پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

۰

برنامه ریزی آمریکا برای پیروزی مخالفان چاوز

شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۰ ب.ظ

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا گفت: آمریکا تمام تلاش و تجربه خود را برای تاثیرگذاری بر انتخابات ماه آینده ونزوئلا و پیروزی مخالفان چاوز به کار گرفته است.

به گزارش جهان دکتر محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک در گفتوگو با رسا، با اشاره به اینکه چاوز یک شخصیت  استقلال خواه بود بیان داشت: فرق عمده او با سایر شخصیتهای انقلابی منطقه این بود که وی این استقلال را فقط برای کشور خود نمیخواست بلکه به دنبال گسترش آن در سراسر منطقه آمریکای لاتین بود.

وی خاطرنشان ساخت: چاوز برای خارج کردن کشورهای آمریکای لاتین از حیات خلوت آمریکا بودن تلاش های زیادی انجام داد، همچنین رابطه وی با کشورهایی مانند ایران، سوریه و فلسطین که با استکبار جهانی مبارزه میکردند بسیار نزدیک بود و با آنان اعلام همبستگی میکرد.

وی چاوز را یک شخصیت ماندگار در تاریخ آمریکای لاتین توصیف کرد و عنوان داشت: چاوز به خوبی توانست از جنبشهای آزادیبخش در آمریکای لاتین حمایت کند و یک شخصیت ماندگار در تاریخ آمریکای لاتین محسوب شود؛ شخصیتی مثل وی در ونزوئلا همانند شخصیت فیدل کاسترو در کوبا است.

تحلیلگر مسائل آمریکای لاتین ابتلای چاوز به سرطان را مشکوک ارزیابی کرد و اظهار داشت: اکثر رهبران چپ آمریکای لاتین مبتلا به سرطان هستند و این مسأله احتمال مرگ وی بر اثر توطئه از سوی آمریکاییها را تقویت میکند، زیرا این روشی جاری از سوی دولتمردان آمریکا برای از بین بردن مخالفان خود است.

قدیری ابیانه وجود چاوز را برای ایران نعمت دانست و تاکید کرد: وجود چاوز و حزب او در راس حکومت ونزوئلا برای آمریکاییها یک نغمت و برای ایران و جنبشهای مقاومت منطقه یک نعمت بود.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: رابطه ونزوئلا با ایران به عنوان دستاوردی با ارزش در عرصه بین الملل به شمار میآید که چاوز برای مردم ونزوئلا به ارث گذاشته است.

وی در مورد انتخابات آینده ونزوئلا گفت: حزب چاوز کاملا ضد استکباری است، لذا پیش بینی میشود که موج ایجاد شده از فوت وی و نمایش عظیم علاقه مردم به شخصیت ضداستکباری او سبب پیروزی حزب مطبوعش در انتخابات ریاست جمهوری شود.

تحلیل‏گر مسائل آمریکای لاتین به تلاش آمریکا و لابیهای صهیونیستی برای تاثیر گذاری در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی نهایت تلاش و تجربه خود را برای سوء استفاده از وضعیت موجود و پیروزی محالفان چاوز در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری این کشور به کار میگیرند. پایگاه خبری اول نیوز شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱

۹۱/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">