پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۶ ب.ظ

۰

مدیر تأسیس نخبگان جهان اسلام گفت: اگر رسانه های ما می خواهند در تغییر سبک زندگی مردم موثر باشند باید اول خودشان از توهم خارج شوند و در محیط توهم نمی توان برای مردم کاری انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به گزارش خبرنگار صبح توس، محمد حسن قدیری ابیانه، مدیر تأسیس نخبگان جهان اسلام شب گذشته 15 اسفندماه با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد اظهار کرد: دولت ما نسبت به جمعیت کشور خیلی بزرگ است.

وی افزود: ایران با داشتن حدود 77 میلیون جمعیت دولتی با تقریبا سه میلیون کارمند دارد اما کشور ژاپن با داشتن 130 میلیون جمعیت فقط 350 هزار کارمند رسمی دولتی دارد.

کارشناس عالی وزارت امور خارجه عنوان کرد: دولت در حالی که با این گستردگی که دارد حقوق کارمندانش را به زحمت می دهد بحث استخدام های جدید را مطرح می کند.

وی با اشاره به طرح دولت برای استخدام 400 هزار نفر، ابراز کرد: دولت با مطرح کردن این طرح در واقع یک کار سیاسی انجام داده و با این کار در تلاش است آراء زیادی از بیکاران که با خانواده هایشان حدود دو سه میلیون نفر می شوند را به خود جلب کند.

سفیر سابق ایران در استرالیا همچنین با اشاره به در آمدهای نفتی کشورمان بیان کرد: اگر می خواهیم نقدی منصفانه داشته باشیم باید آمار و اطلاعاتمان نیز صحیح باشد و در محیط توهم حرف نزنیم.

وی افزود: طبق آماری که بنده بررسی کرده ام اگر بخواهیم کل درآمد نفت ایران را بین همه مردم تقسیم کنیم بر اساس بودجه سال جاری این مبلغ به ازای هر نفر 67 هزار تومان در ماه می شود.

قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: اینکه ما در آمد واقعی نفت را بدانیم در صحبت ها و طرز تفکر و سبک زندگی مان موثر خواهد بود.

وی افزود: با این 67 هزار تومان به ازای هر نفر در هر ماه عملا نمی شود نیازهای مردم را برآورده نمود و تمام تلاش دولت و مردم باید برای ایجاد اشتغال صورت بگیرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک تاکید کرد: یکی از کارهایی که ما را در سبک زندگی مان به بی راهه برده این است که ما از همه چیز طلب کار شده ایم.

مدیر تأسیس نخبگان جهان اسلام گفت: اگر رسانه های ما می خواهند در تغییر سبک مردم موثر باشند باید اول خودشان از توهم خارج شوند و در محیط توهم نمی توان برای مردم کاری انجام داد.

دکتر قدیری ابیانه یادآور شد: تا زمانی که به بهترین عملکرد نرسیم و تا زمانی که اسراف کاریمان ادامه بدهیم به وضعیت مطلوب نخواهیم رسید.

۹۱/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">