پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ

۰

بودجه باید براساس ضوابط تقسیم شود

رابطه با آمریکا سودی ندارد.

هر چند وزیر امور خارجه عنوان کردند که تحریم ها کم می شود، اما بنده می گویم که تحریم ها تشدید می شود و حتی تهدید هم در ایام انتخابات گسترش می یابد.

خبرگزاری فارس: سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک گفت: بودجه باید براساس ضابطه تقسیم شود؛ نه اینکه اگر رئیس جمهور به یک استانی رفت یک بودجه داده شود و به یک استان که نرفت، بودجه نرسد.

به گزارش خبر'گزاری فارس از نیشابور، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر امروز در همایش انتخابات 92 و تأثیر آن بر اقتصاد ایران که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: مردم ایران جزو پرمصرف ترین مردم جهان هستند.

وی ادامه داد: البته کاپیتان کشتی جمهوری اسلامی باید قوی باشد، اما این کشتی، کشتی پارویی است که تمام مردم باید پارو بزنند و کمک کنند تا این کشتی حرکت رو به جلو داشته باشد.

سفیر سابق ایران در گواتمالا، با بیان اینکه برای ریاست جمهوری ولایت مداری کف مطالبات است و کافی نیست، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید پایدار در ولایت مداری باشد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: ما توقع اینکه یک رئیس جمهور معجزه کند را نداریم، چراکه باید همه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: دولت حق ندارد برای رأی آوردن و انتخابات وعده هایی بدهد که عواقب آن چندین سال بر روی دوش مردم باشد.

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه افزود: به نظر بنده، وعده دادن دو هکتار زمین و پنج برابر کردن یارانه برای رأی آوردن درست نیست.

وی اضافه کرد: فتنه 88 دشمنان را امیدوار به تلاش علیه نظام کرد و تنها راه برداشتن تحریم ها ناامیدی دشمن از تأثیرگذاری تحریم ها بر ملت ایران است.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه تحریم ها برای ناامیدی مردم از نظام است، ابراز داشت: هر چند وزیر امور خارجه عنوان کرده که تحریم ها کم می شود، اما بنده می گویم که تحریم ها تشدید می شود و حتی تهدید هم در ایام انتخابات گسترش می یابد.

وی با بیان اینکه رابطه ایران با امریکا هیچ سودی ندارد، اذعان داشت: ایران مدت زیادی با انگلیس ارتباط داشت، اما این کشور پای کدام اقدام علیه ایران را امضا نکرده است؟

سفیر سابق ایران در استرالیا با اشاره به بودجه سال 92 خاطرنشان کرد: بودجه باید براساس ضابطه تقسیم شود؛ نه اینکه اگر رئیس جمهور به یک استانی رفت یک بودجه داده شود و به یک استان که نرفت، بودجه نرسد.

۹۱/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">