پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

۳

خود احمدی نژاد هم بیاید رد صلاحیت می شود.

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

//bayanbox.ir/id/8071419752532638417?view

خبر دیگر این که در ادامه تعیین تکلیف سیاسیون برای شورای نگهبان این بار محمدحسن قدیری ابیانه روز گذشته در گفت‌وگو با فارس اظهار داشته: هاشمی به هیچ وجه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود و حضور خاتمی و مشایی در صحنه انتخابات منجر به رد صلاحیت شدن آنها شده و با این حرف‌های جدید احمدی‌نژاد در مورد رجعت چاوز و حرف‌های دیگری که زده، وی نیز اگر بود رد صلاحیت می‌شد!

وی با بیان این‌که تنها وظیفه احمدی‌نژاد پاسداری از آرای مردم است، خاطرنشان کرد: صحبت‌های احمدی‌نژاد در این زمینه که هیچ‌کس نمی‌تواند در امر انتخابات دخالت کند، یعنی شورای نگهبان نباید کسی را رد صلاحیت کرده و این همان صحبت‌های موسوی در انتخابات سال 88 است! وی با بیان این‌که نظام اگر کوچک‌ترین تخلفی از احمدی‌نژاد مشاهده کند برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد وظیفه دارد انتخابات را به شکل کامل و دقیق در زمان مقرر برگزار کند. 

//bayanbox.ir/id/6549690264896773882?view

http://inn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=146540&Rate=0

۹۲/۰۲/۰۹

نظرات  (۳)

عزیزم محمد حسن جان تو باید جای تیمسار در مجلس باشی...استان کاشان به نماینده ای شجاع و عالم و متفکری چون شما نیاز دارد
پاسخ:
سلام. آقای منصوری رای بیشتری آورد و او در مجلس است چون هر کسی رای بیشتری بیاورد به مجلس می رود. 
دکتر جون خیلی داری تند میری جیگر . تا حالا کسی بهت گفته بود ؟
پاسخ:
سلام. واقعا نظرم این است. نه تند می روم و نه کند. یک مرور به مواضع آقای احمدی «زاد نشان می دهد. مثلا واقعا کسی که بگوید تردید ندارم چاوز با مسیح در زمان ظهور رجعت خواهد کرد تایید صلاحیت خواهد شد؟
کسی که مشایی را تا مرحله معصوم بودن پیش ببرد و آن القاب را به او بدهد می تواند رئیس جمهور و یا حتی نماینده مجلس شود.
باید به خاطر شنیده شدن کلماتی نظیر"قاعده بازی سیاسی " و محترم شمردنش از کسی که از رجال دین و آخوند محسوب می شود خون گریه کرد. این قاعده از کجا آمده است؟ جز همان سیاست بازیهای سکولارها؟
سید محمد خاتمی به عنوان یک فرد از درون سازمان دیانت و داشتن لباسی که لباس روحانیت نامیده می شود در پاسخ جوان دانشجویی که از او می پرسد " شما برای دین مردم چه کار انجام داده اید؟" به صراحت پاسخ می دهد " مسوولیت من انجام توسعه سیاسی و اقتصادی است و امور مذهبی با حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات و...است".

منوچهر متکی به عنوان یک رجل سیاسی دارای ریش و متدین به آداب دینی به صراحت اعلام می کند که :"دولت متکفل دین مردم نیست و نباید دین را دولتی کرد.دولت باید کشورداری کند نه ایدئولوژی‌سازی." به معنای بهتر امر کشور داری چیزی مجزای از امر گفتمان سازی حاکمیت دینی است.

می بینیم که این سخنان هیچ واکنشی را از سوی مردان دیانت در پی در ندارد. حال آنکه قانونگذار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت " بر حفظ و حراست از مذهب رسمی کشور" سوگند یاد می کند. در واقع اگر آقای متکی به ائیولوژی و گفتمان خاصی که توسط دولت دهم تدوین شده است اعتراض داشت می شد آن را به طور جداگانه ای بررسی کرد. اما او به گفتمان خاصی اعتراض ندارد. اساسا خود مقوله گفتمان سازی توسط دولت را انکار می کند. در حالی که اصلا راه شناختن حقانیت یک دولت در سیاست اسلامی همانا بررسی گفتمان خاص او برای کشورداری است.

این سخنان را می شود به آسانی با سخنان تورگوت اوزال رییس جمهور اسبق ترکیه مقایسه کرد که به صراحت می گفت:" من از نظر مذهبی مسلمان و از نظر سیاسی لاییک هستم".
http://masoodfaghih.blogfa.com/post/75

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">