پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۲۰ ب.ظ

۰

ملاحظات: یکی از سیاستهای استکبار در حمایت از صهیونیستها این است که امکان اقامت فلسطینی ها و لبنانی ها در کشورهای دور دست از فلسطین مثل کانادا، آمریکای لاتین و استرالیا را فراهم آورند تا با تخلیه این کشورها از جمعیت امکان اشغال آن توسط صهیونیستها را فراهم آورند. پیشنهاد کانادا نیز در همین راستا است.

تهران- جنبش مقاومت اسلامی ˈحماسˈ در بیانیه ای که روز جمعه منتشر کرد، ضمن مخالفت با پیشنهاد کشور کانادا مبنی بر اقامت دائم 120 هزار پناهنده فلسطین در خاک آن کشور، بر حق مسلم و قانونی پناهندگان فلسطینی در بازگشت به شهرها و روستاهای خود که مجبور به ترک آن شده اند، تأکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری مصریˈ الیوم السابعˈ، این واکنش حماس به اظهارات اخیر ˈجان بیردˈ وزیر امور خارجه کانادا در دیدار با ˈشیمون پرزˈ رییس جمهوری رژیم صهیونیستی برمی گردد که گفته بود؛ کشورش می تواند سهم بزرگی در پیشبرد روند صلح اسرائیل و فلسطین به ویژه در مسأله پناهندگان فلسطینی ایفا کند.

جان بیرد در این دیدار ضمن ارایه پیشنهاد فراهم آوردن زمینه اقامت دائم 120 هزار پناهنده فلسطینی در خاک آن کشور، اظهار داشت: ما می توانیم به آنها تابعیت کانادایی بدهیم تا همیشه در این کشور زندگی کنند.

حماس در بیانیه خود تصریح ساخت: ملت فلسطین در کشورهای مختلف دنیا تنها برای مدتی به صورت موقت اقامت دارند و از حق خود در بازگشت به خانه و کاشانه خود در فلسطین کوتاه نمی آیند و بازگشت به وطن، بزرگترین حقی است که به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت.

۹۲/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">