پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ب.ظ

۰

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: انفجارات آمریکا آنهم در روز وطن پرستی بدون تردید یا از سوی سربازان نا امید و مخالفین آمریکاست و یا از سوی آقای نتانیاهو در اسرائیل سازماندهی شده است.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سرویس بین الملل مرصاد  اظهار داشت: برای بررسی دلیل و عوامل اتفجارات و کنار هم گذاشتن شواهد و قرائن به دو احتمال می رسیم که اولین آن سازماندهی انفجار ها از سوی معترضین داخلی آمریکا در روز وطن پرستی است.

قدیری ابیانه اضافه کرد: این احتمال که سربازان ناراضی آمریکایی که از جنگ برگشته و با بی توجهی مواجه شده اند و در بسیاری از موارد دست به خودکشی می زنند با همکاری ناراضیان از دولت در آمریکا که به راستهای افراطی معروفند این انفجار ها را برنامه ریزی کرده باشند.

سفیر سابق ایران در آمریکای لاتین گفت: احتمال دوم دست داشتن مستقیم نتانیاهو در این حوادث است چون رژیم صهیونیستی هر زمان نیاز به جوسازی برای رسیدن به اهداف سایه خود داشته است چنین اقداماتی را عملیاتی کرده است.

وی گفت: حوادث ۱۱ سبتامبر هم که با دلایل زیاد از سوی غربی ها و چاپ چندین کتاب، دیگر مشخصا ثابت شده که  کار اسرائیل بوده است.

کارشناس عالی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برای پی بردن به هدف اسرائیل و آمریکا باید دید انگشت اتهام آنها به سمت چه گروهی دراز می شود. وقتی مقامات آمریکایی بازهم در تداوم سناریوی اسلام هراسی به مسلمانان و القاعده اشاره می کنند اهداف آنها تا حدودی نمایان می شود.

قدیری ابیانه گفت: تردیدی نیست که مسلمانان از هر گروه یا دسته ای از چند انفجار در یک مسابقه ورزشی هیچ سودی نمی برند و اساسا گروهی مثل القاعده هم دیگر ضعیف تر از آن است که بتواند چنین اقداماتی را سازماندهی کند.

۹۲/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">