پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

۱

رئیس جمهور بگوید که فقط یک رای دارد.

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

رئیس جمهور به هر بهانه ای می گوید که امام هم فقط یک رای داشت. رهبری فقط یک رای دارد. اما نشنیدیم که بگوید من رئیس جمهور هم فقط یک رای دارم.

وی نمی گوید که او خودش حق دخالت در تایید یا رد صلاحیت کسی را ندارد. هر چند که ندارد. او حق اعتراض به رد یا تایید صلاحیت هیچ نامزدی را ندارد. هر چند که ندارد. او حق تایید یا رد مصوبات قانونی را ندارد و باید فقط آن را اجرا کند و جز این چاره ای ندارد.

رهبر می تواند به استناد حکم حکومتی، نامزد رد صلاحیت شده ای را برای شرکت در انتخابات مجاز کند یا نامزد تایید شده ای را رد کند ولی رئیس جمهور چنین حقی را ندارد.

شورای محترم نگهبان به حکم قانون می تواند فردی را رد یا تایید صلاحیت کند ولی رئیس جمهور هیچ حقی در این ارتباط ندارد و فقط باید مجری انتخابات باشد.

رئیس جمهور حق تفسیر قانون را ندارد. خودش هم می داند که چنین حقی ندارد.

ولی بالاتر از قانون یعنی آن انسان کامل و زلال  و بی نظیر و  ... یعنی مشایی!! چنین مجوزی را به او داده است. !!

خلاصه آنکه آقای احمدی نژاد به جای اینکه به انجام وظیفه خود بپردازد این شائبه را ایجاد کرده است که با استفاده از بیت المال عمومی به دنبال حفظ خویش در قدرت به هر قیمتی است.

عاقبت به خیری رئیس جمهور را از خداوند متعال خواهانم هرچند امیدی به تحقق این دعا ندارم.

۹۲/۰۱/۲۲

نظرات  (۱)

۲۲ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۷ رهپویان ولایت
آقای احمدی نژاددریافت حکم تنفیض ریاست جمهوری رااز دستان مبارک امام خامنه ای را بالاترین افتخار خود نمیداند اما اعطای نشان فرهنگ به مشایی را بالاترین افتخار عمر خود میداند به نظر شما دلیل آن چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
او منحرف شده است. بد انحرافی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">