پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۴۳ ب.ظ

۳

حاشیه نگاری فارس از مناظره قنبری و قدیری ابیانه

مناظره محمد حسن قدیری ابیانه و داریوش قنبری در دانشگاه کاشان با حاشیه های جالب و البته قابل تأملی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مناظره انتخاباتی محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی وزارت امور خارجه با داریوش قنبری استاد علوم سیاسی دانشگاه الزهرا و نماینده ایلام در مجلس هشتم شورای اسلامی با نکات جالبی و البته قابل تأملی روبرو بود که برخی از آنها را در زیر می خوانید:
*جلسه مناظره با بیش از یک ساعت تأخیر آغاز شد که البته با واکنش برخی از شرکت کنندگان نیز همراه شد.
*پخش کلیپی با نام «دکتر سلام» که به هجو رفتارهای کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری می پرداخت توانست نشاط خوبی را بر جلسه حاکم کند که البته در هنگام پخش با عکس العمل هواداران یا طرفداران کاندیدای احتمالی دیگر نیز همراه می شد.
*استقبال از این مناظره با توجه به ساعت برگزاری نسبتا خوب بود و البته در این میان صندلی های خالی متعدد در قسمت هایی از سالن مشهود بود.
*با وجود روند مطلوب مناظره در دقایقی از آن بحث های شخصی طرفین این مباحثه سیاسی به اوج خود رسید که البته با مدیریت خوب مجری این حاشیه نیز چندان بر متن غلبه پیدا نکرد.
*در حالی که مناظره پیرامون ضرورت برقراری یا عدم رابطه با آمریکا در جریان بود دانشجویان موافق و مخالف سعی می کردند نسبت به هر یک از این دو رویکرد با دست زد، حقانیت نظر خود را اثبات کنند.
*زمانی که فرد موافق مذاکره با آمریکا به ضعف دستگاه دیپلماسی اشاره کرد برای شاهد مثال آوردن نظر خود از قدیری ابیانه پرسید:«شما به عنوان سفیر سابق جمهوری اسلامی دارای چه تحصیلاتی هستید؟» قدیری ابیانه نیز در پاسخ ضمن تاکید بر تحصیلات در رشته دکترای علوم استرات»یک و نیز معماری میزان تحصیلات قنبری را جویا شد و دقایقی به این شکل به مدرک روکنی طرفین گذشت.
*جلسه پرسش و پاسخ نیز به عرصه زورآزمایی میان هواداران هر یک از دو تفکر سپری شد و سؤال های مبتنی بر احساس یکی پس از دیگری مطرح می شد.
*عدم طرح سؤالات از سوی بانوان در جلسه پرسش و پاسخ با اعتراض آنان به مجری همراه شد که پس از واکنش آنان و در اختیار گذاشته شدن فرصت برای سؤالات بانوان مرتفع شد.
*در مقطعی از مناظره که داریوش قنبری به دفاع همه جانبه از نقش مثبت آمریکا در منطقه پرداخته بود قدیری ابیانه به طنز گفت:"ما فکر می کردیم با فردی که نماینده مجلس شورای اسلامی ایران بوده مناظره داریم نه با سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا".
*در قسمتی از مناظره میزان تسلط محمد حسن قدیری ابیانه به زبان خارجی از سوی فرد موافق مذاکره با آمریکا مورد سؤال قرار گرفت که پس از واکنش قدیری ابیانه به این سؤال و اعلام اینکه به 3 زبان خارجی مسلط است و آغاز بحث های دو طرفه در این خصوص با وساطت مجری پایان یافت اما در پایان جلسه قدیری ابیانه به درخواست دانشجویان با گفتن جمله ای به سه زبان ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی به نوعی پاسخ قنبری را داد.

۹۲/۰۲/۱۹

نظرات  (۳)

سلام خسته نباشید سخنرانی شما دوسال قبل را در دانشگاه آزاد آزادشهر به یاد دارم در خصوص اقتصاد ایران بسیار زیبا بود.انشاالله که رای می آورید
شما به نظر خیلی از خودت راضی هستی ، حالا این یه خوبی داره اونم اینه که حداقل خودت به خودت رای میدی
سلام آقای قدیری من یکی از طرفدار های شما هستم
و خیلی هم ناراحتم کهانتخابات مجلس انتخاب نشده اید
من از شما می خوام که بیان و به وب من یک سری بزنید
من اهل کاشانم ومی خواستم بدونم که شما اهل کجا هستید؟
به وب بیان و نظر یادتون نره
پاسخ:
سلام. ولی بنده رای اول شهر و شهرستان کاشان شدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">