پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ

۰

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت: تحمیل گرسنگی علیه کره شمالی و تخریب اقتصادی آن، از سوی آمریکا جنایتی در حد به‌کارگیری سلاح هسته ای است.

"محمدحسن قدیری ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا با هدف ایجاد قحطی در کره شمالی و تسلیم کردن این کشور در مقابل خواسته‌های ظالمانه‌اش به افزایش فشار و اعمال تحریم در کره اقدام کرده است، گفت: در حالی‌که آمریکا همواره بر روند افزایشی تحریم و فشار خود می‌افزاید اما کره شمالی هیچ‌گاه تسلیم خواسته‌های غیرمعقولانه این کشور نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه کره شمالی هیچ‌گاه استقلال کشورش را برای آمریکا فدا نخواهد کرد، ادامه داد: عکس‌العمل کره شمالی در برابر زورگویی‌های آمریکا در آینده می‌تواند چیزی فراتر از پیش‌بینی این کشور  باشد.

قدیری ابیانه با اشاره به پایگاه‌های هسته‌ای و اتمی آمریکا، تصریح کرد: درحالی‌که تسلیحات هسته‌ای آمریکا می‌تواند به نابودی کره شمالی و حتی کره زمین منجر شود اما اگر کره شمالی تصمیم به جنگ با این کشور بگیرد به طور قطع آمریکا نیز از چنین رویارویی زیان خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه کره شمالی به استفاده از سلاح هسته‌ای در رویارویی با آمریکا اقدام کند، مقصر اصلی آن کسی جز آمریکا نخواهد بود، اظهار داشت: استفاده از سلاح اتمی توسط کره شمالی علیه آمریکا و متحدان غربی‌اش یا آمریکا علیه کره شمالی از سویی موجب ایجاد موج فراگیر جهانی برای خلع سلاح هسته‌ای در جهان شده و از سوی دیگر بهانه‌تراشی آمریکا برای کمرنگ نشان دادن توطئه‌های این کشور علیه سایر کشورها به بهانه مقابله با سلاح هسته‌ای پدید می‌آورد.

قدیری ابیانه تصریح کرد: مجامع جهانی باید ضمن دعوت از کره شمالی برای خویشتن‌داری، خواستار خلع سلاح هسته‌ای آمریکا و پایان تحریم‌ها و جنایات علیه کره‌ شمالی باشند.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استرات‍ژیک در پایان آمریکایی‌ها با توطئه‌چینی علیه کشورهای مستقل به دنبال سلطه‌گری علیه آن کشورها است به بحران عمیق اقتصادی این کشور اشاره و خاطر نشان کرد: آغاز جنگ هسته‌ای میان کره شمالی و آمریکا از سوی هریک از آنها موقعیت جهانی این کشور را وارد فاز جدیدی خواهد کرد.

۹۲/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">