پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ب.ظ

نظرات  (۲۷)

دم اقای قدیری ابیانه گرم .
این مشایی نه رای میاره و نه تاید صلاحیت می شه انشاالله
مگه هر کی هر چی بگه درسته که بحرف کلینتون استناد میکنید مردم موسوی را خوب میشناسند
کوچکترین عیب این این مجسمه ها برداشتیه که مردم بقیه کشور ها از اون به عنوان فرهنگ ایرانی میکنند
رهبری سالهاست که میگه مسئله فرهنگ در راس امور است
در همهی ادوار تاریخی تو ایران هیچ وقت چنین فرهنگی حاکم نبوده
حتی تو حکاکی های تخت جمشید زنان دارای لباس بلند و سر پوشیده شده هستند
برادر گرامی فکر نمیکنید در مورد این مجسمه ها دارید مته به خشخاش میزارید؟شما که در ایتالیا بودید و مجسمه های اونجا رو دیدید ، قاعدتا باید اعتراف کنید که این مجسمه کاملا پوشیده است در مقابل آنها. درضمن بهتر است از نظر منطقی رقیب خود را منکوب کنید.
یعنی صد رحمت به موسوی...
خدا کنه رد صلاحیت شه مشایی!
از اینکه حضرتعالی خودتان پاسخ کامنت ها را دادید لذت بردم . مثل شما کم داریم . شما برای ریاست جمهوری حیفی . حضورتان را نفی نمی کنم .اما امیدوارم از نخبگان روشنفکری مثل شما استفاده بیشتری صورت بگیرد.
مشایی از احمدی نژاد بعنوان یه قدیس یاد میکنه. این چه جور قدیسی که در صدا و سیما و در مناظره مقابل میلیونها مسلمان آبروی یک فرد مسلمان دیگر را تهدید میکنه؟
حالا میفهمم که چرا رهبری از استیضاح احمدی نژاد جلوگیری کرد. هنوز دست احمدی نژاد برای هم رو نشده بود و با نگه داشتنش ، خودش شخصیت واقعیش رو برای همه رو کرده. اگر احمدی نژاد استیضاح شده بود امروز ادعای مظلومیت میکرد و طرفداران زیادی پیدا میکرد و کشور وارد بحران جدیدی میشد. الحمدالله دشمنان این ملت خودشان با دست خودشان کنار زده میشوند و این حقیقت از اول انقلاب بار ها اتفاق افتاده.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۱ امیدی از دانشجویان سابق دانشکده فنی مهندسی تهران مرکز
"تا زمانی که احمدی نژاد در راستای ولایت قدم بر می داشت یا ما چنین برداشتی کرده بودیم از او حمایت می کردیم و وقتی منحرف شد با او زاویه پیدا کردیم. "


اقای ابیانه کمی با خودتان خلوت کنید شما خودتان هیچ زاویه ای با رهبری ندارید؟!! از کجا معلوم که زاویه ی شما بیشتر از زاویه احمدی نژاد نباشد؟! شما هیچ عیب و نقصی ندارید؟ یعنی اگر امام زمان و نائبش کارنامه اعمال شما را ببینند خشنودند؟! خوشبحالتان اگر روسفیدید! برای ما هم دعا کنید.
پاسخ:
سلام. بنده پر از عیب و ایرادم. ولی به ولایت التزام دارم.
سلام
این پیام رو واسه اون آدم های کوچولوی احمق یا کوتوله های فکری میگذارم که فکر می کنن آقای ابیانه اگه سفیر دکتر بوده یا قبلاً هم ازش حمایت می کرده الانم باید حمایت کنه! نه داداش اینجوری نیست آدم باید همیشه حق رو بگه و واقعیت رو شما که طرفداری از جریان انحرافی می کنی برات متأسفم. واقعاً متأسفم.
من خودم واسه دکتر کلی مایه گذاشتم اما به خاطر این رفتارها و اقدامات قبیهش سرافکنده شدم و شرم گین حالا فتنه سبزی ها به من می گن یادته سال 88 می گفتیم این آقا (احمدی نژاد) اگه میدون پیدا کنه ادعای پیغمبری می کنه؟
ای لعنت به هر چی ضد ولایت فقیه
اگر گرونیه فداسرت اگه کار نیست فدا سرت اگه تحریمیم فدا سرت اگه امنیت اقتصادی نداریم فدا سرت ....حالا چکار کنیم با این بی ابرویی که مشایی به راه انداخت .راستی شما وقتی این مجسمه ها رودیدید چه عکس العملی داشتید
پاسخ:
به ارسال آن اعتراض کردم. برای رفع مشکلات اقتصادی هم چند کتاب نوشته راهکارهایی ارائه نموده ام. مایلید در سایت ملاحظه بفرمایید.
سلام و خسته نباشید خدمت آقای قدیری ابیانه.ممنونم از اطلاع رسانی به موقع شما.واقعا روز آخر ثبت نام درست صحبت کردید.من افتخار میکنم به شما.
میخواهید مشایی را بزرگ کنید؟
8 سال احمدی نژاد دله اقا و مردم رو خون کرد حالا نوبته مشایی و دار و دستشه و اینها رو نباید تایید صلاجیت بکنن.
خب عکس ها رو بذارید ما هم ببینیم
شاید این مجسمه ها بعنوان یک اثر هنری ارزشمند باشد . اما وقتی درخارج از این مملکت و بعنوان نمادی از تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم مطرح می شود بنده هم به آن اعتراض خواهم کرد. یعنی ما چیزی بجز این مجسمه ها برای ارائه به دنیا نداشته ایم. یعنی دنیا ما را باید با این مجسمه ها بشناسد؟!
بنده هم مدافع احمدی نژاد بوده ام. ولی ایشون کاری کرد که از شرم سر را پایین می اندازم و واسفا می گویم. اینها همه نشان از مظلومیت رهبرمان دارد.
اگر ما بعنوان طرفدار پیشین احمدی نژاد به عملکردش انتقاد نکنم یعنی اینکه طرفداری مان از روی جهل بوده. پس اگر خطایی هم از او دیدیم باید بگوییم. آقای احمدی نژاد اگر دوستت داشتیم چون فرزند رهبرمان بودی اما اکنون !!!!!
احسنت به دکتر قدیری ابیانه
خسته نباشید.
کوته فکری و انجماد فکری تا کجا؟من مخالف صد درصد مشایی هستم ولی این مجسمه ها مستهجن نیستند.مثل اینکه شما شما در ایتالیا چشم وگوشتونو کاملا بستید!مستهجن نوع تفکر شماست.
دکتر جان خدا وکیلی با این کارها چه چیزی را می خواهی ثابت کنی؟ همه مملکت بند چند تا مجمسه شده که آنهم ارزش هنری دارد و کمتر کسی مثل شما با عینک جنسی به آنها نگاه می کند. کسی سابقه درخشان شما را نداند فکر می کند دلتان برای اسلام و مملکت و انتخابات شفاف و عادلانه سوخته است. بس کن دیگر. شما مگر سفیر همین آقای رئیس جمهور نبوده اید؟ مگر به عنوان سفیر از سیاست های همین اقای رئیس جمهور دفاع نمی کردید؟ حالا که آخر کار این بنده خداست شیر شده اید؟ و با همه این تفاسیر می خواهید رئیس جمهور هم بشوید؟
در نظام هیچ شخصی مطرح نیست وآنچه مورد تایید وخواست ملت است ادامه گفتمان انقلاب وامام راحل برمبنای اسلام است هرکس در این راه وارد وپایدار بماندمحبوب ملت وهر کس ازآن خارج شود مطرود ملت است خواه رفسنجانی باشد یا مشایی احمدی نژاد باشد یا موسوی.ضمنا فراموش نشود که این رویه از ابتدای انقلاب تداوم داشته وادامه می یابد و اگر لازم باشد 9دی دیگری برای خاموشی فتنه آفریده می شود فتنه گر هر که باشد اصول انقلاب روشن است
انشالا در آینده نزدیک همه شما ضحاک صفتان که از دین و به اسم دین سواستفاده میکنید از از این خاک پاک برای همیشه حذف خواهید شد.
baraye kesi ke pasokh mide motasefam.
kheili kootah fekri
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۱۵ خطاب به بسیجی
آقای بسیجی
شما که ظاهرا اصل عکس مجسمه رو دیدی، چرا خودت نذاشتیش؟؟؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من هم با نظر آقای نامدار موافق هستم ...
در ضمن احمدی نژاد علت محبوبیتش همین هست که مسیرش رو از شما نقابداران ریاه کار دور کرد..من خودم شخصا و خانواده ام سال 88 به میر حسین رای دادیم چون به منفع شخصی فکر می کردیم....ولی به اشتبته خود پی بردیم و با تمام وجود کنار احمدی نژاد تا آخرین خونمون برای تحقق عدالت استاده ایم .....
وضعیت نابسامان اقتصادی هم همان ********* شما بوجود آوردند تا احمدی نژاد را خراب کنند
می دونم توان شنیدن انتقاد رو ندارید و سانسور می کنبد
متاسفانه اوضاع را آنقدر تیره کردند که تشخیص برا ی عموم سخت شده!!!
خدا قوت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
4 سال پیش رئیس جمهور قانونی ما اعلام کرد احمدی نژاد یک دروغگو و یک حیله گر است کسی حرف او را قبول نکرد حالا بعد از 4 سال فهمیدید که ** ******* ***** ** ***** **** ***** **** **** ***** و هشدار های میرحسین عزیز را جدی نگرفتند
پاسخ:
مگر نخواندید که خانم کلینتون گفت هدایت و حمایت جنبش سبز با ما بود. درئغ گفت موسوی که این ارتباط را پنهان کرد.
مجسمه ها لخت وعریان است و آلت مردانه وزنان بیداست .چرا آقای دکتر مجسمه ها را کامل نشان نمیدهید؟
پاسخ:
از مشایی بخواهید نشان دهند.
من ایرانی هستم شهروند این کشور هستم و به سهم خودم مشکلی در این مجسمه نمیبینم
مشکل شما و امثال شما هستید که به زور و حیله این مملکتو دزدیدید و اونو ارث پدر جدی خودتون می دونید و میلتونه بقیه کور و لال در کون شماها بچسبن و تنها به نشانه تائید بگن بع بع بع بع .
یادمه چهار سال قبل کیلومتر کیلومتر مقاله مینوشتی که احمدی نژاد ماه و دسته گل هست
همون موقع که مخالفان احمدی ن
ژاد را به بی بصیرتی متهم می کردید و هرکدوم گیر می اوردید یه پدر ازش در می آوردید
پاسخ:
تا زمانی که احمدی نژاد در راستای ولایت قدم بر می داشت یا ما چنین برداشتی کرده بودیم از او حمایت می کردیم و وقتی منحرف شد با او زاویه پیدا کردیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">