پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۰

در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری نامزدها علاوه بر مشخص کردن برنامه های خود برای اداره کشور باید راه های تامین مالی برنامه های خود را نیز به صورت روشن مشخص کنند .

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری ، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل سلسله نشست هایی را برگزار می نماید .

به گزارش دانشگاه نیوز ازدانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل ، این نشست ها با هدف تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در دوره کنونی و لزوم تلاش برای تحقق حماسه سیاسی برگزار می گردد .

در دومین جلسه این نشست دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک به ایراد سخنرانی پرداخت. وی گفت : در انتخابات ریاست جمهوری  سال جاری نامزدها علاوه بر مشخص کردن برنامه های خود برای اداره کشور باید راه های تامین مالی برنامه های خود را نیز به صورت روشن مشخص کنند .

دکتر قدیری ابیانه افزود: برای تشخیص کاندیدای اصلح باید ببینیم، کدام یک از آنها در کار و هدف خود صادق هستند و افرادی که دچار توهم شده و یا به دنبال فریب مردم می باشند را دنبال نکنیم.

سفیر سابق ایران در مکزیک اظهار داشت : مردم ایران جزو پرمصرف‌ترین ملت‌های سراسر دنیا هستند و این در حالی است که تنها با یک هزار تومان صرفه جویی در هر ماه توسط هر فرد، رقمی معادل با 900 میلیارد تومان به اقتصاد کشور و خانوارهای ایرانی  کمک می شود.

سفیر سابق ایران در استرالیا  تاکید کرد: روی آوردن به تولید ثروت بهترین راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است .

قدیری ابیانه گفت: هرچند که دولت وظیفه دارد در جهت ایجاد اشتغال تلاش کند و این موضوع نباید نادیده گرفته شود اما مردم هم به جای آنکه منتظر بمانند که دولت و حکومت برای حل مشکل آنها اقدامی انجام دهد، خودشان باید کارآفرینی کرده و اشتغالزایی داشته باشند و فرهنگ تولید ثروت جایگزین فرهنگ مصرف شود.

در پایان این جلسه وی به پرسش های دانشجویان حاضر پیرامون موضوع انتخابات پاسخ گفت .

۹۲/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">