پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

۰

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس استراتژیک گفت: دولت‌مردان غربی باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از حقوق هسته‌ای خود دست نخواهد کشید و تسلیم فشارهای غرب نمی‌شود. ۱۳۹۲/۰۱/۱۶ 

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم ، در مورد مذاکرات ایران و 1+5 در آلماآتی2 اظهار داشت: دولت‌مردان غربی تلاش می‌کنند از مذاکرات آلماآتی برای تأثیرگزاری در انتخابات ریاست جمهوری ایران بهره‌برداری کنند و به‌نحوی خود را آماده به‌رسمیت شناختن حقوق ایران نشان دهند و این موضوع را عملاً به مذاکره دوجانبه با آمریکا موکول نمایند.

این کارشناس عالی امور استراتژیک تصریح کرد: غربی‌ها از سوی دیگر تحریم‌ها و فشارها را علیه ایران تشدید کرده سعی دارند تا از طریق تأثیرگزاری بر اقتصاد ملت ایران اثرات منفی را بین افکار عمومی ایجاد کنند که این اقدامات خصمانه غرب نشان از سیاست دوگانه غرب و کمک به جریانات سازش‌کار برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

وی افزود: غرب با اقدامات خصمانه خود دنبال رسیدن اهداف ضدایرانی خود است و با تلاش برای القای این امید واهی بین مردم که با روی کار آمدن سازش‌کاران تحریم‌ها لغو خواهد شد باز هم سیاست ضدایرانی دیگری را علیه ملت ایران به‌کار برد.

قدیری ابیانه ادامه داد: ملت ایران همواره با ایستادگی به تمام جهان ثابت کرده که تسلیم فشارهای غرب نخواهد شد و دولت‌مردان غربی نیز دریافته‌اند که ملت ایران از هوشیاری و شناخت بالایی برخوردارند و فریب غرب را نخواهند خورد.

سفیر سابق ایران در مکزیک خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری 92 و انتخاب فردی مؤمن و ولایت‌مدار حماسه‌ای سیاسی را رقم خواهند زد و نقشه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران سعی کرده با استواری مقابل تهدیدها ایستادگی کند و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند و بازنده اصلی تحریم‌ها خود غرب است چراکه کشورهای غربی در حال حاضر در بحران اقتصادی به‌سر می‌برند و آمریکا نیز به‌تنهایی بیش از 500 میلیارد دلار از تحریم‌ها علیه ایران ضرر کرده است.

قدیری ابیانه ادامه داد: امیدواریم در سال 92 شاهد موفقیت‌های بزرگی در عرصه سیاسی و اقتصادی باشیم چراکه حقوق هسته‌ای ایران یک حق بین المللی برای تمامی کشورهاست و احتیاجی به موافقت غرب ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دولت‌مردان غربی باید بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از حقوق هسته‌ای خود دست نخواهد کشید و تسلیم فشارهای غرب نمی‌شود.

۹۲/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">