبار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی بیشتر خواهد شد.

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام اظهار کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را نا امید تر خواهد کرد و همین یاس دشمنان باعث می شود بخشی از فشارهای بین المللی بر ایران نیز کاهش یابد.

سفیر سابق کشورمان در مکزیک ادامه داد: هر یک نفر که پای صندوق می رود ایران از سرمایه گذاری در مقابل توطئه های دشمن یا اعزام نیرو به جبهه های جنگ بی نیاز می شود و وقتی می توانیم با یک رای این چنین در مقابل دشمن اعتبار برای کشورمان بخریم چرا این کار را نکنیم.

وی افزود: نسبت شرکت کنندگان در انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از بقیه کشورهای دنیا بالاتر است و ما گاهی می بینیم درصد شرکت کنندگان در انتخابات در برخی کشورهای اروپایی به 15 درصد هم رسیده است.

محمد حسن قدیری ابیانه اظهار کرد: شرکت مردم در انتخابات سال آینده ضمن نشان دادن قدرت همبستگی مردم ایران قدرت نفوذ کلام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و از جمله در مذاکرات هسته افزایش خواهد داد.

۹۱/۱۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">