پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ب.ظ

۰

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک ادامه شعار حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری را برای کشور ضرورتی انکارناپذیرخواند.

 محمد حسن قدیری ابیانه در حاشیه سلسله نشست های سیاست عینیت دیانت در سالن دکتر قریب دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفت وگو با پورتال خبری کاشان اظهارداشت : رویکرد کشور توسط مقام معظم رهبری از همت مضاعف و کار مضاعف به جهاد اقتصادی و از حمایت از تولید ملی  و کار و سرمایه ایرانی به حماسه در سال جاری رسید تا ضمن مقاومت ملت انقلابی ایران در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمن به دشمن تفهیم شود ملت ایران اسلامی نه تنها تسلیم توطئه های آنها نخواهد بلکه توانایی این را دارد تا هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کند .

 

* وابستگی  ایران به اقتصاد نفت ضعف اقتصادی کشور است

وی ، مطرح شدن تحریم نفتی ایران توسط دشمن را به دلیل ضعف اقتصادی کشور و وابستگی آن به صادرات نفت  و بروز مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت ارز در برابر ریال دانست و افزود : ضروری است تا با تبدیل فشارها و تهدیدهای دشمن به فرصت تا اقتصاد کشوربا یک جهش ، از وابستگی به نفت نجات پیدا کند.

 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه، برخی اوقات برای یک عزم اینگونه  نیاز به یک عزم ملی است اظهارداشت:  دشمن با تحریم و تهدیدهای خود به شکل گیری عزم ملی در ایران کمک کرده است و در بخش انرژی با تحریم صادارت بنزین به ایران باعث بسیج همگانی شد تا امروز که ایران اسلامی از یک کشور وارد کننده بنزین،  به صادرکننده بنزین رسیده است.

 

وی، مخاطب حماسه را مردم و مسئولین دانست و بر نقش رسانه های گروهی برای تحقق حماسه توسط مردم  تاکید کرد و گفت: پیروزی  ایران در دفاع مقدس نتیجه حماسه آفرینی همه مردم ایران بود و در حماسه آفرینی حتی افرادی که امکان حضور در جبهه را نداشتند با پشتیبانی پشت جبهه در این پیروزی سهیم شدند ضمن اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی نیز  اگر همه مردم به میدان نمی آمدند انقلاب اسلامی به پیروزی نرسیده بود .

 

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا ، همچنین عملکرد تک تک مردم ایران در هر زمینه ای را شکل دهنده وضعیت کلان کشور دانست.

 

* تبدیل تحریم ها و تهدید ها به فرصت ها و لغو تحریم ها

قدیری ابیانه ، تبدیل تهدید ها به فرصت ها را امکان پذیر دانست و با اشاره به اینکه تجربه تبدیل تهدید ها به فرصت ها را در سالهای اخیر داریم گفت: دشمن نیز از تحریم های ایران خسارات زیادی را تحمل می کند بطوریکه آمریکا ، خسارت خود را در قبال تحریم های ایران را بالغ بر 500 میلیارد دلار اعلام کرده است .

 

وی افزود : اگر دشمن احساس کند تحریم های اقتصادی اثر ندارد و به جمهوری اسلامی لطمه ای وارد نمی کند از تحریم های خود عقب نشینی خواهد کرد ضمن اینکه من اعتقاد دارم اگر فتنه سال 88 نبود، عقب نشینی دشمن از سال 88 آغاز شده بود.

 

محمد حسن قدیری ابیانه در ادامه حماسه سیاسی را در انتخابات ریاست جمهوری امسال دارای ابعاد مهمی دانست و گفت: در انتخابات گذشته فتنه ای رقم خورد که دشمن امیدوار به فتنه شد و در انتخابات پیش رو نیز دشمن برای ایجاد فتنه، توطئه و تلاش خواهند کرد اما رمق و توان فتنه گران گرفته شده است.

 

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام کشور یاد آورشد نظیر فتنه سال 88  را می خواستند در انتخابات کشور ونزئلا رقم بزنند اما موفق نشدند و در انتخابات 24 خرداد امسال نیز حضور مردم پای صندوق رای می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

 

قدیری ابیانه همچنین با تاکید براینکه دشمن از تحریم های اقتصادی به دنبال اهداف سیاسی است گفت: با تحریم اقتصادی دشمن و ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی برای مردم به دنبال ایجاد جو نارضایتی هستند اما نقشه آنان قبلا توسط ملت ایران در حماسه 22 بهمن سال گذشته نقش برآب شده است.

 

وی ایجاد جو تبلیغاتی و روانی را یکی دیگر اهداف دشمن در تحریم و ها و تهدیدهای دشمن دانست و بیان داشت : لغو تحریم های دشمن با القای نشستن ایران در پای میزمذاکره با آمریکا یکی از تبلیغات روانی دشمن است .

 

* ادعای لغو تحریم ها دو روی یک سکه است

به گفته وی ادعای لغو تحریم های اقتصادی ایران در صورت مذاکره و سازش،  دو روی یک سکه است که با قصد سوق دادن مردم به سمت کاندیداهای سازش کار در انتخابات ریاست جمهوری است که در صورت پیروزی سازشکاران با آمریکا در انتخابات و به دست گرفتن قدرت توسط آنان ، تحریم ها شکسته خواهدشد .

 

قدیری ابیانه یاد آورشد : خانم کلینتون بارها گفته از داخل ایران پیام هایی را دریافت کرده که خواستار تشدید تحریم ها هستند لذا برای شناخت این افراد باید تا انتخابات منتظر ماند تا مشخص شود چه افرادی خواهند گفت اگر ما به قدرت برسیم تحریم ها لغو خواهدشد.

 

* تشدید تحریم ها در صورت روی کار آمدن سازشکاران

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک ، لغو تحریم های دشمن با به دست گرفتن قدرت توسط افراد سازشکار با آمریکا را توطئه و فریب بزرگ دشمن دانست و گفت:  به  فرض اشتباه  و محال ، در صورت فریب دادن  مردم و تمایل مردم به سمت افراد سازشکار ، تحریم و تهدیدهای دشمن نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه افزایش هم خواهد یافت به این دلیل که دشمن از فشارها و تحریم ها نتیجه گرفته و مردم را به سمت اهداف خود و نیروهای سازشکار سوق  داده است و دولتی قدرت را بدست گرفته که مطابق با اهدف آنها است بنابراین به جای لغو تحریم ها بر شدت آن نیز افزوده خواهدشد چون از اعمال تحریم ها نتیجه گرفته اند.

 

محمد حسن قدیری ابیانه متذکرشد ، در صورت چنین اشتباهی از سوی مردم ،  تحریم ها تشدید خواهد شد اما اگر مردم ایران اسلامی در انتخابات  حضور گسترده داشته باشند و به افرادی غیر مرعوب آمریکا ، غیر سازشکار ، اصولگرا ، ولایت مدار و معتقد به نیروی ملت ایران رای بدهند و بطور گسترده حماسه آفرینی کنند دشمن از تحریم های خود نتیجه نخواهد گرفت .

 

* حماسه سیاسی دارای بار حماسه اقتصادی است

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا ، ایجاد حماسه سیاسی را دارای بار اقتصادی نیز دانست و گفت : من بعنوان کسی که مطالعات استراتژیک دارد و در مدیریت استراتژیک و اقتصادی مطالعه دارد عرض می کنم اگر مردم حماسه سیاسی بیافریند از فردای روز بعد حماسه سیاسی شاهد سقوط قیمت دلار نیزخواهند بود .

 

قدیری ابیانه گفت : برای تحقق حماسه اقتصادی فقط کافی است هرفردی در هر کاری ، کار با کیفیت ارائه شود، از اسراف پرهیز و و کالای ایرانی را بر کالای خارجی به ویژه کالاهای کشورهای تحریم کننده ایران ترجیح داده شود و تحریم را در مقابل تحریم قراردهیم  و نسبت به کالای داخلی تعصب نشان دهیم شاهد مهار تورم ، رشد اقتصادی شدید،  افزایش قدرت ریال در برابر ارزهای خارجی و بهبود اقتصادی کشور خواهیم بود .

 

کارشناس عالی مدیریت استراتژیک همچنین شعارهای مقام معظم رهبری طی سالهای گذشته را رمز پیشرفت کشور اعلام کرد و اظهارداشت: مردم ایران باید به این باوربرسند و ملکه ذهن آنان شود که رفتار تک تک مردم در ترجیح دادن کالای ایرانی به خارجی ، ترجیح سفرهای داخلی به جای سفرهای خارجی و هر رفتار فردی می تواند شکل دهنده وضعیت کلان کشور باشد.

 

 قدیری ابیانه نقش مردم و مسئولین را در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یاد آورشد و گفت:  نقش مردم در حماسه سیاسی بیشتر از مسئولین است به این دلیل که همه حق یک رای دارند و هر رای هر نفر که پای صندوق رای حاضر شود ایران را از همه جهت تقویت می کند .

 

به گفته وی  مردم در انتخابات باید فردی را انتخاب کنند  که به مبنای نظام معتقد و مرعوب غرب نباشد ، ولایت مدار و بر ولایت مداری خود پایبند باشد و  پست های حکومتی و ریاست جمهوری را موضع قدرت و فرصتی برای میوه چینی خود نداند، بلکه آن را فرصتی برای خدمت به مردم و خودش را خدمتگذار مردم بداند و بتواند با سایر قوا تعامل داشته باشد .

 

محمد حسن قدیری ابیانه از مردم بعنوان مخاطب اصلی تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام برد و اظهارداشت : در حماسه سیاسی عملکردهای درست اقتصادی، عملکرد مسئولین، کارمندان دولت و قانونگذاران نیز شرط است ولی بار اصلی حماسه اقتصادی بر دوش مردم است .

 

منبع "پورتال خبری کاشان"

۹۲/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">