پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۱۲ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفت‌وگو با فارس

حضور مردم در تظاهرات 22 بهمن و انتخابات الهام‌بخش ملت‌های مسلمان است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: امروز نگاه مردم جهان اسلام به رفتار و عملکرد ملت ایران است و شرکت مردم در تظاهرات 22 بهمن و انتخابات مجلس به ملت‌های مسلمان و مستضعف الهام‌بخش خواهد بود.

 محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مراسم فردای راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم در 22 بهمن همچون سونامی توطئه‌های گسترده غرب را از بین می‌برد و دشمن را ناامید و انقلاب را در مقابل توطئه‌ها بیمه می‌کند و مصونیت می‌بخشد.

وی گفت: امروز نگاه مردم جهان اسلام به رفتار و عملکرد ملت ایران است و شرکت مردم در تظاهرات 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی به ملت‌های مسلمان الهام‌بخش خواهد بود.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: فردا۲۲ بهمن انقلاب را جشن می‌گیریم که منشا تحول جهانی و امیدواری اسلامی است. امروز در شرایطی هستیم که دو قطب مستضعفین جهان به هدایت مسلمین جهان و به رهبری ایران اسلامی از یک طرف و قطب استکبار متشکل از آمریکا، ناتو و اسرائیل غاصب از طرف دیگر رو در روی هم قرار گرفته‌اند و در حال گذر از یک پیچ مهم تاریخی هستند.

قدیری ابیانه تاکید کرد: ایران و جهان اسلام امروز در بهترین وضعیت تاریخی خود قرار دارند و با حضور و پشتیبانی مردم موقعیت‌شان از این پس بهتر خواهد شد. از سوی دیگر غرب و اسرائیل در بدترین وضع خود هستند و از این پس نیز بدتر خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: فردا یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب به ثبت خواهد رسید و حمایت مستمر مردم از انقلاب اسلامی برای جهانیان به نمایش درخواهد آمد.

۹۰/۱۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">