پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ

۰

اسرائیل تا 2025 نابود می شود

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ
محمدحسن قاسرائیل تا 2025 نابود می شود!دیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک مشکل کشورهای عربی، آمریکا و اسرائیل را به هیچ وجه با سوریه بر سر آزادی، دموکراسی و حقوق بشر ندانسته و گفت: مشکل آنها ارزیابی است که پنتاگون و CIA به آن رسیده اند که تا پایان سال ۲۰۲۵ اسرائیل وجود خارجی نخواهد داشت. "کیسینجر" وزیر امور خارجه اسبق آمریکا این مدت را ۱۰ سال ارزیابی کرده است.  ۲۰۲۵ یعنی ۱۲ سال دیگر.
به گزارش سرویس بین الملل اول نیوز، سازمان‌های حقوق بشری و دستگاه‌های بین‌المللی که مدعیان اصلی اجرای عدالت در جهان‌اند با گذشت حدود دو سال هیچ برخورد قاطعی نسبت به کشتار مردم بی‌گناه سوریه نکرده‌اند.
از آن جایی که دولت سوریه بر اساس تمامی معاهده‌ها، عرف‌ها و اصول مسلم حقوق بین‌الملل، تمامی مؤلفه‌های لازم برای دوام و بقای خود را داراست، هیچ موجودیت دیگری را نمی‌توان در برابر آن و یا مورد شناسایی قرار داد. پس دلیل اصلی این همه تلاش برای نابودی حکومت بشار اسد چیست؟
محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس عالی علوم استراتژیک در گفتگویی تفصیلی با خبرنگار اول نیوز، مشکل کشورهای عربی، آمریکا و اسرائیل را به هیچ وجه با سوریه بر سر آزادی، دموکراسی و حقوق بشر ندانسته و گفت: مشکل آنها ارزیابی است که پنتاگون و CIA از پایان اسرائیل دارند و به این نتیجه رسیده اند که تا پایان سال ۲۰۲۵ وجود خارجی نخواهد داشت. "کیسینجر" وزیر امور خارجه اسبق آمریکا این مدت را ۱۰ سال ارزیابی کرده است  ۲۰۲۵ یعنی ۱۲ سال دیگر.


قدیری ابیانه بیان داشت: گسترش بیداری اسلامی منجر به تحولات عمیقی در مصر و تونس شد که کشورهای دیگر اسلامی را به زودی در برخواهد گرفت، لذا صهیونیست ها امید خود را از دست داده اند و مایل به بازگشت به کشور خویش هستند.
سفیر سابق ایران در مکزیک عنوان کرد: در صورت پایان اسرائیل، حکومت هایی مثل آل سعود و امثال آن نمی توانند دوام بیاورند و مردم این کشورها نیز براساس بیداری اسلامی سررشته امور را در دست می گیرند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: توطئه ها علیه بیداری اسلامی در کلیت آن و جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به طور اخص، برای جلوگیری از سرنوشت محتومی است که رژیم صهیونیستی را در بر گرفته است.
شایان ذکر است وی توطئه علیه سوریه را مقدمه ی توطئه علیه حرب الله لبنان، حماس، فلسطین، عراق و سپس ایران دانست و گفت: این توطئه ها در حقیقت تلاشی است از سر نا امیدی و استیصال از نابودی رژیم صهیونیستی، لذا همه تروریست ها و امکانات خود را بسیج کرده اند که بشار اسد را از حکومت ساقط کرده و یک حکومت آمریکایی اسرائیلی بر سوریه حاکم کنند اما خوشبختانه تیرهایشان به سنگ خورده و بشار اسد توانسته ضربات سنگینی به تروریست ها بزند.


کارشناس عالی وزارت امور خارجه اظهار داشت: اگر به جای حکومت بشار اسد، حکومت سلطنتی مثل اردن یا آل سعود بر سر کار بود که در خدمت اسرائیل باشد، چنین توطئه هایی علیه سوریه رخ نمی داد. البته در آن صورت توطئه بزرگتری رخ می داد که زمینه ساز پیشروی صهیونیست ها در رویای سلطه از نیل تا فرات بود.

قدیری ابیانه بیان داشت: خوشبختانه بشار اسد و مردم سوریه مقاومت کرده اند و اگر امروز انتخابات آنجا برگزار شود، بشار اسد با محبوبیت بالاتری نسبت به گذشته بر اریکه قدرت پا خواهد گذاشت، زیرا عملکرد تروریستها باعث شده مخالفین اسد نیز به موافقین وی تغییر یابند و تروریستها را افراد جنایت کاری ببینند که مزدوری غرب را بر استقلال کشور اسلامی سوریه ترجیح می دهند.

وی در پایان چگونگی عملکرد رسانه ملی در رابطه با مسئله سوریه را خوب ارزیابی کرد و گفت: رسانه ملی به افشای ماهیت تروریست ها و حامیان آن پرداخته و اطلاعات مربوطه را پخش کرده است، منتها نقد کم کاری رسانه ملی در این زمینه معلول توقعات ماست که انتظار داریم بیشتر به این موضوع پرداخته شود.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۹۱/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">