پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

۰

کاشان- کارشناس عالی امور استراتژیک، تحقق حماسه سیاسی را برهم زننده تمام معادلات و نقشه های دشمنان و معاندان نظام اسلامی دانست.

محمدحسن قدیری ابیانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور مردم در عرصه های سرنوشت ساز سیاسی و شرکت آگاهانه و گستره در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیام های مهمی برای دشمنان جمهوری اسلامی دارد.

وی افزود: حضور مردم نه تنها با خلق حماسه ای بزرگ به محو آثار فتنه های گذشته و تثبیت نظام مردم سالاری دینی بعنوان الگویی موفق و کارآمد می انجامد، دشمنان را از نتیجه بخش بودن تهدیدها و فشارهایش ناامید می کند؛ چرا که نقطه اتکای اساسی معادلات دشمنان نظام اسلامی، میزان حضور مردم در حمایت از کشور و آرمان هایشان است.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا تاکید کرد:کارسازترین و موثرترین حربه ضربه به پیکر استکبار و کور شدن چشم طمع آنها، رقم زدن حماسه سیاسی و انتخاب فردی اصلح و شجاع در برابر اربابان زور و تزویر است.

قدیری ابیانه در ادامه به دست آویزی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به انواع حربه ها از جمله تحریم و فشار علیه کشور، اشاره و بیان کرد: معاندان داخلی و خارجی سعی دارند با گره زدن برخی مسایل اقتصادی و القای تاثیر ارتباط با آمریکا و هم پیمانانش در بهبود وضعیت معیشت مردم، در باغ دلگشایی از امتیاز فروشی به بیگانگان نشان دهند.

مدیر تاسیس نخبگان جهان اسلام تاکید کرد: اما ملت شجاع و هوشیار ایران اسلامی با تحقق یک حماسه سیاسی، سراب و واهی بودن تمام این خام اندیشی ها را به نمایش خواهند گذاشت.

قدیری ابیانه همچنین تصریح کرد:همانطور که رهبر فرزانه انقلاب، دو رکن اساسی حرکت مردم و مسوولان در پیشبرد اهداف نظام اسلامی را در گرو تحقق حماسه اقتصادی به همراه حماسه سیاسی دانستند، همگان باید با حمایت از رونق تولید داخلی، اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت رهایی بخشند.

وی یادآور شد: ترجیح کالای تولید داخل بر دیگر تولیدات در کنار تدابیر سال های گذشته معظم له؛ یعنی همت و کار مضاعف در کنار اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف از دیگر مولفه های شکوفایی اقتصاد ملی است که به همراه حماسه سیاسی، آینده درخشانی را در برابر افق های پیشرفت کشور خواهد گشود.

۹۲/۰۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">