پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ق.ظ

۰

محمد حسن قدیری ابیانه در سخنانی طنز و کنایه آمیز به مهمترین رخداد عرصه بین‌الملل در سال 92 پرداخت و گفت: در سال جدید روشن می‌شود که آقای مشایی چاوز را در رجعت همراهی می‌کند.

به گزارش نامه، «محمد حسن قدیری ابیانه» کارشناس مسائل بین‌الملل و سفیر سابق ایران در مکزیک در گفت‌وگوی عیدانه با «نامه» مهمترین رخدادهای بین الملل در سالی که گذشت و سال پیش رو را برشمرد.

قدیری ابیانه مهمترین مسائل بین الملل در سال گذشته را به سطح جهانی، بیداری اسلامی و ایران تقسیم کرد و مهمترین مسائل در این سه حوزه را تشریح کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: شکست اسرائیل در جنگ هشت روزه علیه غزه مهمترین رخداد عرصه بین‌الملل در سطح جهانی است که بار دیگر تاییدی بود بر حقانیت مردم بی گناه غزه که توانستند با پایداری و تحمیل شرایط خویش رژیم جعلی صهیونیستی را به عقب نشینی وادارند و به پیروزی برسند و جشن پیروزی برگزار کنندو نقشه های آمریکا و متحدانش برای ادامه اشغالگری صهیونیست‌ها را بر ملا کنند.

قدیری ابیانه پیروزی «محمد مرسی» نخستین رئیس‌جمهوری اسلامگرا در نخستین انتخابات دموکراتیک مصر پس از 30 سال دیکتاتوری «حسنی مبارک» را مهمترین رخداد عرصه بین الملل در راستای بیداری اسلامی برشمردند.

وی همچنین برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد به میزبانی تهران و انتقال ریاست دوره ای این جنبش از مصر به ایران را مهمترین اتفاق عرصه بین‌‍الملل در ایران دانستند.

قدیری ابیانه در پایان در سخنانی طنزآمیز و با کنایه مهمترین رخدادهای عرصه بین‌الملل در سال 92 را پیش‌بینی کرد و گفت: مهمترین رخدادهای بین‌الملل در "آن جهان" این است که در سال 92 مشخص می‌شود که مشایی در فصل بهار با «هوگو چاوز» رجعت می کند.

۹۲/۰۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">