پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

۰

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی 1+5 را شکست خواهد داد.

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

سیاست غربی ها این است که از یک سو تحریمها را تشدید کنند و وضعیت معیشتی مردم تضعیف شود و از طرف دیگر وانمود کنند که آماده مذاکره و رسیدن به تفاهم هستند.

  محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت وگو  با سراج24 در خصوص مذاکرات روز گذشته در آلماتی گفت: همانطور که آقای  سولانا گفته است، غربیها منتظر نتیجه انتخابات ایران هستند و لذا تا زمان  انتخابات مذاکرات به هیچ نتیجه ای نخواهد رسید.

 وی افزود: در صورت حماسه آفرینی مردم در پای صندوقهای رای جبهه غرب فرو می پاشد و در صورت انتخاب رئیس جمهوری اصولگرا و غیر مرعوب در برابر غرب و  با آرای بالا غرب ادامه  تحریمها را بی اثر ارزیابی کرده و روند لغو تحریمها آغاز خواهد شد. در صورت عدم فتنه برخی افراد این اتفاق می توانست در سال 88 رخ دهد.

 قدیری ابیانه عنوان کرد: در صورت چنین حماسه آفرینی سیاسی، غرب که خود از تحریمها آسیب دیده است، ادامه آن را بی فایده ارزیابی خواهد کرد و ما حتی شاهد سقوط قیمت دلار در مقابل ریال خواهیم بود، لذا نتیجه مذاکرات را  مهارت دیپلماتها تعیین نخواهد کرد بلکه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی موفقیت ما را در صحنه بین المللی رقم می زند.

 وی در بخش دیگر این گفت گو گفت: بی صداقتی غرب برای صاحب نظران از قبل  مشخص بود، اما برای کسانی که ممکن است تحت تاثیر تبلیغات غرب قرار گرفته باشند، عملکرد غرب در این اجلاس می توانست به عنوان محکی برای تشخیص  صداقت غرب در اظهاراتش مورد استفاده قرار گیرد، اما نحوه رفتار اعضای  1+5 مثل گذشته نشان داد که غرب در رفتارش صداقتی ندارد.

 سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک افزود: سیاست غربی ها این است که از  یک سو تحریمها را تشدید کنند و وضعیت معیشتی مردم تضعیف شود و از طرف  دیگر وانمود کنند که آماده مذاکره و رسیدن به تفاهم هستند.

 وی عنوان کرد: در این حربه عملا توافق را به بعد از انتخابات موکول می کنند و به رسانه های خود و افکار عمومی گرا می دهند که اگر سازشکاران بر سرکار آیند تحریمها نیز لغو خواهد شد، در صورتی که عکس این موضوع صادق  است اگر دولت و ملتی نشان دهد که اهل عقب نشینی از حقوق خود تحت فشار باشد، به مخاطبین غربی خود این پیام را می دهند که ملت و دولت ایران تحت  فشار از حقوق خود می گذرند و لذا دشمن نتیجه می گیرد که ضروری است فشارها گسترش یابد.

 سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به انتخابات خردادماه گفت:  در صورت حماسه آفرینی ملت و انتخاب یک فرد اصولگرا و ولایتمدار پیام خاصی  به جهان می دهند مبنی بر اینکه ملت تسلیم فشارها نخواهد شد، در این صورت  ادامه فشار بی معنا خواهد بود، چراکه تحریمها بیش از آنکه به ایران لطمه زند برای غربیها هزینه داشته است.

 قدیری ابیانه عنوان کرد: مطابق با گزارشات موثق غربی، میزان خسارت آمریکا  از تحریم ایران در طی سالهای انقلاب بیش از 500 میلیارد دلار بوده است در  حالی که ایران کمترین خسارت را داشته و توانسته تحریمها را به فرصتی برای  پیشرفت مبدل کند.

 سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در پایان افزود: تحریم خرید نفت ایران نیز با حماسه اقتصادی به عاملی برای ایجاد عزم ملی و جهشی بزرگ در راستای رفع وابستگی اقتصاد کشور به نفت خواهد بود.

یکشنبه 18 فروردین

۹۲/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">