پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آمریکا باید دست از زیاده‌خواهی‌هایش بردارد.

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استرات‍ژیک با بیان اینکه آمریکا باید از زیاده‌خواهی‌هایش دست بردارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از حقوق هسته‌ای خود نیازی به کسب اجازه از 1+5 نداشته، بنابراین غرب چاره‌ای جز عقب‌نشینی در مقابل حقوق بر حق ملت ایران ندارد.

محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه انتصاب جان کری به عنوان وزیر خارجه و چاک هاگل به عنوان وزیر دفاع آمریکا تحول عظیمی را در کابینه اوباما برپا کرد، گفت: اظهارات اخیر کری و هاگل مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها دیگر پس از این نمی‌توانند نظرات خود را بر جهان تحمیل کنند یک امر مثبت برای آمریکا تلقی شده زیزا منطبق بر است و بیانگر واقع بینی آن است که وی با تاکید بر اینکه موقعیت سیاسی آمریکا در منطقه به عنوان یک ابر‌قدرت متزلزل شده است، تاکید کرد: آمریکا دیگر بیش از این توان تحمیل نظرات خود را بر جهان نداشته و تنها می‌تواند برای کشور خودش تصمیم‌گیری کند.

قدیری ابیانه با اشاره به بحران عمیق اقتصادی در آمریکا و شکست لیبرالیسم در این دولت، افزود: جنبش‌های مردمی که به ماهیت شوم حاکمیت یک درصدی ثروتمندان آمریکا پی‌برده‌اند موجب شده تا اداره‌ این دولت را برای کاخ سفید با مشکل روبه‌رو سازد.

وی ادامه داد: کمک‌های 60 میلیون دلاری آمریکا به معارضین تروریست‌ در سوریه، حمایت‌های بی‌چون و چرا از رژیم غاصب صهیونیستی و تشدید تحریم‌ها علیه ایران که تا زمان انتخابات ریاست جمهوری کشورمان گسترش و ادامه خواهد یافت، بیانگر آن است که آمریکا همچنان در خواب غفلت مانده است.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از حقوق هسته‌ای خود نیازی به کسب اجازه از 1+5 ندارد، اظهار داشت: غرب چاره‌ای جز عقب‌نشینی در مقابل حقوق بر حق ملت ایران ندارد.

 قدیری ابیانه با اشاره به نشست ایران و 1+5 در آلماتی، تصریح کرد: در اجلاس آلماتی ایران همواره برحق هسته‌ای خود اشاره و بر ضرورت عقب گرد غرب از مواضع غیرمنطقی و غیرمنطقی خویش تأکید کرده است.

قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه غربی‌ها با مثبت تلقی کردن اجلاس آلماتی خواستار بر هم‌زدن اذهان عمومی است، تصریح کرد: ملت ایران هیچگاه فریب ترفندهای دشمن را نخورده و تظاهرات 22 بهمن و حضور گسترده مردم نشانه بارز این هوشیاری است.

این کارشناس عالی علوم استراتژیک درک غرب از توان بالای نظام جمهوری اسلامی ایران در تبدیل کردن تحریم‌ها به فرصت را از ضروریات برای این کشور تلقی و خاطر نشان کرد: ایران همواره یکی از قدرت‌های مهم منطقه در خاورمیانه به شمار رفته که با گسترش موج عظیم بیداری اسلامی رهبریت تمدن بزرگ اسلامی را برعهده خواهد داشت.

۹۲/۰۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">