پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

۱

جریان انحرافی به عوامل دشمن می پینوندد

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۵۸ ب.ظ

مردم بساط فتنه گری جریان انحرافی را درهم می پیچند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در بهشهر گفت: دشمن با عواملی همچون جریان انحرافی درصدد است دست به آشوب بزند که با حماسه دیگری مانند حماسه ۹دی برچیده خواهد شد.

به گزارش زندگی به نقل از بلاغ مازندران، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه، گفت: در طی سال‌های گذشته هر چند تحولات بزرگ غیر اقتصادی مانند بیداری اسلامی در جهان مطرح بود اما شعارهای اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می‌شد، به این دلیل که دشمنان برنامه‌های گسترده‌ایی را برای فشار اقتصادی به کشور ایران برنامه ریزی کردند و این تحریم‌ها وارد مرحله تحریم‌های بانکی و نفتی شد.

کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن که  اهداف اقتصادی و هم اهداف سیاسی را به همراه دارد، بیان داشت: این فشارها بدین جهت است که به اقتصاد ایران لطمه وارد و ایران را وادار به عقب نشینی کنند و به خصوص بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کرده و هدف دیگر این فشارها عرصه انتخابات سال92 می‌باشد.

وی ادامه داد: امسال که انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را در پیش داریم با توجه به اینکه اولین انتخابات پس از فتنه سال ۸۸ می‌باشد مقام معظم رهبری به حق مردم را به حضور گسترده در انتخابات و خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدات و نا امید کردن دشمن در رسیدن به اهداف خود دعوت کردند.

وی گفت: حماسه سیاسی از طریق حضور گسترده مردم در پای صندوق رای  و انتخاب افراد ولایتمدار، پایبند به ولایت، غیر مرعوب، متعهد به اصول و ایمان به قدرت ملت ایران معنی می‌شود و بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند. کمااینکه مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود در راهپیمایی جواب دندان شکن به دشمن داده‌اند و اعلام کردند که مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مردم را از نظام جدا بکند.

وی با بیان اینکه دشمن پس از فتنه ۸۸ امیدوار به تکرار فتنه شده و در صدد خواهد بود فتنه دیگری را آغاز کند اذعان داشت: اگر کلید واژه فتنه در ۸۸ تقلب در انتخابات بود، کلید واژه جدید را آزادی انتخابات اعلام کردند که به معنی آغاز فتنه یا اغتشاش از زمان رد صلاحیت افراد فاقد صلاحیت است و دشمن در صدد است با عوامل داخلی خود که این‌بار جریان انحرافی هم به آن‌ها خواهد پیوست مسئله آفرینی کند که البته در این کار موفق نخواهد شد، چراکه اگر دست به اقدامات ایزایی بزند با حماسه دیگری مانند حماسه ۹دی بساط فتنه و انحراف برای همیشه پرچیده خواهد شد.

دکترمحمد حسن قدیری ابیانه وابستگی کشور به نفت را نقطه ضعف اقتصاد کشور بر شمرد و افزود: دشمن با استفاده از این نقطه ضعف سعی دارد به کشور لطمه بزند و به قول خودشان ملت ما را در تامین معیشت زندگی فلج کنند، هرچند مشکلات اقتصادی پدید آوردند ولی خوشبختانه در این هدفشان ناکام ماندند.

قدیری ابیانه با بیان اینکه در زمان انتخابات فشارهای دشمن علیه ایران ادامه خواهد داشت، افزود: اگر سه نکته ساده را رعایت کنیم می‌توانیم از این فشارها سربلند شویم و حماسه اقتصادی بیافرینیم.  اولین راهکار جهت مقابله با این فشارها افزایش ساعت مفید کاری و انجام دادن هر کاری محوله به نحو احسنت می‌باشد. دومین راهکار حمایت از تولید ملی یعنی ترجیح کالای داخلی به کالاهای خارجی می‌باشد. و سومین راهکار پرهیز از اسراف و اتلاف سرمایه‌های کشور از طریق اصلاح الگوی مصرف می‌باشد.

سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بر اساس واقع بینی، دشمن شناسی، اعتقاد و اعتماد به ملت و اراده ملت نامگذاری شده است و ملت با یک عزم بلند پاسخ این نامگذاری را با تحقق آن خواهند داد.

۹۲/۰۱/۲۳

نظرات  (۱)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/20678
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">