پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه: رمز فتنه امسال"انتخابات آزاد"خواهد بود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که فردی که به عنوان فرد اصلح شناخته و انتخاب می شود تغیر موضع ندهد.

رمز فتنه در انتخابات سال 92 انتخابات آزاد خواهد بود که شعار انتخابات آزاد تایید صلاحیت های شورای نگهبان را نشانه گرفته است.

به گزارش جهرم تبصیر، همایش بصیرت افزایی دانشجویان با موضوع انتخابات 92 فرصت ها و چالش ها شب گذشته با سخنرانی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در سالن فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی دانشگاه جهرم برگزار شد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه نباید از رئیس جمهوره آینده خود انتظاری غیرواقع بینانه داشته باشیم اظهار داشت: طبق آمار و ارقام اگر حتی دولتی به فرض محال تمام درآمد حاصل از نفت را بخواهد بین جمعیت به طور مساوی تقسیم کند در این صورت به هر نفر مبلغی حدود 67 هزار تومان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان از منظر آمار پس از کشورهای عربستان و آفریقا رتبه سوم تنبلی اجتماعی را دارند بیان کرد: یکی از عوامل تنبلی اجتماعی انتظارات و توقعات نابجا و بیش از حد از حکومت و دولت است.

وی در ادامه افزود: حتی با تعیین و انتخاب گزینه اصلح مشکلات اساسی فعلی کشور مرتفع نخواهد شد مگر با همکاری و همیاری مردم، در انتخابات جاری نامزدها علاوه بر مشخص کردن برنامه خود برای اداره کشور باید راه های تامین مالی برنامه های خود نیز مشخص کنند.

دکتر قدیری ابیانه با تاکید بر این که عامل موفقیت در هر عرصه ای حضور و مشارکت مردم در آن عرصه است تأکید کرد: مردم به جای منتظر ماندن برای حل مشکل از سوی دولت و حکومت خود نیز باید اقداماتی را انجام دهند، برخی از اقدامات اخیر صرفا برای کمتر نمود پیدا کردن مشکلات بوده است که همان اقدامات هم خود مشکل ساز بوده اند و باید این رویه به نحوی باشد که مشکلات از سر راه برداشته شود.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا تصریح کرد: برای تشخیص کاندیدای اصلح باید ببینیم که کدام یک در کار و هدف خود صادق اند و افرادی که دچار توهم شده اند و یا به دنبال فریب ما هستند را دنبال نکنیم.

وی عنوان کرد: در سال جاری علاوه بر فتنه فتنگران 88، فتنه جریان انحرافی را هم خواهیم داشت. رمز فتنه سال 88 تقلب بوده و در انتخابات سال 92 انتخابات آزاد خواهد بود که شعار انتخابات آزاد شورای نگهبان به عنوان مرجع تایید صلاحیت های را نشانه گرفته است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: شرکت همه جانبه مردم در انتخابات مقابله با مشکلات فردای کشور خواهد بود و هدف دشمن از تحریم شدید جمهوری اسلامی ایران شوراندن ملت علیه حکومت است که با حضور مردم این مکر دشمن خنثی خواهد شد.

قدیری ابیانه همچنین ابراز داشت: سازشکاری در برابر غرب موجب افزایش تحریم ها علیه ایران خواهد بود چون آنان دلیل سازشکاری ایران را تاثیر مخرب تحریم ها بر روی کشور تلقی خواهند کرد و این همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک گفت: نقش ما در انتخابات شناختن، شناساندن و انتخاب کردن کاندیدای اصلح خواهد بود.

وی با تایید سیاست دولت در حوزه آمریکای جنوبی از برخی اقدامات دولت نیز انتقاد کرد.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر این که چه تضمینی وجود دارد فردی که به عنوان فرد اصلح شناخته و انتخاب می شود تغیر موضع ندهد و راه دیگری را در پیش نگیرد پاسخ داد هیچ تضمینی وجود ندارد چنان که در زمان امام آقای منتظری و در زمان پیامبر زبیر چنین وضعی را داشتند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه  متولد سال 1332می باشد. وی 5 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در سن بیست سالگی اولین انجمن اسلامی دانشجویان در ایتالیا را پایه گذاری کرد.

وی دارای دکترای علوم استراتژیک از دانشگاه دفاع ملی است. دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای استرالیا و مکزیک نیز بوده است.

۹۲/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">