پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۲۶ ب.ظ

۰

سفیر اسبق ایران در مکزیک گفت: اگر در راس مدیریت کشور معصومان و پیامبران هم باشند ولی مردم به وظیفه خود عمل نکنند به مقصود نمی رسیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خراسان، محمد‌حسن قدیری ابیانه در همایش انتخابات 92 و تاثیر آن بر اقتصاد ایران که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شد، با اشاره به این‌که مردم ایران جزو پرمصرف‌‌ترین مردم جهان هستند، افزود: البته کاپیتان کشتی جمهوری اسلامی باید قوی باشد و همه مردم باید کمک کنند تا این کشتی حرکت رو به جلو داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای ریاست جمهوری ولایت‌مداری به تنهایی کافی نیست، تاکید کرد: رییس جمهور آینده کشور باید پایدار در ولایت‌مداری باشد.

سفیر اسبق ایران در گواتمالا ادامه داد: ما توقع یک رییس جمهور که معجزه کند را نداریم، زیرا باید همه تلاش کنیم.

قدیری ابیانه همچنین گفت: دولت حق ندارد برای رای آوردن و انتخابات وعده‌هایی بدهد که عواقب آن چندین سال بر روی دوش مردم باشد.

به نظر وی، دادن وعده نشدنی دو هکتار زمین به 15 میلیون خانوار و 5 برابر کردن یارانه برای رای آوردن درست نیست.

قدیری ابیانه معتقد است: بودجه باید بر اساس ضابطه تقسیم شود نه اینکه با سفر رییس جمهور به یک استان بودجه داده شود و به یک استان نرفت بودجه نرسد.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک افزود: تنها راه برداشتن تحریم‌ها ناامیدی دشمن از تاثیرگذاری تحریم‌ها بر ملت ایران است.

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه، ادامه داد: تحریم‌ها برای ایجاد ناامیدی مردم از نظام است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند وزیر امور خارجه گفته است تحریم‌ها کم خواهد شد ولی بنده می‌گویم که تحریم‌ها تشدید می‌شود و حتی تهدید هم در ایام انتخابات گسترش می‌یابد.

این تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان این‌که رابطه ایران با امریکا هیچ سودی ندارد، یادآور شد: ایران مدت زیادی با انگلیس رابطه داشت ولی این کشور پای همه مسایل علیه ایران را امضا کرده است.

1391/12/18

۹۱/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">