پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ق.ظ

۱

روزنامه بهار با کنار هم قرار دادن دو تیتر، پیامی را به مخاطب القا می کند که البته این پیام هدف واقعی آقای احمدی نژآد را مطرح می سازد.

از یک طرف تیتری از عضو فقیه شورای نگهبان که می گوید: "بوی انحراف بشنویم، رد صلاحیت می کنیم" و از سوی دیگر اظهارات اجمدی نژاد را که گقته است: "ربطی به شما ندارد چه کسی بیاید چه کسی نیاید."

هر چند روزنامه بهار عمدا چنین تیتری را انتخاب کرده و خواسته از زبان رئیس جمهور بگوید که تایید صلاحیت یا رد صلاحیت ربطی به شورای نگهبان ندارد، لیکن واقعیت منظور آقای احمدی نژآد نیز همین است.

آنچه احمدی نژاد این روزها می گوید تحت عنوان اینکه "کسی حق ندارد برای ملت تعیین تعکلیف کند"، "مردم خودشان تصمیم می گیرند" و امثالهم، عملا این است که شورای نگهبان چنین حقی ندارد.

احمدی نژاد می داند که قانون تعیین یا رد صلاحیت را به عهده شورای نگهبان گذاشته است ولی هدفش از این صحبت ها این است که قانون هم یعنی کشک. یعنی وی برای قانون و مراجع قانونی هم اهمیتی قائل نیست. پس چه کسی می تواند نامزدی را تایید یا رد صلاحیت نماید. فقط ملت. در ایران هم فقط یک نفر است که نماینده همه ملت است و آن هم احمدی نژآد است و لذا فقط او می تواند بگوید چه کسی صلاحیت دارد و چه کسی ندارد. یعنی همان منطق میر حسین موسوی که هیچ قانون و مرجعی را جز قبول نداشت و ندارد. فقط خودش را. این دو (موسوی و احمدی نژآد) هر یک به زعم خود عین قانون و عین حق هستند. با این تفاوت که موسوی در خانه خویش در حصر است و احمدی نژاد هم در تدارک و زمینه چینی حصر در خانه خویش. هر دو بوی دیکتاتوری می دهند. اما در نظام  ولایی جایی برای دیکتاتوری نیست.

۹۲/۰۱/۲۶

نظرات  (۱)

خدا آخر و عاقبت این دوره را ختم به خیر کند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">