پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

۰

خبرگزاری موج - قدیری ابیانه گفت: اگر مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و فردی ولایتمدار و وفادار به رهبری را برگزینند، قطعا دشمن از فشارها و تحریم های خود عقب نشینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در بادرود، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در جمع اعضای تشکل طلاب و دانشجویان موسسه فرهنگی و مذهبی آل یاسین بادرود به روند جاری مسائل کشور در زمینه سیاسی و اقتصادی پرداخت.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر برخی از نامزدهای ریاست جمهوری از دادن یارانه به میزان بالاتر از رقم فعلی و ارتقای بهداشت و راه وشهر سازی سخن می گویند که به نظر بنده همه اینها متوهم هستند. اینها به جای این که از تولید ثروت در کشور صحبت کنند، مدام از توزیع عادلانه بودجه که امروزه نقل بحث های سیاسی کشور شده است، حرف می زنند.

قدیری ابیانه بیان داشت: در سال 1391، ساعت کار مفید در ادارات کشور حدود 22 دقیقه بوده است. کشور در سال 90 رتبه سوم تنبلی اجتماعی را در جهان بعد از عرب ها و آفریقایی ها و در سال 1391 رتبه دوم را بعد از عرب ها در جهان از آن خود کرده است.

وی با اشاره به تعطیلی های زیاد در کشور افزود: هر روز تعطیلی در کشور، بیش از 1400 میلیارد تومان معادل 10تن طلا به اقتصاد کشور لطمه وارد می کند. 

سفیر اسبق کشورمان در مکزیک و استرالیا تاکید کرد: عدم پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته از سوی مسؤلان و ضعف وجدان کاری و اسراف باعث شده است کشور در آستانه ریاضت اقتصادی قرار گیرد.
قدیری ابیانه با بیان این که باید تحریم اعمال شده از سوی کشورهای غربی را به فرصت تبدیل کنیم، افزود: اگر ایرانی فقط  ماهیانه 1000 تومان در هزینه ها صرفه جویی داشته باشد. سالیانه معادل 900 میلیارد تومان صرفه جویی در پی خواهد داشت که با این رقم می توان کاستی هایی را در بهداشت و یا آموزش و پرورش برطرف نمود. 

وی به مباحث انتخابات آینده کشور اشاره کرد و گفت: آن کسانی که می گویند اگر ما انتخاب شدیم تحریم ها برداشته می شود، همان کسانی هستند که مرعوب دشمن شده اند و اهل سازش و مماشات با غرب هستند.
 و چه بسا همانهایی هستند که به غرب ژیشنهاد تشدید تحریم ها را داده اند.

وی تصریح کرد: اگر مردم به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و فردی ولایتمدار و وفادار به رهبری را برگزینند، قطعا دشمن از فشارها و تحریم های خود عقب نشینی خواهد کرد.

۹۲/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">