پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

۰

ستون پنجم داخلی قصد تکرار فتنه 88 را دارد

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با فارس: ‌مردم به کاندیدای ولایت‌مدار‌ رای دهند

کارشناس ‌مسائل استراتژیک ‌گفت: معتقدم حضور گسترده مردم ایران در انتخابات و رأی دادن به اصولگرایان ولایت‌مدار و اصلح سقوط قیمت دلار را به همراه دارد.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: رأی دادن به آمریکاگرایان غرب‌گرا موجب افزایش تحریم‌ها و گرانی نرخ ارز و دلار می‌شود.

وی افزود: حضور گسترده مردم و انتخاب افراد ولایت‌مدار، اصولگرا، پایبند به منافع ملت، دلسوز و البته توانمند، از آنجا که نشانه اقتدار ایران و مایه ناامیدی دشمن است، ناقوس شکست سیاست‌های استکبار را به صدا در می‌آورد.

قدیری ابیانه آگاه‌سازی را لازمه انتخاب فرد اصلح و دانشجویان را قشری تأثیرگذار در تحقق این هدف و در نتیجه خلق حماسه سیاسی خواند.

وی بیان کرد: با وجود حدود چهار و نیم میلیون دانشجو، جمعیت تشکیل دهنده خانواده‌های آنان نیز رقم کلانی می‌شود که دانشجویان می‌توانند با آگاه سازی خانواده‌های خود، از این موضوع به عنوان یک فرصت برای جلب حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات استفاده کنند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک بیان داشت: به طور قطع در این عرصه دشمنان خارجی، ستون پنجم داخلی و یا نیروهای ناآگاه کشور قصد تکرار فتنه 88 را دارند؛ اما موفق نمی‌شوند.

قدیری ابیانه ادامه داد: در صورت انجام چنین اقداماتی از سوی دشمن، قشر دانشجو وظیفه دارد با ایستادگی در مقابل دشمن این اقدامات را از طریق تبلیغ در جامعه خنثی کند که حماسه 9 دی نیز یکی از نمونه‌های این خنثی سازی با حضور مؤثر دانشجویان بود.

وی رئیس جمهوری را برای رفع شرایط فعلی اقتصادی مناسب دانست که در راستای برطرف کردن مشکلات کشور، تعطیلات را کاهش دهد.

قدیری ابیانه ادامه داد: رولت به علت کاهش درآمدهای دولت ناپار است که خدماترا کاهش دهد در حالی که بسیاری از مردم از این حقیقت آگاه نیستند و به واسطه ناآگاهی، رأی خود را به کسانی اختصاص می‌دهند که افزایش یارانه نقدی و کاهش قیمت ارز را وعده می‌دهند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به مردم در این زمینه ضمن اینکه وظیفه رسانه‌ها محسوب می‌شود؛ از جانب هر فرد ایرانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و قشر دانشجو نیز در زمینه یافتن راهکار برای چگونگی آگاه سازی جامعه مسئول هستند.

قدیری ابیانه بیان کرد: مردم ایران انتظار دارند نامزدها صرفا به این دلیل که می‌خواهند رئیس جمهور شوند، تمام مخارج اطلاع رسانی را شخصا به عهده بگیرند که این امر به دلیل در بر داشتن هزینه‌های میلیاردی برای هر نامزد امکانپذیر نیست.

وی عنوان کرد: همچنین چنانچه نامزدی بخواهد این هزینه‌ها را با پشتیبانی صاحبان سرمایه تامین کند، هزینه‌ها تبدیل به وامی می‌شود که پس از رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری باید جبران شود.

کارشناس عالی مسائل استراتژیک در وزارت امور خارجه اذعان کرد: با در نظر گرفتن این مسائل تمام افراد موظفند در شناساندن معیارهای درست رئیس جمهور آینده به دیگران کمک کنند که این فضا می تواند در قالب صحبت های سینه به سینه، تبلیغ، اطلاع رسانی در فضای مجازی، دعوت از نامزدها، تشکیل میزگرد و سخنرانی مهیا شود.

قدیری ابیانه با بیان اینکه انجام اقدامات اینچنینی در مرحله نخست، به آگاهی دانشجویان از فضای موجود کمک می‌کند، یادآور شود: در این راستا دانشجویان نباید منتظر حمایت دیگران باشند؛ چراکه این، نامزدهای ریاست جمهوری هستند که نیاز به حمایت دانشجویان دارند.

۹۲/۰۲/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">