پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

۱

خواهش از طرفداران و پوزش از جناب آقای گرانمایه

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸ ب.ظ

اخیرا متنی را در یک سایت در طرفداری از نامزدی اینجانب برای حوزه کاشان و آران و بیدگل مشاهده کردم که تحت عنوان گفت و شنود به هجو جناب آقای گرانمایه پرداخته بود. ضمن تاکید بر ضرورت حفظ احترام ایشان بویژه که در حال حاضر نماینده رسمی مردم مومن کاشان و آران و بیدگل نیز هستند از طرفدراان خویش می خواهم که حتی در مقام عکس العمل نیز از توسل به این روش ها پرهیز کنند و به اینگونه رفتارها و نوشته ها روی نیاورند چرا که اطمینان دارم تخریب هایی که عده ای از خدا بی خبر بر علیه اینجانب به راه انداخته اند اگرچه به اسم طرفداری از سایر نامزدها انجام می شود ولی مسلما نمی تواند ارتباطی با سایر نامزدها داشته باشد. 


رقابت نباید با تخریب رقیب همراه باشد. بهتر آن است که مطابق با قانون به طرح دیدگاه های خود بپردازیم و قضاوت را به مردم شریف حوزه انتخابیه واگذار نماییم.
شخصا احترام ویژه ای نسبت به ایشان و سایر نامزدها قائل هستم و اینگونه نوشته ها و تخریب ها را منطبق با روش  های اصولگرایانه نمی دانم.
از نامبردگان می خواهم که متن مذکور را نیز از سایت خویش بردارند و هر چند بنده و اعضای ستاد هیچ نقشی در نوشتن و انعکاس آن نقشی نداشته ایم  لیکن چون به جانبداری از اینجانب متن مذکور نوشته شده است به نوبه خویش از ایشان پوزش می خواهم و امیدوارم رقابتی سالم، اصولگرایانه و برادرانه را بتوانیم به نمایش بگذاریم.

به شابعه سازان و دروغ پردازان نیز هشدار می دهم که از قیامت و حساب و کتاب الهی بهراسند و بیش از این نامه اعمال خود را لکه دار نکنند.

۹۰/۱۱/۱۷

نظرات  (۱)

میخواستم امسال رای ندهم ولی با آمدن شما فهمیدم فردی وجود دارد که ارزش رای دادن را داشته باشد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">