پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

۰

حماسه سیاسی با حضور در انتخابات محقق می شود

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۳ ب.ظ

همدان - سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری با حضور گسترده در انتخابات 24 خرداد و رای به اصلح محقق می شود.

 به گزارش ایرنا ˈمحمد حسن قدیری ابیانهˈ شامگاه پنجشنبه در یادواره 250 شهید پایگاه مقاومت مسجد زینبیه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه ایجاد حماسه سیاسی جنبه بازدارندگی دارد افزود: مردم در انتخابات باید افراد ولایت مدار و پایبند به اسلام را انتخاب کنند .

وی با بیان اینکه برای تحقق حماسه اقتصادی مخاطب همه مردم و مسوولان هستند گفت: اگر در حماسه سیاسی و اقتصادی کم گذاشته شود اقتصاد کشور لطمه می خورد.

وی اضافه کرد: اگر شهدا در بین مردم بودند برای تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش می کردند.

قدیری ابیانه گفت: ایران اسلامی اکنون در اوج تحریم ها و تهدیدها قرار دارد اما توانسته است با تصمیم گیری درست همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی اظهار داشت: این تحریم ها موجب شده ایران اسلامی موشک ماهواره بر بسازد و بنزین صادر کند و در بیشتر عرصه ها به موفقیت های زیادی دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر این کشور را دانست افزود: ایران اسلامی غرق در نعمت است و این شهدا و روحیه شهادت طلبی مردم نعمت بزرگی است که باید آن را به رخ دنیا کشید.

وی اضافه کرد: ملت ایران ولایت را رها نمی کند و پای قول خود به امام و تعهد به اسلام ایستاده و عمل می کند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مردم پاسداری از خون شهدا و آرمان های آنان است گفت: ابهت شهدا امروز موجب شده دشمن به خود اجازه ندهد که از راه نظامی وارد جنگ با ایران شود.

قدیری ابیانه گفت: امروز امنیت کشور مدیون خون شهدا است و دشمن به یاد می آورد که چه شکست سنگینی از ملت ایران خورده است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با توجه به اینکه قدرت های بزرگ و کوچک علیه ایران بودند و همه امکانات را داشتند توانستند با سلاح ایمان پیروز شوند .

وی اظهار داشت: قدرت ایمان با تدابیر نظامی کارآیی بزرگی دارد و قدرت عظیمی پیدا می کند و همین ایمان است که به کشور مصونیت داده و دشمن از آن می هراسد.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی در جنگ موجب کاهش تعداد کشته شدگان می شود گفت: ملتی که نیروی شهادت طلبی دارد همانند بدن سالم است و ملتی که قدرت دفاع ندارد توانایی مقابله با هیچ کس را ندارد.

قدیری ابیانه بیداری اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا دانست و گفت: کشورهای مسلمان از ملت ایران آموختند که طاغوت را یکی پس از دیگری نابود کنند.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن در بدترین وضعیت اقتصادی و بحران قرار دارد و در حال پرتگاه و سقوط است افزود: جهان اسلام در حال حاضر رو به پیشروی است .

۹۲/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">