پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

احمدی نژاد، مشایی و نمایش مجسمه های مستهجن

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

آقای احمدی نژاد در حالی به دنبال تحمیل مشایی به نظام و مردم است که از فساد فکری وی مطلع است.

در حالی که آثار تاریخی قبل از اسلام هم نشان از رعایت حجاب توسط زنان بوده، مشایی مجسمه های برهنه و معاشقه عریان را به نشان فرهنگ ایرانی در جهان به نمایش می گذارده است.

این تصویر زنی در آثار تخت جمشید را به نمایش می گذارد. 

به زودی تصویر برخی از مجسمه های مستهجن انتخاب شده توسط آقای مشایی و نمایش داده شده در خارج از کشور را البته با سانسور منتشر خواهم کرد. ضمن اینکه این تصاویر را برای درج در پرونده مشایی جهت شورای محترم نگهبان و دفتر مقام معظم رهبری ارسال خواهم کرد. ان شاء الله

۹۲/۰۱/۲۴

نظرات  (۱۴)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینها نقوش میهمانانی هستند که در حال حمل هدایایشان هستند ******** ایرانی نیستن
پاسخ:
اینها علاوه بر خارجی ها می توانند نماینده مردم در مناطق مختلف تحت حاکمیت ایران آن زمان باشند. ضمنا هیچ جا زنان را بی حجاب نشان نمی دهند و سایر آثار هم همین را نشان میدهند.
بنده در مورد هنر هخامنشی بسیار مطالعه داشتم و این اولین بار است که تصویر یک زن در نقش برجسته های هخامنشی میبینم این عکس از کجا برداشت شده؟
تا آنجا که بنده به یاد دارم تصویر زن در هنر هخامنشی دیده نشده.
لطفا منبع این عکس را ذکر کنید.
ممنون
پاسخ:
این عکس مربوط به مجسمه ای است که آقای مشایی به مکزیک برای نمایش به عنوان نماد فرهنگ ایران فرستاده بود. بنده که سفیر بودم در موزه آ« را دیدم و تصاویرش را برای مقامات کشور توام بااعتراض فرستادم.
جناب آقای دکتر قدیری ، استاد ارجمند،
با عرض سلام و احترام مجدد . بابت معرفی کتاب خوبتان، ممنون و سپاسگزارم. قسمتی از آنرا مطالعه کردم. نظرات شما را در مورد حجاب تا جاییکه حجاب نتها در چادر خلاصه نشود ، تحسین میکنم. من هم معتقدم حجاب جلوی خیلی از مفاسد را میگیرد. ولی در جایی به مطلبی برخوردم که خیلی آزار دهنده بود!! شما در رابطه با ازدواج مجدد نکاتی را فرموده بودید که نه تنها برای من ،بلکه برای خیلی از خانمهای دیگر هم قابل قبول نیست. آقای دکتر ،هیچ فکر کرده اید با باز گذاشتن راه ازدواج مجدد برای آقایان ،چه زندگی هایی از هم پاشیده خواهد شد؟ چرا دغدغه ی شما تنها برای زنی است که در جستجوی شوهر است و یا مردی که فقط در فکر تنوع طلبی است ؟ شما در جایی از کتابتان فرموده اید : " ..... طرف دیگر این ازدواج زنی است که ازدواج با مرد متأهل را به صلاح خویش میداند. در این صورت چرا باید مانع ازدواجی شد که زن صلاح خویش (!!!) را در آن می بیند؟......" آقای دکتر قدیری عزیز ،مصلحت اندیشی !!!این خانم به قیمت از هم پاشیده شدن کانون گرم خانواده ای دیگر است! در حیرتم از اینکه چطور به زنی که بفرموده ی شما صلاح خودش را در ازدواج با مرد متأهل میداند ،اندیشیده اید ولی به زن بیچاره ای که با صلاحدید این خانم که فقط برای نیاز خودش ،دنبال مرد متإهل میگردد ، فکر نکرده اید؟!! چرا به قضیه یکطرفه نگاه میکنید؟ چطور راضی میشوید کاخ خوشبختی زنی بر روی زندگی زنی دیگر بنا شده و آنرا به ویرانه تبدیل کند؟ به نظر شما هیچ زنی حاضر است با مردی ازدواج کند که بداند در آینده زنی دیگر را وارد زندگیش خواهد کرد؟ پس با اینحساب اصلاََ چرا باید ازدواج کند؟ احساسات یک زن با مرد خیلی فرق دارد. این را از این جهت میگویم چون خود من هم یک زن هستم و از روحیات همجنس خود بیشتر آگاهم. دختری که تصمیم به ازدواج میگیرد ، به امیال و هوس های خود فکر نمیکند ، بلکه او به دنبال مردیست که بیشتر بتواند نیاز روحی و عاطفی او را برآورده کند. او به دنبال کسی است که با او همراه باشد نه رفیق نیمه راه!! اصلاََ در فکر این بوده اید که این وسط غیر از زن نگون بخت، بیشترین لطمه و صدمه روحی عاطفی متوّجه بچه ها خواهد شد؟ آقای دکتر جسارت نباشد ولی باید بگویم واقعاََ متأسفم اصلاََ انتظار چنین دیدگاهی را از شما نداشتم. درهرحال از اینکه لطف کرده کتابتان را معرفی فرمودید و دانلود آنرا در اختیارم قرار دادید ،نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم. موفق و مؤید باشید. (اگر سخنانم جسارت آمیز بوده ،به بزرگواری خودتان ببخشید)
پاسخ:
سلام.
خداوند برای همگان حقوقی را قرار داده است و در مورد ازدواج نگاهی زنانه یا مردانه ندارد. بلکه خدایی می بیند. می دانم که خانم ها از این بابت ناراحت می شوند ولی شما عواقب جوامعی که تعدد زوجات را ندارند ندیده اید. یا آشنا نیستید.
عملا عدم وجود تعدد زوجات در این جوامع و تعداد زیادتر زنها در جمعیت موجب شده زنان راضی شوند معشوقه مردان متاهل شوند بدون هیچ حق و حقوقی.
عملا باعث شده مردان همسر اول خویش را در سنی که دیگر جوانی قبل را ندارند و امکان همسر یابی را ندارند طلاق داده شوند در حالی که اگر شانس بیاورند بشوند معشوقه مرد متاهلی بسیار مسن تر از همسر اول خویش.
شما احساسات خود را می بینید و لی احساسات آن زنی که به هر دلیلی سن ازدواجش به حدی به تاخیر افتاده که دیگر مادر نمی تواند بشود.
زنانی که ازدواج نکنند بشتر از دیگران در معرض فسادند و اگر به فساد کشیده شوند خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهند.
همین امر باعث می شد که وقتی مثلابا خانم های مکزیکی ها فمینیست صحبت می کردم و فلسفه تعدد زوجات را می گفتم طرفدار شوند زیرا به مشکلات زنانا جامعه خویش واقفند. امروز در غرب اکثر افرادی که به دنیا می آیند نمی دانند پدرشان کیست.
در ایران هم فساد رو به گسترش است و خانواده ها با بد حجابی دچار فروپاشی می شوند.
مدیریت کشور مثل خدا نباید نه زنانه و نه مردانه به موضوعات بنگرد بلکه باید منافع و حقوق همه اقشار رادر نظر بگیرد.
اگر فرصتی باشد در آینده در جلساتی بیشتر توضیح خواهم داد.
جلسات متعددی در جمع خانم  های دانشجو داشته ام که با وجود مخالفتهای اولیه بالاخره پذیرفته اند که قوانین اسلام از جمله تعدد زوجات به نفع زنان است و البته در جوامعی که تعادل جمعیتی وجود دارد و زنان امکان داشتن خواستگار مجرد را دارند عملا تعدد زوجات عملی نمی شود هر چند آزاد باشد. از توجهتان متشکرم.
قدیری ابیانه
جناب آقای دکتر قدیری ابیانه، استاد عزیز،
با عرض سلام و احترام،
نظرتان را در مورد حجاب خواسته بودم که متأسفانه سؤالم بی پاسخ مانده بود . خواستم اگر امکان دارد لطف کنید و به پرسشم در خصوص حجاب پاسخ دهید. سپاسگزارم
پاسخ:


سلام

بنده یک کتاب در این رابطه نوشته ام. می توانید آن را دانلود کنید.

موفق باشید.

فایل:کتاب زن در اسلام و غرب2 مگابایت دریافت فایل

سایز فایل:2.5عنوان


نظرات درباره نوح و سایر پیامبران
در ۲۰ دی ۱۳۸۸ در پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی گفت:

اگر امروز به افرادی مانند رازی و ابوعلی‌سینا افتخار می‌کنیم به طوری که قد آنها از اعماق تاریخ بیرون است برای بلندی قد آنها نیست بلکه کوتاهی قد نسل‌های بعدی آن را نمایان کرده‌است. شاید بوعلی‌سینا در عصر خود قامتی برجسته داشته اما قرار نیست افتخار هزار سال بعد آدمیان نیز باشد و این نشانه فقر انسان‌ها در دهه‌های بعدی است چرا که نشان می‌دهد فرصت شکوفایی در دوره‌های متعدد پدید نیامده‌است. اگر قرار باشد طی چند هزار سال فقط چند صد ابوعلی‌سینا به وجود آید افتخارآمیز نیست. حضرت نوح با ۹۵۰ سال عمر نتوانست مدیریت جامع کند چرا که عدالت را ایجاد نکرده‌است. آمدن پیامبران در طول تاریخ برای تمام شدن دوره‌های قبلی پیامبری بوده‌است اگر هر پیامبر مدیریت درستی می‌کرد عدالت برقرار می‌شد.[۱۳۱]
این اظهارات با واکنش شدید برخی روحانیون مواجه شد، از جمله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در صورت صحت خبر، مشایی باید توبه کند زیرا سخنانش کاملا نادرست است. سخنان وی بیش از حد احمدی‌نژاد را اذیت می‌کند که ما راضی نیستیم. اگر مشایی چنین سخنانی را گفته باشد رئیس‌جمهور باید در مورد وی تجدید نظر کند.[۱۳۲] سید موید علویان یکی از برگزیدگان جشنواره رازی نیز هنگام دریافت جایزه خود با عکس العملی قابل تامل، به شدت نسبت به اظهارات مشایی اعتراض کرد و هنگام حضور بر روی سن از دست دادن با وی خودداری نمود و یک جلد قرآن را برای مطالعه به رحیم مشایی اهدا نمود.[۱۳۳]

در خصوص عیسی، وی گفته است «حضرت عیسی که از اینجا به آنجا فرار می‌کرد، حضرت عیسی در تهدید قتل بود، در مضیقه بود، در محدودیت بود،» چه تدبیر و مدیریتی داشت؟[۱۳۴]

محمد صادقی تهرانی، مرجع تقلید نوگرا و مفسر قرآن نیز نامه‌ای در پاسخ به اظهارات مشایی منتشر کرد و در پایان با شکایت بردن به خداوند و امام زمان اعلام کرد: «ابقاء رحیم مشایی در هر سمتی حرام است.»[۱۳۵] هرچند برخی صدور چنین سخنانی از سوی رحیم مشایی را عادی تلقی کرده‌اند.[۱۳۶] در همین حال خبرگزاری ایرنا در دفاع از مشایی در صفحهٔ اصلی خود از وی با عنوان «پهلوان»، «اسطوره»، «متفکر»، «بزرگ»، «تهذیب نفس»، و «ساده زیست» یاد کرد و منتقدانش را «رانده از عقل و باطل» دانست.[۱۳۷]
جناب آقای قدیری،
با عرض سلام ، فکر نمیکنید در مورد حجاب افراط میکنید؟ تأکید شما بیشتر روی چادر است در صورتیکه هیچ جا ،حتی امام خمینی حجاب را تنها در چادر نمی دیدند. به نظر میاد شما در صورت انتخاب شدنتان ،سختگیری زیادی روی حجاب خواهید داشت. درسته؟ به نظر من این یعنی افراط. این افراط در زمان آقای هاشمی هم وجود داشت بطوریکه شنیده ام خانمی تعریف میکرد روزی که میخواسته سر جلسه ی کنکور حاضر شود از ورودش به جلسه ممانعت بعمل آمده فقط بخاطر اینکه جورابش رنگ پا بوده!! این خانم بناچار جوراب مشکی مادر یکی از همراهان را میپوشد و سر جلسه حاضر میشود!!!! ( البته کفش هم حتماََ میبایست رنگ تیره و پاشنه کوتاه میبود و اجازه ی ورود به اماکن اداری هم فقط با چادر امکانپذیر بوده !!!) یعنی شما هم این روش را در پیش خواهید گرفت؟؟!! ممنون میشوم اگر پاسخم را بدهید.
من فکر میکنم آقای احمدی نزاد یک جا سوتی داده وخیلی هم سوتی بدی بوده که مجبوره به مشاعی باج بده چونکه احمدی نژاد به کسی باج بده نیست.
خاک بر سرت قدیری!
کینه و دشمنی تا کی؟!
چرا در مملکت ما همه برای اثبات خود ، دیگری را خراب می کنند ؟؟؟؟
آیا این حرکت شما بویی از اسلام دارد؟؟؟؟؟؟
دم از اسلام زدن هنر نیست ، کمی فقط کمی هم عمل کنید!
یا علی
پاسخ:
سلام.
من به دنبال اثبات خود نبودم. بلکه به دنبال افشای نااهلانی بودم که به دنبال مصادره مناصب حکومتی هستند.
با سلام

اینگونه مطلب ناقص گذاشتن زبانافراد مغرض و نادان را به هتاکی باز می‌کند

چون هیچ حسی در مورد ابتذال این مجسمه ایجاد نمی‌شود

انشاء الله قدم، قلم و زبان و قلبتان حقیقتا در راه اسلام و ایران اسلامی باشد
پاسخ:
قرار نیست کسی با دیدن این مجسمه ها تحریک شود. بلکه بزرگترین ابتذال معرفی این مجسمه ها به عنوان فرهنگ و تاریخ ایران است. ضمن اینکه نمایش مجسمه های انسان های عریان و در حال معاشقه خلاف شرع است.
من با حجاب مشکلی ندارم و موافق آن هستم اما این پوستر یک اشتباه تاریخی دارد. فردی که رنگی شده و اینطور القا می کند که محجبه است درحقیقت یک مرد است! این لباس روحانیون ماد بوده و لذا پوستر اشتباه است.
پاسخ:
تصویر یک زن  است.
با عرض سلام مجدد
الان موفق به دانلود شدم و دیگر پیغام خطا نگرفتم
بسیار ممنون
با عرض سلام و ادب
میخواستم بپرسم آیا فایل کتابهایتان را از روی سایت برداشته اید؟
چون من قبلا از سایت شما کتاب این است اسلام را دانلود کرده بودم اما الان هرکدام را انتخاب می کنم با پیغام خطا مواجه می شوم.
پاسخ:
در سایت وجود دارد. دوباره امتحان فرمایید.
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۶ محمدجوادشوقی
عرض سلام و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">