پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۱۲ ب.ظ

۱

دکتر قدیری ابیانه کارشناس عالی وزارت امور خارجه در مسائل بین الملل سفر اوباما به سرزمین های اشغالی را مورد بررسی قرار داده و متن زیر دیدگاه سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری قدس (قدسنا) است:

نتایج بررسی های مقامات امریکایی و حتی پنتاگون و CIA این است که رژیم صهیونیستی تا سال 2025 وجود خارجی نخواهد داشت یعنی در 12 سال آینده نابود می شود. هنری کسینجر نیز این مدت را 10 سال ارزیابی کرده است و همچنین مقامات اسرائیلی نیز به همین نتیجه رسیده اند و این نتیجه صهیونیستهای ساکن مناطق سرزمین های اشغالی را هم در بر گرفته است لذا موج نا امیدی در بین صهیونیستها به اوج رسیده و بالاترین خود سوزی ها و خود کشی ها در بین صهیونبستها دیده می شود. با اوج گرفتن بیداری اسلامی حکومت های دست نشانده یکی پس از دیگری ساقط شده و به مرور جای خود را به حکومت های مردمی اسلامی می دهند. به عبارتی دیگر قطب اسلامی و تمدن اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران در حال شکل گیری است و غرب اعم از امریکا و اروپا در بالاترین حد بحران به سر می برند و وضعشان نیز کماکان رو به وخامت است.

در حقیقت جهان به سمت چند قطبی شدن پیش می رود. این شرایط باعث شده تا غربی ها تمام تلاش خود را برای متوقف کردن یا انحراف در این چنین تحولی را به کار بندند و سفر اوباما به اسرائیل و حمایت اوباما از دولتهایی همانند ترکیه، قطر و امثال اینها و نیز مخالفتها و توطئه های امریکا علیه حزب الله، حماس، عراق، ایران و سوریه در همین راستا و تلاش برای تغییر روند تحول تاریخی است که جهان به سوی آن پیش می رود. اگر اوباما و دولتهای غربی از ضرورت برقراری دو کشور یعنی اسرائیل و فلسطین صحبت می کنند به دلیل این نیست که فلسطینیان نیز سرزمینی داشته باشند بلکه برای جلوگیری از انحلال عملی رژیم صهیونیستی می باشد و البته این تلاش مذبوحانه نمی تواند نه غرب را از مهلکه برهاند و نه مانع از شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی شود. امریکا روندی را طی می کند که انگلیس آنرا قبلا طی کرده و عملا از بریتانیای کبیر به بریتانیای صغیر تبدیل شده است.

ترکیه و اسراییل به خاک سوریه طمع دارند

دکتر قدیری ابیانه همچنین  در این گفتگو عذرخواهی نتانیاهو از رجب طیب اردوغان را نیز عملی بر ضد سوریه ارزیابی کرده که متن زیر حاوی دیدگاه رئیس انجمن نخبگان جهان اسلام در این مورد می باشد:

از آنجا که رژیم صهیونیستی و رژیم ترکیه اهداف مشترکی را بر علیه سوریه دنبال می کنند و شکست تروریستها و حامیان آنها در ساقط کردن نظام سوریه و تجزیه این کشور به نتیجه مطلوب نرسیده است امریکا برای فراهم آوردن زمینه بیشتر همکاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی در توطئه علیه سوریه و حزب الله و عراق و ایران و حماس به میانجی گری پرداخته تا مشکل پیش آمده بین تل آویو و آنکارا را حل کند. البتنه همکاری های اسرائیل و ترکیه در طی این مدت نیز کماکان ادامه داشته و حتی صهیوینستها در خاک ترکیه به آموزش تروریستهای ضد سوری پرداخته و از آن طریق سلاح هایی را وارد سوریه کرده است و باید گفت که ترکیه و اسرائیل هر دو به خاک سوریه طمع دارند. این در حالی است که شعار و آرزوی صهیونیستها برای سلطه از نیل تا فرات ترکیه را هم شامل می شود زیرا ترکیه منشا رود فرات می باشد.

۹۲/۰۱/۰۷

نظرات  (۱)

۱۰ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۰۷ حسین نبی زاده اردکانی
سلام جناب استاد قدیری ابیانهو
با آرزوی سالی سرشار از صلح و ارزانی و آبادانی نظر شما در مورد دو سروده خودم را خواستارم که موجب کمال امتنان خواهد شد.

درخت دوستی:جواب به تبریک نوروزی اوباما

درخت دشمنی کاو مانده از اعصار، اوباما
تناور کرده ای آنرا تو با رفتار ، اوباما
اگر داری تو قصد کندنش از بیخ و بن باید
کنی تغییر در گفتار و در کردار ، اوباما
تو می دانی که از بمب اتم ما نیز بیزاریم
و باشد رهبری را نیز ، این پندار ، اوباما
اگر داری تو قصد صلح ، کن اصلاح دیدت را
بشو آماده بهر لحظه ی دیدار ، اوباما
مباش اینقدر یار غاصبان قدس در دنیا
مکن حق فلسطین را چنین انکار ، اوباما
درخت دوستی بنشان و آن را آبیاری کن
تو ما را یار خواهی دید در این کار ، اوباما
تشکر می کنیم از عرض تبریکت و می گوییم
چه خوش از شعر حافظ گشته ای سرشار، اوباما
30 اسند 1391
.....................
ریشه ی صهیونیزم را بکنیم

ای رجب اردوغان دمی با خویش
بنشین ،فکر کن ، نگردی کیش
تو که از کرد های کشور خویش
می کشی بی هراس و بی تشویش
از چه رو گیر داده ای به اسد
بهر حفظ و بقای کشور خویش؟
نوکر اجنبی نشو ای دوست
نشود حاصل تو جز تشویش
قصه ی چار گاو را یاد آر
خوردشان شیر با فسانه ی خویش
بعد او نوبت تو خواهد شد
بشنو این پند را تو زین درویش
کن نصیحت به شیخ عبدالله

نکشد در قطیف ملت خویش
یار ظالم شدست در بحرین
غرق خون کرده است مرفق خویش
ترک کشتار مسلمین سازد
باز گردد درون کشور خویش
و سپاهی گران پدید آریم
به فلسطین کشیم لشکر خویش
ریشه ی صهیونیزم را بکنیم
تا بیابیم باز عزّت خویش
قدرت مسلمین فزون گردد
چون بیابیم باز وحدت خویش
٢٦ بهمن ۱۳٩٠

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">