پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۲۲ ق.ظ

۰

قدیری ابیانیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
جمهوری اسلامی ایران از سنگ اندازی‌های غرب ابایی ندارد
یک کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران از سنگ اندازی ها ی غرب در مسیر پیشبرد اهداف هسته‌ای خود ابایی ندارد.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به بازگشت مجدد بازرسان اژانس بین المللی انرژی در دوم و سوم اسفندماه به تهران ، گفت :جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال فعالیت های صلح آمیز هسته ای بوده در حالیکه مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که متاثر از اهداف و برنامه های غرب است در صدد است خلاف این امر را مطرح نماید.
 
 وی در ادامه با اشاره به مذاکرات اخیر میان بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و مقامات کشورمان، اظهار داشت:آمریکاو غرب برصحت ودرستی فعالیتهای صلح آمیز هسته کشورمان واینکه ایران به دنبال ساخت سلاح های هسته ای نیست به خوبی اگاهی دارند لیکن در صدد هستند تا  با اعمال فشار و تهدیدات متعدد، پروزه ایران هراسی را در افکار عمومی  رواج دهند .

 سفیر سابق ایران در مکزیک افزود :جمهوری اسلامی ایران باید به جای اعتماد سازی ،بحث خنثی سازی تبلیغاتی را در پیش بگیرد چراکه کشورهای غربی به پای بندی ایران به تعهدات NPT واقف هستند و به همین دلیل با  توسل به جنگ روانی سعی در شست و شوی مغزی افکار عمومی جهان و سیاه نمایی در مورد فعالیت ‌های هسته‌ای دارند.

 قدیری ابیانه در پایان خاطرنشان کرد: مذاکره با غرب در چارچوب دفاع از حق مشروع هسته ای کشورمان بلامانع خواهد بود و باید بر مطالبات جهانی برای لغو برنامه های هسته ای غرب تاکید کند.

وی گفت ایران همواره حسن نیت خود در مسائل هسته‌ای ایران را ثابت کرده و ابایی از سنگ اندازی های غرب ندارد .

۹۰/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">