پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵ ب.ظ

۰

برگزاری نشست هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در واحد رودهن

نشست هم اندیشی استادان با موضوع "اقتصاد مقاومتی" با حضور آقای دکتر قدیری ابیانه و استقبال اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سراج مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه در خصوص این نشست اظهار داشت:

موضوع اقتصاد مقاومتی که بر اساس رهنمود و راهبرد مقام معظم رهبری برای رسیدن به استقلال اقتصادی مطرح شد، مقوله بسیار مهمی است که همه مردم باید نسبت به ابعاد عملی و اجرایی آن آگاهی داشته باشند و در این میان، دانشگاهیان که نقش بسزایی را هم به لحاظ عملی و تئوری و هم به لحاظ عملی ایفا می کنند باید پیشتاز بوده و وظیفه خویش را به نحو احسن به انجام برسانند.

ایشان افزود: در این جلسه آقای دکتر قدیری ابیانه با بررسی میزان صادرات نفتی و سرانه نفتی برای هر نفر از مردم ( با توجه به تولید روزانه 2،300،000 بشکه نفت قبل از تحریمها و با عنایت به تعداد 75،000،000 نفر جمعیت ایران ) گفت با این صادرات نفتی، سرانه هر نفر حدود شصت و هفت هزار تومان می شود و با احتساب سایر درآمدهای دولت، سرانه هر نفر، حدود صدوهشتادو دو هزار تومان می شود که اگر دولت این مبلغ را به هر نفر بدهد و به او بگوید که همه مشکلات و نیازهای مختلف شغلی، بهداشتی، فرهنگی، عمرانی،آموزشی،تغذیه و ... را خودت حل کن،قطعا مردم با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد.

دکتر قدیری ابیانه با طرح این موضوع افزود، متاسفانه بسیاری از افراد در خصوص در آمدهای نفتی و سایر در آمدهای دولت دچار توهّم هستند و ارزیابی دقیقی از آن ندارند و بر همین اساس همواره با زبان اعتراض می گویند این همه پول و در آمدهای کشور به چه مصرفی میرسد؟

دکتر قدیری با انتقاد از کم کاری هایی که در کشور وجود دارد گفت: سه کار اگر محور قرار بگیرد، مشکلات اقتصادی کم شده و بر طرف می شود:

1- هر کسی که کار می کند کار خودش را بهتر و کاملتر انجام بدهد.

2- از اسراف جداً پرهیز شود.

3- اجناس داخلی را بر اجناس خارجی ترجیح بدهیم.

این جلسه با فرا رسیدن اذان ظهر با اهداء بسته علمی و فرهنگی به اساتید حاضر در جلسه به پایان رسید.

۹۱/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">