پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۳۹ ب.ظ

۳

نشان عالی فرهنگی باید از مشایی گرفته شود

در ایران چنین سخنانی موجب تضعیف مکتب تشیع نخواهد شد زیرا مردم می‌دانند که اظهارات رئیس جمهور ارتباطی با مذهب تشیع ندارد.

محمد حسن قدیری ابیانه، سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفت‌وگو با سراج24در خصوص اظهارات اخیر احمدی نژاد در باره مرگ چاوز گفت: اینکه رئیس جمهور، چاوز را یکی از 313 یار امام زمان بداند و با استفاده از عبارت «تردید ندارم» بگوید او به همراه حضرت مسیح و امام زمان رجعت خواهد کرد، نشان دهنده بینش ضعیف ایمانی ایشان است.

وی افزود: با چنین تفکراتی حتما مشایی را نیز جزء کسانی خواهد دانست که با مسیح رجعت خواهد کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: این طرز فکر رئیس جمهور مانند سم مهلکی برای معرفی اسلام و تشیع در نزد جهانیان است.

قدیری ابیانه افزود: اگر ایشان به سخنان خود اعتقاد دارد این امر سست بودن پایه‌های اعتقادی رئیس جمهور را می‌رساند و اگر اعتقادی ندارد، به نوعی دین، تشیع و مسئله ظهور را بازیچه قرار داده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا عنوان کرد: در هر صورت این اظهارات که آقای چاوز باز خواهد گشت حتی در بین طرفداران او نیز موجب معرفی تشیع به صورت یک باور سطحی است.

قدیری ابیانه گفت: البته در ایران چنین سخنانی موجب تضعیف مکتب تشیع نخواهد شد زیرا مردم می‌دانند که اظهارات رئیس جمهور ارتباطی با مذهب تشیع ندارد .

وی در مورد اهدای نشان عالی فرهنگی به آقای مشایی نیز گفت: اهدای نشان به کسی که معتقد است عصر اسلام‌گرایی گذشته است و مکتب ایرانی را جایگزین مکتب اسلامی می‌کند و مجسمه‌های مستهجن را در خارج از کشور به عنوان نماد تاریخ و فرهنگ ایرانی به نمایش می‌گذارد توهین به شعور ملت ایران است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در پایان گفت: رئیس جمهوری بعدی باید نشان عالی فرهنگی را از مشایی باز پس گیرد زیرا اگر چنین نشود این نشان ارزش خود را از دست خواهد داد.

یکشنبه 20 اسفند

۹۱/۱۲/۲۰

نظرات  (۳)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/19606
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
باسلام خیلی حساس نباش آقای مشایی کارخودش را بنظرش هموار میکند با این کارها رای مخالفین نظام و جناح چپ و روشنفکران راجذب میکنه و خودش قطعا کاندید نمیشه مدیردر سایه بوده وهست و خواهدبود.اما غافل ازاینکه مملکت و حکومت مال امام زمان(عج) و نظر اوست.
۲۰ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۳۲ سرباز گمنام
باسلام وعرض ادب
آقای قدیری ابیانه میشه منو درزمینه فعالیت برای اسلام وانقلاب وسربازشدن برای امام زمان(عج)راهنمایی کنید
خانمی مجرد سال اخر کارشناسی درتلاش برای بالابردن سطح بینش اسلامی وسیاسی
چه کنم؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">