پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۴۲ ب.ظ

۴

باسمه تعالی
اینجانب معتقدم برای اینکه نامزدهای  انتخاباتی وامدار کانون های قدرت و ثروت نشوند و بتوانند استقلال خود را حفظ کنند در درجه اول باید از از اسراف و تبذیر و هزینه های سرسام آور تبلیغاتی خودداری کنند و در درجه دوم اگر بودجه شخصی آنها کفاف تبلیغات منطقی و در حد ضرورت را نمی دهد از بدنه مردم کمک بگیرند.

مردم نیز وقتی نامزدی را شایسته و اصلح یافتند و به این نتیجه رسیدند که حضور نامزد مورد نظرشان در مجلس هم به نفع مردم  کشور است و هم به نفع مردم حوزه انتخابیه، مناسب است برای معرفی او به دیگران نیز تلاش کنند که بخشی از این تلاش ها نیز می تواند کمک به هزینه های اطلاع رسانی انتخاباتی باشد.
لذا حساب بانکی برای ستاد تبلیغات اینجانب محمد حسن قدیری ابیانه ایجاد گردید تا داوطلبان بتوانند به هر میزان در این امر مشارکت نمایند.

ذکر چند نکته دیگر هم ضروری است:

هر گونه کمک باید کاملا بلاعوض و بدون هرگونه انتظار باشد.
اینجانب هرگز به صرف اینکه  عده ای به ستاد کمک مالی کرده اند با آنها  رابطه، ملاقات و یا مراوده ویژه ای نخواهم داشت و کسانیکه می خواهند کمک کنند تنها در صورتی که فکر می کنند این کمک آنها به تقویت مجلس و گسترش خدمت به مردم منجر خواهد شد اقدام نمایند.
هیج مبلغی را بابت هزینه های غیر هماهنگ و بدون مجوز کتبی قبلی پرداخت نخواهم کرد.
این کمک ها به هیچ وجه صرف کرایه مکان برای ستاد نخواهد شد چرا که ستاد های اینجانب صرفا در اماکنی که داوطلبانه و بدون چشم داشت مالی در اختیار گذاشته شوند دایر خواهند شد.
امیدوارم برکت کمک هایی که از دارایی های حلال و مشروع مردم زحمت کش جمع خواهد شد موجب گسترش خدمت رسانی به مردم شود.
کمک های مالی به ستاد بهتر است حتی المقدور به صورت ناشناس باشد و صرفا از طریق حساب بانکی اعلام شده صورت بگیرد. از پذیرش کمک های مالی مستقیم  و حضوری خودداری شده است و خودداری خواهد شد.
صورت کامل مخارج ستاد در پایان انتخابات به صورت شفاف در همین سایت منتشر خواهد شد.
چنانچه وجوهی مازاد بر هزینه های ستاد واریز گردد، ‌آن را صرف سازماندهی برای برقراری ارتباط مستمر با مردم که نیاز کاری هر نماینده منتخب است خواهم نمود.

در صورتی هم که علی رغم همه شواهد و قراین موجود رای لازم را نیاورم، مبلغ اضافی احتمالی را با هماهنگی امام جمعه محترم  کاشان در اختیار آستان مقدس علی ابن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال قرار خواهم داد.

با توجه به مراتب فوق شماره حساب بانکی ستاد خویش را به شرح زیر اعلام می دارم.
بانک ملت کاشان شعبه صبا
حساب جام 40837366/66 و شماره شبا  IR450120010000004083736666
به نام محمد حسن قدیری ابیانه

۹۰/۱۱/۱۷

نظرات  (۴)

 خیلی ها حاضرن منبع مالی برای تبلیغاتشون رو بیت المال بگذارن.
اما قابل تحسینه که شما از بیت المال استفاده نمیکنین. 
اما واقعاً تبلیغاتتون کمه. انشاالله خدا برکت بهش بده
موفق باشین در پناه امام عصر عجل الله تعالی فرجه
لطفا شماره کارت برای پرداخت آنلاین بگذارید 
 سلام این که اسراف نمی کنید خیل یخوبه ولی خیلی دیگه دارید کم تبلیغ میکنید ،ضمنا خیلیها دلشون میاد پول بدن ولی حوصله بانک ندارن قابلیت پرداخت آنلاین بگذارید
 واقعاً خجالت آوره!!!!!!!!!!!!! شما برای تبلیغاتت امدی از مردم میخوای پول بگیری؟
چه قانونی بهت اجازه ی این کار رو میده؟
چه حقی بهت اجازه ی این کار رو میده؟ 
امدی به مردم خدمت کنی یا از مردم پول بگیری؟!!!

پاسخ:
این اقای محترم مثل اینکه جز پول خواستن از نامزدها هر روش دیگری را خجالت آور می داند. توجه شما را به اطلاعیه جبهه متحد اصولگرایان جلب می نمایم.
شماره حساب جبهه‌ متحد برای دریافت کمک‌‌های مردمی/ مرزبندی شفاف با کانون های قدرت و ثروت
بر این اساس جبهه متحد اصولگرایان ضمن استقبال از حمایت ها و کمکهای فکری و انسانی صورت گرفته و در پی درخواستهای متعدد امت حزب ا... ، شماره حسابی را جهت تمرکز و شفافیت هزینه های تبلیغاتی اعلام می نماید و خواهشمند است مردم متدین و انقلابی با مراجعه به شعب بانک ملی به شماره حساب سیبا این بانک به نام ستاد جبهه متحد اصولگرایان کمک های نقدی خود را واریز نموده و سایر اقلام حمایتی خویش را نیز به ستاد مرکزی این جبهه واقع در تهران، تحویل نماین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">