پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

۰

احمد شهید، مزدور حامی نقض حقوق بشر در دنیاست

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

خبرگزاری تسنیم سرویس: بین الملل   تاریخ ۱۳۹۱/۱۲/۲۷: یک کارشناس سیاست‌خارجی گفت: احمد شهید به ظاهر مسلمان بوده و عملا فردی ضد ایرانی است که از تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر در دنیا حمایت می‌کند.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست‌خارجی خبرگزاری تسنیم ؛ در مورد اظهارات و گزارش مغرضانه احمد شهید در خصوص وضعیت حقوق‌بشر در ایران گفت: گزارش ضد ایرانی احمد شهید غیرقانونی بوده و وی در گزارشات خود به اظهارات تروریستی و کشورهای غربی که جنایات زیادی علیه ایران مرتکب شده‌اند، استناد می‌کند در حالیکه از اقدامات جنایتکارانه آنها سخن به میان نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه احمد شهید یک مزدور بوده که تنها به دنبال آینده مالی خود بوده و در جهت منافع غرب گام بر‌می‌دارد، تصریح کرد: احمد شهید به ظاهر مسلمان بوده و عملا فردی ضد ایرانی است که از تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر حمایت می‌کند.

این کارشناس سیاست‌خارجی با اشاره به اینکه احمد شهید در گزارش خود نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری ابراز نگرانی کرده و ادعا می‌کند که انتخابات در ایران آزاد نیست، افزود: این ادعاها صحت نداشته و از نظر احمد شهید و غرب انتخاباتی آزاد است که در آن همجنس‌گرایان و تروریست‌ها شرکت کنند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: کشورهای غربی همواره ادعا می کنند که در ایران نقض حقوق بشر صورت می‌گیرد، اما خود قوانین حقوق بشری را رعایت نمی کنند و به اجبار قانون منع حجاب را گذاشته و زنان با حجاب را از تحصیل محروم می کنند.

وی ادامه داد: دولتمردان غربی در حالی صحبت از آزادی بیان می‌کنند که شبکه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را قطع کرده و خود با ارسال سلاح‌های شیمیایی به صدام در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران اقدام به جنایات گسترده‌ای کرده‌اند.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت: دولتمردان غربی همواره با کشتار زنان و کودکان افغانستان، پاکستان و عراق دست به جنایات گسترده‌ای زده و قوانین حقوق بشر را به طور آشکار نقض کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و دولتمردان غربی به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در سوریه هستند و از گروه‌های تروریستی در این کشور حمایت می‌کنند.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: ملت ایران با پایداری و اتحاد ملی حول محور اسلام در مقابل گزارش‌های ضدحقوق بشری غرب و احمد شهید خواهند ایستاد و احمد شهید در حالی از انتخابات در ایران ابراز نگرانی می‌کند که در بسیاری از کشورهای عربی انتخابات و دموکراسی وجود ندارد.

۹۱/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">