پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ

۰

همایش آزادی با پول خون مردم برگزار شد.

رهبری در راس اصلاح طلبان دینی است.

محمدحسن قدیری ابیانه در همایش بصیرت افزایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه جهرم با اشاره به دستاوردهای نظام اظهار داشت: ما در شرایط غیر تحریم روزی ۲ میلیون و 300 هزار بشکه نفت صادر کردیم که ماهانه ۶۹ میلیون بشکه می‌شود در این صورت با ۷۵ میلیون جمعیت کشور به هر نفر کمتر از یک بشکه در هر ماه است که ماهی 67 هزار تومان در بودجه سال 91 بود.


۲۲ دقیقه کار مفید

این دیپلمات بیان کرد: برخی‌ها فقط به شرکت در انتخابات تمکین می‌کنند اما باید پرسید چقدر در طول ۴ سال به رای خویش تمکین کرده و در روند زندگی و کار تغییر داشتیم ایرانی‌ها در دنیا بعداز اعراب بیشترین تنبلی اجتماعی دارند به طوریکه ۲۲ دقیقه کار مفید وجود دارد.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: کاندیدا‌ها شعارهای توخالی ندهند و برنامه با منبع مالی دقیق و قابل برنامه ریزی باید مدنظر باشد. متاسفانه امروز باب شده دولت‌ها چهارسال اول می‌گویند ویرانه تحویل گرفتیم و چهار سال دوم هی تاکید دارند که نمی‌گذارند کار انجام دهیم و خدمت کنیم اما کسانی که وعده های نشدنی می دهند یا فریبکارند و یا خود متوهم هستند.

اسمش اسفندیاراست اماباشعار زنده باد بهارحرکت می‌کند.

سفیر سابق ایران در مکزیک با اشاره به حرکت‌های جریان انحرافی اظهار داشت: طرف اسمش اسفندیار است و با زمستان معنا می‌دهد با شعار زنده باد بهار حرکت می‌کند در همین مسیر انحرافی احمدی‌نژاد هم حرف‌های بوداری می‌زند که حرف‌های چپی‌ها و موسوی در سال ۸۸ بود.

قدیری ابیانه تاکید کرد: کلید واژه انتخابات ۸۸ تقلب بود امسال فتنه جریان انحرافی با شعار انتخابات آزاد در حال فتنه‌گری است که در دوران تائید صلاحیت برنامه دارند. امروز باید بیش از اسلام هراسی و اسلام ستیزی در کنار تهدیدات آمریکا و اسرائیل، مراقب غضنفرهایی بود که همچون مشایی شعار گذر از عصر اسلام سر می دهند و به جای زنده باد اسلام زنده باد بهار سر می دهند.

وی اضافه کرد: برخی‌ها هی می‌گویند اگر ما بیاییم تحریم‌ها برداشته می‌شود. اشتباه می‌کنند و دروغ می گویند. در  ۸ سال حضورشان تحریم ها تشدید شد و علیر غم شعار جمهوریت به رای مردم در سال ۸۸ تمکین نکردند.

قدیری اظهار کرد: در ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی، نظام ۵۰۰۰ میلیارد میلیارد تومان بازگرداند و ۴ نفر به اعدام محکوم شدند.

از عاقبت احمدی‌نژاد می‌ترسیم

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امام راحل تلاش کرد منتظری و بنی صدر هدایت کند نشد، رهبری هم تلاش دارند احمدی‌نژاد هدایت کنند اما می‌ترسم بد‌تر از دو نفر قبلی شود و ایشان در باتلاق فرو رود. البته دعا می‌کنم این دولت عاقبت بخیر شود اما امیدی ندارم.

رهبری در راس اصلاح طلبان دینی است

این سفیر سابق ایران در آمریکا و اروپا در خصوص حضور اصلاح طلبان تصریح کرد: در راس اصلاح طلبان دینی اصیل رهبر انقلاب هستند و هر اصولگرایی، اصلاح طلب هم می‌باشد اما ما کسانی را اصلاح طلب قبول داریم که به سمت دینی شدن بیشتر جامعه حرکت کنند و نه به سمت دوری از اصول دین و مخالف حضور چهره‌های دیندار اصلاح طلب نیستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: اگر فتنه دیگری رخ داد باید مردم ۹ دی دیگری خلق کنند زیرا کشور ما غضنفر و کارمند دولت و دانشجوی طرفدار بیگانه نمی‌خواهد و روحیه انقلابی این ملت استمرار دارد.

 سفیر سابق دولت نهم و دهم در مکزیک در خصوص صحبت‌های احمدی‌نژاد در باره انتخابات، گفت وی  قدم در جای پای فتنه گران  گذاشته افزود: وی در انتخابات یک رای بیشتر ندارد و حق دخالت در تائید یا ردصلاحیت‌ها ندارد فقط وظیفه دارد از آرای مردم در صندوق ها پاسداری کند.

همایش آزادی

قدیری در خصوص همایش ورزشگاه آزادی اظهار کرد: این همایش با هدف تبلیغاتی بود و من معتقدم با پول خون مردم برگزار گردید زیرا اگر هزینه این هنمایش را صرف نقاط حادثه خیز جاده ها می کردند کشتههای کمتری می دادیم/ وی گفت این همایش به جای فریب کلمه لبیک خامنه‌ای باید لبیک مشایی نامیده می‌شد. البته جمعیت کمی شرکت کردند و آنها نیز به جای شعار "بهار بهار" شعار نهار نهار سر دادند.

وی افزود: در این روز‌ها دولت به بیت المال بی‌توجه است و برای پیروزی جریان انحرافی هزینه می‌کند.

وی در خصوص روند اجرای انتخابات اگر خللی ایجاد شود، هشدار داد: نظام اگر کوچک‌ترین تخلفی از احمدی نزاد مشاهده کند برخورد می‌کند و با برخورد مجلس به عنوان عدم کفایت سیاسی مواجه و قوع قضائیه نیز به عنوان مجرم برخورد می‌کند، احمدی‌نژاد وظیفه دارد انتخابات به شکل کامل و دقیق در زمان مقرر برگزار کند و این حرفی که می‌زند هیچکس نمی‌تواند در امر انتخابات دخالت کند، یعنی شورای نگهبان نباید کسی ردصلاحیت کند منظورش هم مشایی است.

۹۲/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">