پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

۰

مجری فاکس نیوز  اریک راش: باید همه مسلمانان را کشت!

در پی وقوع انفجارهای مرگ بار در بوستون امریکا،  اریک راش؛ مجری فاکس نیوز که مسلمانان را در وقوع این حادثه مقصر می داند، از امریکایی ها درخواست کرد: به دلیل وقوع انفجارهای مرگبار بوستون، "بیایید مسلمانان را بکشیم"!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سایت مسلمانان جهان، چند ساعت پس از وقوع دو انفجار  در مسابقات دو ماراتن بوستون آمریکا که منجر به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 140 نفر گردید، اریک راش در صفحه تویتر خود اعلام کرد که هر فردی می تواند از طریق دستگیری مسلمانان سعودی بی هیچ تمایزی، گامی در جهت تأمین امنیت ملی امریکا بردارد.


هنگامی که  یکی از کاربران تویتر از وی پرسید که  آیا مسلمانان را مقصر می دانید؟ وی با وقاحت تمام پاسخ داد: بله! مسلمانان شیطان هستند لذا باید همه آن ها را کشت!

مناسب است یک فعالیت همه جانبه از سوی نهادهای غیردولتی و نیز دستگاه های حکومتی ایران مانند وزارت امور خارجه . قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و پلیس بین الملل علیه این فرد و شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به عنوان سمبل اسلامی ستیزی و دعوت به جنایت علیه بشریت ص.رت پذیرد و این اقدام به دادگاه های خود آمریکا و نیز مراجع جهانی مثل سازمان ملل متحد، حقوق بشر و سازمان کنفرانس اسلامی، دستگاههای حکومتی دیپلماتیک، قضایی کشو.رخای اسلامی صورت پذیرد و حکم دستگیری انی فرد در دستگاه های قضایی و پلیسی کشورهای اسلامی صادر گردد.

شکایت از وی در دادگاه حقوق بشر کمیسیون اروپا توسط مسلمانان اروپا و نیز سازمان های حقوق بشری و نیز شکایت از او و فاکس نیوز در دادگاه های اروپا علیه وی تا جایی که حکم دستگیری وی صادر شود قابل انجام و پیگیری و برای دفعات بعد جنبه بازدارند ه است.

باید فاکس نیوز را وادار به عذر خواهی کرد.

از آنجا که وی خواستار کشتن همه مسلمانان شده است اولا شامل ایرانیان مسلمان هم در آمریکا و هم در همه کشورها و از جمله در ایران و در سایر نقاط جهان و نیز اتباع مسلمان سایر کشور ها نیز می شود. بنابراین می تواند به دعوت به قتل اتباع هر کشور اسلامی در هر نقطه جهان محسوب شود. این مسئله حق پیگرد وی را در همه نقاط جهان فراهم می آورد.

سازمان های غیر دولتی ایران می توانند در این رابطه مخاطبین خارجی را مورد خطاب قرار دهند. مثلا تشکل های دانشجویی ایرانی می توانند تشکل های دانشجویی سایر کشورهای اسلامی و یا حتی دانشجویان دانشگاه ها را مخاطب قرار دهند و آنها را به این فعالیت دعوت نمایند تا مثلا آنها هم به دستگاه قضایی کشور خود شکایت نمایند.

محورهای پیشنهادی برای پیام های ارسالی

مناسب است در پیام ها ذکر شود جهان اسلام شاهد ارتکاب حنایات روزمره آمریکا در جهان است که کشتار بوستون در مقابل آن رقمی محسوب نمی شود مثل کشتار کودکان در عراق و افغانستان توسط نیروهای نظامی آمریکا و طرح این سوال که آیا درست است که مثلا مسلمانان به تلافی بگویند همه آمریکایی ها را بکشید؟!

تاکید شود که قرآن می فرماید که کشتن یک انسان بیگناه مثل کشتن همه بشریت است و لذا مسلمانان طبق قرآن حق ندارند دست به جنایاتی مثل بوستون بزنند.

اگر بر فرض مسلمانان جرمی مرتکب شوند خودشان مسئولند و نه سایر مسلمانها.

آیا جنایات هیتلر و موسولینی که مسیحی بودند و حتی مورد حمایت کلیساهای خود قرار گرفته بودند را باید به پای همه مسیحیان نو.شت؟

آیا باید به دنبال انتشار تصاویر شکنجه در زندان های ابوغریب عراق همه آمریکای یها را به مرک محکوم کرد؟

آیا به دنبال بکارگیری بمب هاتمی در ژاپن باید مردم را به کشتن همه آمریکایی ها و یا همه مسیحیان دعوت کرد؟

از آنچا که میلیون ها مسلمان در آمریکا زندگی می کنند که تبعه آمریکا هستند اقدام دولت آمریکا علیه دعوت به قتل همه مسلمانان تبعه کشور خود چه کرده است؟

ارسال تصاویر جنایات آمریکا در عراق و افغانستان و سایر کشورها مناسب است.

اریک راش

۹۲/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">