پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۵۵ ب.ظ

باسمه تعالی

حضرت آیت الله جنتی دامت برکاته

دبیر محترم شورای محترم نگهبان

با سلام و احترام به پیوست چند تصویر از مجسمه های عریان را که به دستور آقای مشایی معاون رئیس جمهور محترم در سال 1386 در نمایشگاه آثار تاریخی ایران در مکزیک به نمایش درآمد و خود ایشان آن را افتتاح کرده بود را جهت استحضار و درج در پرونده ایشان تقدیم می دارم.

اینجانب هنگام اعزام به مکزیک به عنوان سفیر که مصادف بود با روزهای پایانی نمایشگاه متوجه وجود ده‌ها مجسمه مستهجن در بین آثار ارسالی از ایران شدم و وقتی اصرار کردم که نباید این مجسمه‌ها در نمایشگاه بعدی در مکزیک به نمایش درآید، آقای ملک زاده معاون ایشان از طرف آقای مشایی پیغام دادند که سخت گیری نکنم. بنده با آن مخالفت نمودم. مطلع شدم که شخص آقای مشایی در انتخاب این مجسمه‌ها برای ارسال به مکزیک تصمیم گیری کرده‌اند که نمونه ای از درک و منظور سخیف ایشان از مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی می‌باشد.

از میراث به جای مانده از ایشان در سازمان میراث فرهنگی اینکه در بازدید چند ماه قبل از موزه سنندج مشاهده کردم که یک طبقه از موزه را به نمایش مجسمه های معاصر تولید غرب اختصاص داده‌اند که شامل دو مرد کاملاً برهنه و چند زن با نیم تنه کاملاً عریان بود و وقتی علت نمایش آن را جویا شدم گفتند اینها را از تهران فرستاده‌اند تا به نمایش بگذاریم.

همان‌طور که در تصاویر مجسمه های ارسالی مشاهده می‌فرمایید، یکی از این دو مجسمه که به عنوان آثار تاریخی ایران و سمبل فرهنگ ایرانی و با هزینه های سنگین از بیت‌المال برای نمایش در مکزیک ارسال کرده بودند مربوط می‌شود به معاشقه عریان یک زن و مرد و این در حالی است که پوشش زنان حتی در قبل از اسلام زبانزد خاص و عام است.

ظاهراً از نظر آقایان انحرافی، فقط موی خانم‌ها نیست که مسئله اصلی کشور نیست و این جریان اصولاً با عریانی و وقاحت مخالفتی ندارند و آن را مسئله ای نمی‌دانند.

ضمن پوزش از ارسال بدون سانسور تصاویر مذکور، به پیوست متن شرحی که در رابطه با اقدام مذکور در نمایش مجسمه های مستهجن منتشر کرده‌ام جهت استحضار تقدیم می‌گردد.

مطمئنم که شورای محترم نگهبان آقای مشایی را برای نامزدی ریاست جمهوری رد صلاحیت خواهد کرد ولی از طرفی مطمئن هستم که رئیس محترم جمهوری برای تایید صلاحیت وی پافشاری خواهند نمود. این تصاویر را فرستادم تا در چنین حالتی به ایشان بفرمایید که چگونه است که برای چنین فردی اصرار بر تایید صلاحیت دارند؟! البته این عکس‌ها به رویت رئیس محترم جمهوری رسیده و در جریان آن قرار دارند.

رونوشت جهت استحضار ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری مد ظله العالی

رونوشت جهت استحضار ریاست محترم جمهوری

با احترام           

محمد حسن قدیری ابیانه

ملاحظات: تصاویر دو مجسمه بدون سانسور تحویل شورای نگهبان شد.

۹۲/۰۲/۲۱

نظرات  (۶۹)

من فکر می کنم شما با صحبت هایی که راجع به هاشمی کردید خودتان را به اندازه کافی معرفی کردید شاید بهتر بود.خدا بیامرزد ادواردو را.
کار درست و به جایی بود تا از کانندید شدن یک شخص منحرف جلو گیری شود .
سلام علیکم. از حق گویی شما و از این که سال ها به شما ارادت داشته ام ، بسیار خوشنود شدم. وفّقکم الله و عافاکم الله و سلمکم الله فی الدنیا و الآخرة. اگرچه رأی من در مقابل آن فاسد بود ولی من هم مثل شما از این که به این فاسد رأی دادم، شرمنده ام.
آقای قدیری ابیانه اولا این حرف ها را چرا الان میزنید ؟چرا وقتی ایشان اومدن ثبت نام کردند این حرف هارا زدید؟غیر از این بوده که میخواستید در آنجا آشوب به پا کنید و خود را آدمی مظلوم و راستگو جلوه دهی و آقای مشایی و طرفدارانش را منحرف و بی منطق؟ ثانیا این حرف ها هیچ کدام مدرک نمی شود و اگر قرار بر این گونه استنادها باشد بنده هم چهار عکس مجسمه از این بدتر را در اینترنت میگذارم و میگم اینو هم شما ساختی و هم خرج ساختش و دادی؟ ثالثا شما که حرف از افشاگری میزنید بیاین اونایی که تو فتنه 88 از سردمداران فتنه بودند و قوه قضاییه هم کاری به کارشون نه داشت و نه داره فقط برای بچه هاشون 10میلیارد وسیقه گرفته و کلی هم فساد مالی دارن هم خودشون هم حامیاشون مدارکشم که موجود هست رو بیاین بگین .اگر که تا به حال این مسائل را نمیدونستید پس جاهلید و اگر میدونستید و نگفتید به شورای نگهبان یا خیانت کارید یا تر سو .
شما یک جیره خور هاشمی بیش نیستی و با این حرفها دنبال مطرح کردن خودتی!
سلام آقای قدیری ابیانه
به جمع کاندیداها خوش آمدید
اما واقعا خدا وکیلی، بینی و بین اللهی، شما برای رئیس جمهور شدن کاندید شدید یا برای تخریب دیگران؟
آیا به نظر شما حرکت شما در انتشار عمومی اتهاماتی که به آقای مشایی وارد کردید، درست بود؟؟
آیا منظور رهبر انقلاب با نام نهادن امسال به نام حماسه سیاسی، این افشاگری ها و فضای تخریب و تهمت بود؟
آیا درست است هر کس در هر مسئولیتی که هست و به اطلاعاتی دسترسی دارد، یا خاطراتی دارد، آنها را دم انتخابات بر علیه افراد و جریان‌های دیگر افشا کند؟
آیا این نشانه تقوا است؟ این رعایت اخلاق است؟ این کار شما شرعی و قانونی است؟
پاسخ:
جلوگیری از اینکه نااهلان با فریب مردم به مناصب حکومتی برسند وظیفه همگان است. اینجا بحث رقیب نیست. چون من او را رقیب نمی دانم. اگر نامزد نشده بود ضرورتی به انتشار عکس ها نمی کردم. ضمن ا ینکه قبلا در مورد مشایی مطلب نوشته بودم. دو سال قبل
با سلام
آقای قدیری
اول اینکه این مجسمه ها بخشی از تاریخ ایرا ن هست چه اسلامی چه غیر اسلامی
دوم اینکه این انتشار در این زماه خواهی نخواهی تخریب رقیب محسوب میشه و مدبر بودن شما رو زیر سوال میبره
سوم اگر شما خیلی افشاگر هستی فساد دولت و مسولان بلند پایه و فرزندانشون رو افشاگری کن
خدایا در این زمانه بعضی با گذشت1400سال از ظلن به مولی علی ع الان دل پسر اورا میخواهند خون کنند،اما غافل از اینکه یاران سید علی مثل بی بصیرت های عرب نیستند.آقای قدیری ابیانه شما مکلف به افشاگری بوده و هستی و این تکلیف را ادا کن .ممنونم
تاریخ این مرز و بوم همیشه دستخوش افراطها و تفریطها بوده و هست ، براستی به کجا میرویم؟ دشمنانمان با تمام توان دست در دست هم داده و نرم نرمک تیشه به ریشه دین ، تبار ، ملیت و تمامیت ما میزنند و ما اندر خم یک کوجه مانده ایم ، عادتمان شده استفاده ابزاری از همه جیز و همه کس، شعار و شعار و شعار، خود را از همه ولایی تر دیدن ، مذاب در ولایت شدن ، ای وای من که جه قومی هستیم ما.
جناب دکتر ، مملکتی که تا فرق سرش کرفتار بلا و کینه دشمناش واقع شده و میرود تا بحرانهای اجتماعی که سرتاسر جامعه ما را درنوردیده است نظام اخلاقیش را در سراشیبی سقوط قراردهد نیاز به برنامه دارد، نیاز به هدف کذاری دارد ، نیاز به علم و دانش دارد . رها کنید این خزعبلات را و اینکه این مردک جه میکوید و جه میکند ؟
آیا واقعا نکران ارزشهای اخلاقی جامعه خود هستید ، بکویید جه برنامه ایی برای جوانان دارید ؟ جه برنامه ایی برای توسعه ، تورم ، اشتغال و هزار معضل دیکر دارید؟
بر فرض که این آقا جند تا مجسمه عریان را نشان یک مشت آدم بی دین مثل خودش داد ، جه اثری دارد ؟؟؟؟
شما نکران آسیبهایی باشید که اعتیاد و بیکاری و عدم امکان ازدواج کریبان هزاران هزار جوان ایرانی را داخل کشور کرفته است ؟ لطفا اندیشه های ناب اسلامیتان را برای حل مشکلات جوانان کشورتان بازکو کنید ، نمیخواهد نکران تصویری که از تاریخ ایران در کشوری همانند مکزیک و با نمایش این مجسمه هایی که هیج کشش جنسی ندارد باشید؟
نکران کششهای جنسی فروخورده هزاران دختر و بسری باشید که در کنارتان آهسته آهسته به قهقهرا فساد و نابودی رهسبارند ؟
ای وای از ایران و ایرانی و ای وای از قضاوت تاریخ درباره عصر ما
اینها را نوشتم زیرا دیدم که بعضا به سوالات جواب داده اید و امید دارم که جوابی از شما دریافت کنیم واضحو مبرهن
موفق و موید باشید در راهیکه انتخاب نموده اید و برایتان آرزوی توفیق دارم در خدمت به اسلام و ایران و ایرانی
یک هموطن
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۰ محمد آسیابانی
با سلام مجدد
منظور من از پیغام قبلی تنها مجسمه های ایران باستان بود و نه آثار اروپایی و یا آثار مربوط به تمدنهای دیگر
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۹ محمد آسیابانی
سلام. آسیابانی هستم خبرنگار خبرگزاری کتاب و کارشناس ارشد پژوهش هنر، کتابی هم با انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی درباره فلسفه هنر اسلامی زیر چاپ دارم.
من در این شکی ندارم که آقای رحیم مشایی ذره ای از هنر و فلسفه هنر اطلاعی ندارد و نسبت به این حوزه کاملا بیدانش است. اما آقای دکتر این مجسمه ها در پیش از اسلام سمبل برخی از آیینها و اساطیر بودند و برخی دیگر نیز نماد باروری و الهگان کشاورزی و... و به هیچ عنوان قرار نبوده که محرک جنسی باشند و یا مخاطب را دعوت به هرزگی کنند.
با احترام
آسیابانی
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۴۴ علی عبداللهی
جناب آقای قدیری ابیانه
سلام علیکم
بااحترام مطلب راواضح وصریح بیان کنم این آگاهی راشمابایدسال 84 کسب می نمودیدنه حالا که آب ریخته به جوی بازنمی گردد. آن زمانی که هول ورتان داشته بودوفکرمی کردیدمنجی عالم آمده اگرآن زمان گول احساسات خودتان نمی خوردیدالان مملکت به این وضع دچارنمی شد.خداوندیاوروناصرشماباشد.خواهشمندم کمی دقت کنید.
باتشکربنده حقیرخدا
با این همه سواد و تحصیلاتی که دارین گیر دادن به دو تا مجسمه واقعا مسخره می باشد ، عجب حوصله ای دارید آقای دکتر توی ایتالیا و اسپانیا زن ها لخت و عریان راه می روند شما اونجا چکار می کردین واقعا خدا پدرتونو بیامرزه.
سلام

خدا مددتان کند
هر که تقوا بورزد خدا یاریش کند
این جریان انحرافی در محضر خدا باید پاسخگوی این همه هزینه باشد
خدا عاقبت بخیرمان کند
رئیس جمهور با این همه تلاش و اقدامات خیر چه به روز خود آورد
من از رای دادن به احمدی نژاد پشیمان نیستم بلکه بهترین انتخاب آن زمان بود اما چه به روز انسان می آورد غرور و همنشین بد
نخست موعظه پیر می فروش این است
که از مصاحب ناجنس احتراز کنید
1-این سنگها که صورتشان هم مشخص نیست
سانسور کردنشان چیست

2- شما نوشتید تعداد زیادی مابقی حتما خیلی مستهجن تر از این بودند

3- شما از آن موقع تا بحال چرا اقدامی ننمودید .... و امروز تازه نامه زده اید

4- بی شک وقتی سخنگوی شورای نگهبان که باید حکم داور را بازی کند .. بجای شاکی از احمدی نژاد به قوه قضاییه شکایت کرده که چرا به وزارت کشور آمده
سعی در پرونده سازی مشهود است
شما چگونه به رییس جمهور ایران منحرف میگویید ... مگر انحراف او در دادگاهی در این کشور به اثبات رسیده
و..... هزاران درد دل دیگر که میدانم وقت خودم را تلف میکنم و در گوش شما اثر ندارد

سلام

خدا خیرتان دهد...
جناب دکتر اون مجسمه جزئی از تاریخ ایران بوده و جزئی از فرایند شکل گیری بشر. شما واسه ما کاسه داغ تر از آش شدی حالا. معلوم نیست خود شما در مکزیک و استرالیا و ایتالیا چکارها که نکردین.از ریش سفیدت خجالت بکش
درود امید مومنان. شما یک رجل سیاسی کامل با رای بسیار بالا خواهید بود.
با سلام خدمت آقای قدیری ابیانه
امیدوارم در تلاشتون برای حفظ ایران اسلامی موفق باشید.
خدا یار و محافظتان باشد. برای سلامتی شما و مسئولانی همچون شما همیشه دعا میکنم. از اول انقلاب تا به امروز حتی ابرقدرتها هم نتوانسته اند که این ملت را از راه راست منحرف کنند و شما مطمئن باشید کسانی که اعتقادات شریف این ملت را به مسخره می گیرند خیلی زود دستان کثیف شان به قدرت الهی رو خواهد شد. رسوایی بدی در انتظار این افراد است و همین اندک طرفداران مزدور را هم از دست خواهند داد.
قدیری ابیانه.....تنها امید ایرانه...
مرگ بر مشایی منحرف
تمام حرفهاتون رو تایید میکنم این آقا خطر بزرگی برا اسلامه
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۰ محمد دامغانی
به نظر شما آیا در صورت عدم تائید مشایی آشوب ایجاد خواهد شد با توجه به این حرف های شریف زاده
پاسخ:
ظاهرا اقای احمدی نِاد به دنبال مساله افرینی است. اما او در این صورت بی آبرو و منزوی خواهد شد.
من طرفدر مشایی نیستم و امیدوارم رد صلاحیت شود. اما نه به دلیل این مجسمه‌ها! این مجسمه‌ها تاریخی است و چه بخواهید و چه نخواهید هنر است و ایرانی است. هر چند خلاف شرع باشد اما به هر حال هنر است.
لطفاً دست از تنگ نظری بردارید و به جای این موضوعات، اگر انتقادی دارید به سوء استفاده‌ها و رانت‌خواری‌ها و استفاده از اموال عمومی جهت تبلیغات و ... بپردازید.
علاقه داشتن به هنر (هر چند که از نظر شما هنر نیست) جرم نیست. دزدی و سوء استفاده از بیت المال جهت منافع شخصی جرم است.
پاسخ:
سلام. آیا این مجسمه ها سمبل تاریخ و فرهنگ ایرانی است؟ ایا نمایش آن به عنوان تاریخ و فرهنگ ایران بر سایر مجسمه ها و آثار کشور برتری دارد؟
آیا مثلا در اصفهان آثار تاریخی وجود نداشت که بروند اینها را به نمایش بگذارند؟ نه برادر. اینها مشکل دارند.
خوب کردی افشا کردی بذار مردم بدونن با چه متحجر های خود باخته ای طرف هستند
در ضمن اون مجسمه های عریانی که در کلیسا ها هست همه به دلیل انحراف در مسیحیت است که توسط فراماسون ها و شیطان پرستها اعمال شدهو
ماشهید دادیم خون دادیم مادرامون داغ فرزند جون دیدند که حالا یک عقده ای دیوانه مثل مشایی بیاد ریس جمهورمون بشه.
به خدا این بیاد مملکت رو به گند می کشونه دیگه سنگ رو سنگ بند نمی شه
این اقا رو ول کنید که حالا به چه دلیل الان افشا کرده اصل ماجرا اینه که مشایی صلاحیت اداره یک مدرسه رو هم نداره خداییش من ودم اجازه نمی دادم تو یک کلاس پیش دبستانی هم درس بده مشکل داره
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۷ سید مهدی طاهری
با سلام
1-لطف بفرمایید ذکر کنید این مجسمه به چه دوره تاریخی تعلق دارد؟
2- آیا این تصویر کیان اسلام و فرهنگ مملکت را به خطر می اندازد؟

3-یادتان باشد که مقام معظم رهبری در آن خطبه تاریخی فرمودند که نظر شان به آقای احمدی نژاد نزدیک تر است.و نظر آقای احمدی نژاد نیز به آقای مشایی.

* شما ضرورت دارد این تشابه(یا تناقض) آراء را تفسیر کنید تا افشاگری هایی این چنین خرد و بی اهمیت!
4-شما اگر منصبی بیابید بگمانم اقدام به تخریب تمامی آثار بجا مانده تاریخی می کنید با این مستمسک که این ها غیر اسلامی اند
پاسخ:
سلام . نه من اقدام به تخریب نمی کنم ولی در بین صدها هزار اثر زیبای تاریخی این مجسمه ها را انتخاب نمی کنم برای نمایش فرهنگ ایرانی!!! نظر احمدی نژآد که زمانی به رههبری نزدیکتر بود که هنوز دچار انحراف و غرور نشده بود با انحراف که موافق نیستیم.
اولا این عکس های مشایی به شما چه ربطی داره شما وکیل مشایی یا کاسه داغ تر از آش یا میخواهی تبلیغات انتخاباتی خودت رو شروع کنی
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۸ پا برهنگان انقلاب
با سلام به دکتر قدیری . با سپاس فراوان از روشنگری . و بدانید همیشه ایستادن در مقابل صاحبان زر و زور و مفسدان و مدعیان عدالت همیشه هزینه هایی دارد اما خدا بدان امر فرموده پس از نوچه های این بوقلمون صفتان و مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان و همچنین جن گیران و حرامزادگان و پیروان نوین بهاییت نترسید که خدا با شماست
بسم الله الرحمن الرحیم.
با سلام
آقای دکتر . دلمان رو خنک کردی .ایشالا امام زمان (عج) یاریت کند. لعنت بر اون مسئولی که وقتی آقای مشایی گفته اون مجسمه ها رو بزارید به جای اینکه بزنه توی دهنش اطاعت امر کرده!!!کجاست مسلمانی ما ! مورد مجسمه ها بنا به توضیحات شما کمی بی پوششی نبوده (که در آن صورت هم همین برخورد تند را میطلبید) بلکه عریانی ، فحشا ، ... بوده و مسئولین نظام از آنکه دستور داده تا آن کارگر که آن را جابجا کرذه در محضر الهی مواخذه ی شدید خواهند شد .( إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ - سوره ی نور -آیه 19) . این بی تفاوتی و بی قیدی که در مسئولین میبینیم همان است که 18 هزار نامه برای پسر پیغمبر نوشتند اما دریغ که سفیرش در کوفه بعد از نماز مغرب دیگر در پشت سرش کسی را ندید و آواره ی کوچه ها شد و غریبانه کشته شد . سال هاست که دیگر مسلمانان بی تفاوت شده اند. انشاالله خدا شمارا یاری کند . صبور باشید و از این بی احترامی ها نهراسید که شما کار عمار گونه کردید . و سربازی اسلام و رهبری را به خوبی انجام دادید. مبارزه تحمل میخواهد . من در همان چند سال پیش که شما این موضوع را مطرح کردید با خبر شدم و بسیار ناراحت شدم . این اقدام شما گمراهی این فرد را بیشتر در نظر مردم روشن می کند .
انشاالله خدا شمارا یاری کند . صبور باشید و از این بی احترامی ها نهراسید که شما کار عمار گونه کردید . و سربازی اسلام و رهبری را به خوبی انجام دادید. مبارزه تحمل میخواهد . با نظرات منفی دلگیر نباشید . والعاقبه للمتقین .
والسلام علیکم ورحمته الله
برو بینیم با.....
آقای قدیری اگه فقط همین یه مجسه است که موردی نداره چون آدمها خیلی رئالیستیک طراحی نشدن و آدم با دیدنش تحریک نمی شود.
پاسخ:
بحث تحریک نیست. چون کسی با دیدن آن تحریک نمی شود. بحث این است که چنین مجسمه هایی را به عنوان نماد فرهنگ ایرانیان به نمایش بگذارند. ضمن اینکه خلاف شرع است.
درسته احمدی نژاد خیلی هزینه برای مردم داشته ولی اگر ایشان و مشایی نبودند امثال شما آیا جرات میکرد راجع به رییس جمهور وقت حرفی بزند واگر حافظه شما ضعیف است میتوانید رجوع به تاریخ قبل از احمدی نژاد نمایید
از کجا معلوم مشایی گفته باشه، اینم یه تهمته مثل همه تهمتایی که رسانه ها و خبرگزاری ها می زنن...
ضمنا به دعای گربه سیاه بارون نمی باره

هاشمی چی
افرادی که از مشایی نا مسلمان حمایت کرده اند مزدورانی می باشند که آخرت خود را به دنیای دیگران فروخته اند.
اولئک هم الخاسرون
خاسرین عقبی با رد صلاحیت این انگل نظام، خسر الدنیا و الآخره خواهند شد.
ای بابا دکتر. یه دفعه بگید دیدار مردم از مجسمه 20 متری و لخت مادرزاد هرکول در بیستون رو هم ممنوع کنند دیگه. گیر دادیا.
تا ابد بسوزید که احمدی نژاد 24 میلیون رای دارد.
اگر از مشایی نمی ترسیدید که اینقدر هول نمی کردید.

برادر من! شما از سال 84 که در ستاد هاشمی بودید از احمدی نژاد و مشایی خوردید. اینها بهانه است.
"گفته بودم اگر نامزد شود افشا می کنم تا مردم بدانند با چه کسی طرف هستند. اینجا بخث رقیب من نیست بلکه بحث جلوگیری از ورود نااهلان به مناسب حکومتی است.

این مطلب به نقل از سایت دکتر قدیری ابیانه www.ghadiri.ir می باشد."

معنی این جمله به نظر من یعنی من آدم ضعیفی هستم و می خوام با ضعیف کردن رقیبان از اونا پیشی بگیرم
اگر واقعا این کار اونا ایراد داشت و ایرادش عاقلانه بود ربطی به نامزد شدنتون نداشت که باید همون موقع اعلام میکردی تا صداقتت مشخص میشد نه الان که نامزد شدی.
خدا به داد ملت ایران برسد انشالله
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۲ هوادار رییس جمهور محبوب و در بندمان
شما مدعی هستید که این تصاویر مربوط به سال 86 است.
بر شما واجب بوده‌است که همان زمان و حتی در انتخابات 88 از آن به صورت آشکار و علنی و در صورت خوف؛ به صورت مخفیانه و از طرق موثر بر افکار عمومی و نیز نهادهای نظارتی؛ اطلاع‌رسانی و تلاش می‌کردید. و این وجوب؛ یک درخواست جناحی یا سیاسی نیست. بلکه نص صریح دستورات دین و مذهب ماست.
بزرگوارا؛ شما چرا مسکوت و مغفول گذاشته‌اید تا دیروز؟ آیا باور دارید که زندانبانان مرد ادب و نجابت شاید از شما که مطلع و منکر بوده‌اید نزد خداوند متعال کم تقصیرتر باشند!؟
بزرگوارا. شما اثبات کرده‌اید که تنها تشنه‌ی قدرت بوده‌‎اید. هدفتان حذف تیم مقابل به هر قیمتی و حفظ رضایت برخی به هر قیمتی است. وگرنه دین و وجدان و شرف و انسانیت و حق و باطل؛ همه کشک است. تشنگی قدرت نه شیفتگی درایت و انسانیت و ادب و دین.
شک دارم منتشر شود؛ اما مطمئنم خوانده می‌شود و تکلیف شرعی من نیز بیش از این نخواهد بود.
آقای قدیری شما از جای دیگه ناراحتی داری بهانه تراشی میکنی. هیچ کس ندونه، خدا که میدونه. کاش همه مون یه کم وجدان داشتیم.
ممنون دکتر. امیدوارم که دیر نشده باشه برای این حرف ها. اما به هر حال دستت درد نکنه.
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۵۰ سید مهدی موسوی
سلام
مشایی اینقدر مسئله دار هست که بشه رد صلاحیتش کرد.
دکتر یعنی شما در صورت تایید صلاحیت تا آخرش می خواهید بمونید؟
حالا مثلا رسانه ای کردین که ما هم مکزیک نرفته بودیم استفاده ببریم؟ نامه بدم منم الان شورای نگهبان؟ بگم؟ بگم؟
آقای دکتر سپاس گزارم از شما به واسطه این روشنگری.
آقای قدیری ، ان شاء الله شما درد دین دارید. اما براستی شما را چه شده است که دو مجسمه کوچک آنهم در مکزیک شما را بر آشفته است اما مجسمه لحت مادرزاد غول آسای هرکول را که از ایران دزدیده بودند و همین آقای هاشمی رفسنجانی برش گرداند و آن را مکان اصلی خود یعنی در محدوده تاریخی بیستون قرار داد و همه ساله دهها هزار نفر از مردم ایران از آن دیدن می کنند نمی بینید و به رگ غیرت شما بر نمی خورد؟

آقای محترم، حالا باید چه کرد؟ برویم بمب بیاوریم مثل طالبان این چیزها را منفجر کنیم؟ این ها بخشی از آثار تاریخی ایران هستند. یونانیها روزگاری ایران را تحت سلطه داشته اند و عناصر فرهتگی خودشان را هم آورده اند. حالا آیا باید این بخش از تاریخ ایران را محو کرد؟ جای این چیزها البته در موزه ها است. پس چرا شما ناراحت می شوید؟ آیا باید جلوی مردم بقیه دنیا کلا یک تاریخ خیلی پاستوریزه از خودمان به نمایش بگذاریم؟

حالا آنها قبل از اسلام بود، آیا یکبار به خود زحمت داده اید مثلا دیوار نگاره های عصر صفوی را در کاخهای یشان ببینید و صحنه های میگسرای و رقص و زنان لخت و نیم لخت را که مردم می روند و به عنوان آثار دوره صفویه می بینند؟ آیا مجسمه زنان نیمه عریان کا هشت بهشت را در وسط پارک شهید رجایی اصفهان همه مردم نمی بینند؟ آیا بهتر نیست مثل ظل السطان همه این آثار را خراب کنیم تا ندانند شاهان صفوی چه کاره بوده اند؟

آقای قدیری ابیانه، آنچه مسلم است این است که شما بیشتر دنبال این هست که از کسی مچ بگیرید و بهانه ای برای توجیه رفتارهای سیاسی خود بیابید. اما من این رفتار را به فال نیک می گیرم. اگر واقعا قرار باشد تفکران شما در این کشور حاکم شود باید کتابهای کلیات سعدی و مثنوی مولوی را هم در این کشور ممنوع کرد از بس دارای توصیف صحنه های غیر اخلاقی هستند و چشم و گوش بچه های مردم را باز می کنند!
خودتان بگویید خنده دار نیست با وجود این همه موضوع قابل تامل در کشور خودمان شما گیر داده اید به چند مجسمه در مکزیک؟

بگمان نمی کنم شما چنین واقعیتهایی را ندانید. لهذا مطمئنم این فرریادهای شما از سر درد دین نیست که اگر بود اول از همه به نوشته های دارای اشارات همجنسگرایانه سعدی اعتراض می کردید.
حکایت شما حکایت همان غیرت میرحسین موسوی است که به نشان دادن عکس سه در چهار زنش اعتراض می کرد اما به حضور خود این زن در شبکه بی بی سی و پخش تصویرش در تمام دنیا هیچ اعتراضی نداشت!
یعنی رد شدن از سوراخ سوزن و گیرکردن در دروازه.
والسلام
آقای دکتر من یه جوون 24 ساله هستم و امروزم سالگرد ازدواجمه. از شهرستان خوی. کاری به جریانهای سیاسی ندارم. نقدای زیادی هم به دولت دارم. یک رای هم بیشتر ندارم که اونم به آقای رضایی میدم البته اگه انصراف ندن. از شما که دستی تو سیاست دارین خواهش دارم نذارین فضای کشور متشنج بشه. به همین ماه رجب قسمتون میدم اخلاقو حفظ کنین حتی اگه رقیبتون بداخلاقی کرد. باشد که 24 خرداد حماسه ای دیگر بیافرینیم
قدیری جان حالا که دلارها رو گرفتی یادت افتاده اینا جیزند؟
پاسخ:
علی جان اول ماموریتم با آنها درگیر شدم و اعلام جنگ کردم. وقتی تازه رفته بودم مکزیک:

فهرست مواضع قدیری ابیانه بر علیه جریان انحرافی مندرج در سایت

درود به شرفت
آقای دکتر با همه احترامی که براتون قائل هستم ولی شما در جایگاهی نیستین که بخواین از ورود کسی جلوگیری کنین.
در ضمن شما در نشست خبری بعد از ثبت نامتون اینارو رسانه ای کردین.
خودتونم گفتین که با چه بی احترامی نسبت به مشائی و احمدی نزاد وارد این نشست شدید.
علی مهندس مکانیک
پاسخ:
سلام. من بعد از پایان سخنرانی آن دو و ترک سن به روی سن رفتم و حقم بود به عنوان نامزد با خبرنگاران صحبت کنم. مثل کاری که مشایی کرد. مگر اینکه بفرمایید که صحبت با خبرنگاران فقط حق مشایی است. ضمنا آ«ها آمدند و میکروفون ها را پرتاب کردند.
ما از شما حمایت می کنیم
خدا قوت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما عین طالبان فکر میکنی
مثلأ اگه در کلیساهای ایتالیا یک لحظه از شما غفلت میشد زده بودی تمام پیکره های تراشیده ی میکل آنژ رو خرد و خاکشیر کرده بودی
اینکار فقط از یک احمق بر میاد
آیا تابحال فکر کرده اید از زیباترین اشیاء مخلوق خداوند پیکر انسان هست ، چه زن و چه مرد.
*** ** **** ** **** **** ** ***** ** *** **** * ****** ***** **** ****
*** ****

دخترم اون کنار نشسته و وقتی براش نوشته هامو خوندم ، گفت یه مغز نخودی هم از طرف من بنویس و بنویس خدایا ما رو با کیا کردی ٧٧ ملیون
برادر عزیز گذاشته بودم تا اگر نامزد شد منتشر کنم که جواب نشد اشتباه کردی که گذاشتی در ثانی ایشون باید چکار میکردن لباس تن مجسمه تاریخی میکردن ؟ عزیز جان این کشور به اندازه کافی از این گونه طرز تفکرها ی طالبانی آسیب دیده و تخت جمشید ها و آثار نیاکان ما از بین رفته پس لطفا آب رو گل آلود نکن و از آمدن برخی از افراد هراسان نباش

آقای قدیری متاسفانه حمایت های بیدریغ بعضی ها و امثال شما از آقای احمدی نژاد که با بی درایتی تام صورت گرفت این مسایل را بوجود آورد! حالا با این کارهای سخیف نمیتوانید آبروی رفته را بازگردانید. شماها مگر احمدی نژاد را نمی شناختید؟ کسانی که در مورد او شناختی داشتند میدانستند او کیست و دنبال چیست. میدانند مدرک او با تبانی اخذ شده و ...؟ شما خطا را آنجا مرتکب شدید که فکر خود را تعطیل کردید و در عمل سیاسی تقلید کردید. در حالی که در مکتب امام تقلید در عمل سیاسی جایز نیست.
اخه این مجسمه کجاش معلومه.ببین توروخدا چه کسایی تو این مملکتن.برو اقای قدیری به دزدیهای میلیاردی سران نظام گیر بده اگه جرات داری.این کارت واقعا مسخره و خجالت اوره
پاسخ:
مجسمه را بنده سانسور کردم. عورت ها کاملا در اصل پیدا است. اما تصاویر سانسور نشده را به شورای نگهبان دادم.
سلام آقای دکتر. من از بابت قضیه شهید ادواردو آنیلی علاقه شخصی زیادی به شما دارم. میخواستم ازتون خواهش کنم که با برادران اصولگرا مثل ولایتی و قالیباف و حداد و جلیلی و لنکرانی و رضایی و ... تلاش کنید تا به یک کاندیدای واحد و قدرتمند برسیم تا انشالله نتیجه این انتخابات مورد رضایت امام زمان ارواحنا فداه باشه . و انقلاب ما دشمن و فتنه گر و منحرف شاد نشه... التماس دعا
آقای دکتر سلام
شما بعنوان کسی که کاندید انتخابات ریاست جمهوری شدید دور از اخلاق انتخاباتی است این چنین به تخریب رقیب احتمالی خود بپردازید
علی مهندس مکانیک
پاسخ:
گفته بودم اگر نامزد شود افشا می کنم تا مردم بدانند با چه کسی طرف هستند. اینجا بخث رقیب من نیست بلکه بحث جلوگیری از ورود نااهلان به مناسب حکومتی است.
ببخشید این مجسمه رو مشائی ساخته؟ یا وارداتیه؟ اگر شما به اجدادتان علاقه ندارید دلیل بر رد آنها نیست
اقای محترم من اصلا تا حالا اسمتم نشنیدم

اما پاسدار عزیز شما خودتون تایید صلاحیت میشید اگه نشدید سرتو بنداز پایین به سلامت

من از هر گونه افشاگری حمایت میکنم.
فقط افراد دلسوزی مثل شما میتوانند دست این دنیاپرست ها رو برای ما رو کند.
لطفا به مسیر خود با قدرت ادامه دهید.
با تشکر
سلام . واقعا متاسفم برای اصول گرا ها . الان که بوی تعفن دولت جادوی هزاره سوم کل ایران رو برداشته تو رو کردن مطالب از هم سبقت می گیرید . متاسفم برای مردمی که به امثال شما اصول گرا های کشور دار ! امید دارند . با تشکر
سلام دکتر، آیا تخریب یک نامزد خلاف قانون نیست؟؟؟
پاسخ:
سلام
تخریب یعنی بیان مسایل غیر واقعی یا غیر مرتبط درباره افراد.

هدف از انتشار این عکس ها که هم واقعی است و هم بسیار به بحث صلاحیت های اجتماعی نامزدها مرتبط است، نشان دادن عمق انحراف فکری جریان موسوم به انحرافی است.
جناب دکتر ؛ خیلی سخت نگیرید واقعیت اجدادمان و در ذات انسانهاست هیچ ملتی این تصاویر برایش تازگی ندارد جز ملت امروز ایران.
چرا الان ؟ شما هم مثل دکتر بگم بگم هستید !!!
پاسخ:
دوست عزیز، نادانسته قضاوت کرده اید!
من بیش از دو سال است که این عکس ها را به مراجع مختلف قانونی و حتی شخص آقای احمدی نژاد تحویل داده بودم.
"با تخریب کردن دیگران به جایی نمی رسید...!"
سعی کنید از داشته های خودتون بگید، نه از نداشته های دیگران!"
آنچه را که آقای ابیانه می گویند تخریب نیست، حقایقی است که اتفاق افتاده.
یادتان است که آقای احمدی نژاد در مناظرات انتخابی بدون مدرک به دیگران تهمت زدند. البته ایشان با تخریب دیگران به جای خوبی رسیدند
البته آقای ابیانه با مدرک حرف می زنند.
درود بر دکتر قدیری
دکنر احمدی نژاد هم با افشاگری و پیچیدن به پر پاچه ی این و اون شروع کرد اخرش این شد. این روش قدیمی شده دیگه مردم گول نمیخورند شما هم روش جدیدی جهت کسب رای بیشتر پیدا کنید تا بلکه موفق شید
دارن اذان میگن عجله دارم فقط می خواستم بدونم چرا حالا منتشر می کنید؟! فکر نمی کنین دیر شده؟!!
پاسخ:
گذاشته بودم تا اگر نامزد شد منتشر کنم.
مردی از جنس مردم
دکتر قدیری ابیانه
با توکل بر خدا انشالله موفق میشین
دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک از اصفهان
سلام دکتر .آقا درود بر شرفت که این قدرمردی.وقتی در سخنرانی یزد گفتید که اگه این آقا کاندید بشه مدارکشو به شورای نگهبان تحویل میدم باورم نشد.آقا خیلی مردی
۲۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۱۶ دانشجویان بیدار
درود بر قدیری ابیانه
برای افشای جریان انحرافی باید شب و روز تلاش کنیم
موفق و موید باشید
با تخریب کردن دیگران به جایی نمی رسید...!
سعی کنید از داشته های خودتون بگید، نه از نداشته های دیگران!
با سلام دکتر امیدوارم موفق باشی و چهره واقعی اینا رو نشون بدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">