پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

۰

اقتصاد پیشرفته لازمه دیپلماسی انقلابی است.

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ب.ظ

تعطیلات 20 روزه ابتدای سال جاری معادل 200 تن طلا به اقتصاد کشور ضرر زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد حسین قدیری ابیانه در سلسله نشست‌های سیاست عینیت دیانت در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار داشت: هر روز تعطیلی معادل 10 تن طلا به اقتصاد کشور زیان وارد می کند و در تعطیلات 20 روزه ابتدای سال جاری که به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» توسط مقام معظم رهبری مزین شده است معادل 200 تن طلا یعنی معادل یک قرن تولید طلا در کشور را از دست دادیم زیرا تولید سالانه طلا در کشور تنها دو تن است.

سفیر سابق ایران در کشور‌های مختلف در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های دیپلماتیک بیان داشت: یک دیپلمات خوب مانند میکروفون خوبی است که انعکاس و برد صدای آن بستگی به فرستنده‌هایش دارد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دیپلمات خوب و انقلابی داشتن لازم اما ناکافی است ابراز داشت: ما اگر می‌خواهیم دیپلماسی انقلابی را پیش ببریم باید کاری کنیم که اقتصادی قوی داشته باشیم تا در موضع قدرت باشیم چون اقتصاد قوی وام‌دهنده است و وام دهنده همیشه در موضع قدرت و وام‌گیرنده در موقعیت ضعف قرار دارد.

وی، اصلی‌ترین مؤلفه‌ قدرت در کشور را مردم دانست و افزود: اگر خواهان دیپلماسی انقلابی در کشور هستیم باید کاری کنیم که مؤلفه‌های قدرت کشور افزایش یابد.

قدیری ابیانه تأکید کرد: هر کس در هر پست و مقامی اگر کاری را که بر عهده دارد درست انجام دهد باعث پیشرفت و قدرت کشور می‌شود.

وی متذکر شد: کشورهایی که دارای منابع نفتی هستند می‌توانند در موضع قدرت و اقتدار باشند و در صورت نیاز از این اهرم علیه دشمن استفاده کنند اما اگر به نفت وابسته شوند از موضع قدرت خارج می‌شوند.

۹۲/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">