پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ

نظرات  (۲۳)

تو این مقام ریاست جمهوری چه خبره که آقای احمدی نژاد ولش نمیکنه
به خدا قسم هر کسی به یار دیرینه احمدی نژاد رای بده به دین و رهبری خیانت کرده
تروخدا بیاید این بار دیگه مملکت رو دست اهلش بسپاریم
باور کنیم که هر چی بدبختی تو مملکت هست عاملش وجود آدمهای قدرت طلبه
یاعلی
متاسفم واقعا!!!
البته شنیدنِ حرف حق سخت بوده خب!!!
باید حتما برخورد شود.

چرا فکر می کنند با این کارها دارند رسالت خبری رو به دوش می کشند؟!
آقای دکتر در یک لحظه تاریخی بی قانونی مشایی و احمدی نژآد و دوستان آنها را نشان دادید. آفرین
سلام علیکم
از اینکه روز اخر ثبت نام . دیدم شما کاندید شدید .خیلی خوشحال شدم.
اما مثل اینکه این روز ها هرکی بیشتر به دولت حمله کنه حزب اللهی تر ه.
لااقل از جناب اقای قدیری توقع داشتیم که اثار وبرکات سفر های استانی را در نظر بگیرند نه اینکه .نسبت به عملکرد دولت در اذهان عمومی شک وتردید ایجاد کنند
تصاویر نشان داده نمیشود چرا؟
جناب اقای دکتر از مواضع انقلابی شما واقعا ممنون
اجرکم عند الله
آقای دکتر اگر واقن اومدید برای خدمت پس چرا کنار بزنید؟؟؟
این کنار زدن ها خود نوعی بی احترامی به شعور ملته.اگر به نگاهتون اطمینان دارید و به خودتون پس واستید.واستید و روشنگری کنید.این تنها خطاب به شما نیست.هرکس که فکر میکنه میتونه با نگاهش یه تغییر اساسی ایجاد کنه باید واسته و به رای مردم هم اطمینان کنه.مردم خیلی خوب خواهند دید و امثال دکتر رو از مشایی ها تشخیص خواهند داد.نگران رای مردم نباشید.
توهین به هر شخصی توی جمع اشتباه و به دور از ادب است اما همیشه این سوال وجود داره که توی این 8سال چرا هیچ کس هیچ چیز رو برملا نمیکرد؟ هیچ کس نمیگفت اینا دارن چیکار میبکنن؟!!
این از ترس برکناری از سمت سخت تر از ترس از خدا بود؟؟؟!!!
نه تنها شما خیلی های دیگه سکوت کردند و اسمشو اون موقع گذاشتن صلاح جامعه و الان هم از همون واژه صلاح جامعه استفاده میکنندو نامه ها و اسامی و کارهای سر به مهر رو افشا میکنند.
قضاوت با مردم.......
پاسخ:
وقتی 6 سال پیش نازه سفیر شده بودم با مشایی و جریان انحرافی در افتادم. جدید نیست. به تاریخ آن نگاه کنید.

فهرست مواضع قدیری ابیانه بر علیه جریان انحرافی مندرج در سایت

باسلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر ابیانه
کار دیروز شما بسیار ستودنی بود و خداپسندانه،ما منکر صحبتهای مقام معظم رهبری راجع به تشویش اذهان در ایام انتخابات نیستیم،اما واقعیت این جانفشانی و صراحتی که شما دیروز در تالار وزارت کشور داشتید کاملاً نیاز بود،چرا که عده ای قلیل گول شعارهای جریان انحرافی را خورده اند و نیاز به بیدار کردن این قشرقلیل هست که شما این لطف را کردید.
خداخیرتان دهد و همیشه سربلند و سرافراز باشید.
با سلام به نظر من ، آقای دکتر قدیری ابیانه قصد شرکت در انتخابات را ندارند از آن سو که به نوعی دیپلمات به حساب میان به سیاست رفتاری خاص و فقط می خواستند که چهره و ماهیت اصلی مشایی رو در اقدامی هنرمندانه و در لحظه ایی که همه ی مردم ایران اخبار انتخابات ر دنبال می کنند به نمایش بگذارد و به همه ی مردم نشون بده که کسی که با سلاح دین(14 هزار صلوات و 3 روز روزه) اومده جلو فقط داره عوام فریبی می کنه و این حرک دکتر از 100 برنامه سخنرانی در همایش های روشنگری تاثیرش بیشتر بود
هنر و ورزش
من به عنوان یک ایرانی و کوچکترین عضو رسانه ا ی این کشور ، بگویم حرکت این شخص - که نمی دانم کیست از نگاه رسانه بسیار غلط و دور از شان ادب و نزاکت است ، بر هم زدن میکروفون ها ، نمی دانم چه معنایی دارد به نظر من اهانت به اصحاب رسانه است تا به شخص گوینده ، اگر قوه قضائیه بر خورد نکند یک بدعت بدی خواهد شد که هر کس و ناکسی به تجهیزات رسانه ای لطمه وارد کند .
یا حق
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۸ مسسعودی علوی
سلام
شما این موضوع را در زمان کاندیداتوریتون برای مجلس هم مطرح کردید
ولی آقای دکتر، مگر رهبر عزیزمون نفرمودند که صحبتهایی که موجب تشویش و بر هم خوردن جو و فضای جامعه میشود را عنوان نکنید؟
مگر شما نمیتوانستید این نامه را به صورت خصوصی به شورای نگهبان تحویل دهید؟
به نظرتان مردم اینگونه برداشت نمی کنند که شما می خواهید خودتان را مطرح کنید؟
شما که از الان مشخص است که به عنوان یک رجل سیاسی دارای شرایط ریاست جمهوری تایید نمی شوید و اگر هم بشوید به نفع جلیلی و لنکرانی کناره گیری میکنید، پس چرا ثبت نام می کنید؟
شما در دوران انتخابات مجلس می گفتید من کاشانی هستم، چطور شد الان نطنزی شدید؟
و...
لطفا صریح و کامل جواب بدهید
to ye dorogh guyi aghayae abyane.dorud bar hashemio mashayio khatami.lanat be shomaha ke khune mardomo tu shishe kardin
دست گلتون درد نکنه
آقای ابیانه آیا بهتر نیست به خاطر مصالح کشور و نظام و به خاطر مردم شریف ایران به نفع نامزدهای حداکثری مانند آقای هاشمی کنار بروید؟ آیا بهتر نیست هزینه ای را که برای انتخابات صرف می کنید صرف امور خیریه بکنید؟ در این مواقع است که دلسوزان نظام و کشور مشخص می شوند. اگر این کار را بکنی در ذهن مردم ما به عنوان یک دلسوز باقی خواهی ماند.
بسمه تعالی
با سلام و احترام
قبول دارید ریشه تمام مشکلات کشور در جهل است ؟ قبول دارید منافع برخی در این نهفته است که هر چه بیشتر افکار در جهل غوطه ور باشد ؟ آیا دانشگاههای ما باعث این شده است که جامعه ما مدرن شود ؟ بر این باورم که متأسفانه اغلب دانشگاههای ما محلی برای تئوری و محفوظاتی تبدیل شده است که بازده آن این است که تا حداکثر یکی دو سال در ذهن میماند و بعد به سرنوشت همان تئوری ها و محفوظات دوران دبیرستان تبدیل میشود با این فرق که اثرات مخربی در زندگی فرد بر جای میگذارد و از همه بدتر اینکه جامعه ای که دارای ریشه و اصالت بود(به اصطلاح برخی سنتی) با کاریکاتوری از مدرنیته و شوک حاصل از آن متأسفانه تبدیل به جامعه ای بی هویت که نه غربی است و نه اسلامی دارد میشود که باز هم متأسفانه به دلیل ندانم کاریهای تبلیغات فرهنگی باعث شده است هر چه زشتی و پلیدی است بشود نماد تجدد و غربی بودن ( میدانید چرا ؟ چون هر چه از غرب تبلیغ کردید فقط زشتیهایش را نشان دادید(منظورم کلا نهادهای فرهنگی است) و حتی همان زشتیها را هم نخواستید تبیین کنید که حتی در آنجا هم چیز رایجی نیست و نتیجه معکوس آن این شد که مقلدین غرب بشوند مقلد تمام پلیدیهای غرب) ، چرا رأی جمع کردن برای کاندید ریاست جمهوری در مملکت ما اینقدر راحت است و مثلا با وعده یارانه میتواند کسی رییس جمهور شود و رأی دهندگان هم توجهی به عواقب آن توجهی ندارند ؟ این سوأل سوألی است که اگر پاسخ دهید بخش اعظم مشکلات کشور حل میشود . گفتنیها زیاد است.
با رزوی سعادت و موفقیت هر چه بیشتر.
سید محسن 1089
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۴:۰۴ عوام فریبی تاکی؟
کافه سینما-چهره های سیاسی مختلفی امروز برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند. در این میان مشاهده عزت الله انتظامی بین احمدی نژاد و مشایی در هنگام ثبت نام باعث تعجب حاضران در ستاد انتخابات شد. از این جهت که کمتر پیش آمده انتظامی در فعالیت های سیاسی شرکت کند. انتظامی در گفتگو با ایسنا ماجرای حضورش را اینطور توضیح می دهد: مدت‌ها پیگیر وضعیت راه‌اندازی بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی بودم که با وجود دستور رئیس‌جمهور باید تأییدیه به امضای چهار وزیر می‌رسید که متأسفانه اجرایی نشده است و وزارت ارشاد هم اقدامی نمی‌کند. برای پیگیری موضوع امروز (شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه) قراری با اسفندیار رحیم‌مشایی داشتم که بعد به اتفاق هم به وزارت کشور رفتیم.
اواخر بهمن‌ماه سال پیش، درپی درخواست انتظامی‌، دفتر ریاست جمهوری با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور از آن‌ها خواست برای صدور مجوز «بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی» اقدام فوری انجام شود.پیرمرد راجه جور مجبور میکنند به طرفداری؟افسانه خانم هم با تماس نهاد ریاست جمهوری برا شورا شهرتهران ثبت نام کرده .!!واقعا مشایی مخ خر خورده؟؟
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۳:۱۶ بچه ها ی کاشون
سلام بر عقلای قوم واسلام 1-چگونه کسی که صلاحیت معاون اولی رییس جمهور نداره می تواند رییس جمهور شود.2-حضرت آقا ،مشایی را لایق معاون قوه مجریه ندانست حالا لیاقت سکانداری دارد؟3- کاشکی مشایی به منم وام میلیاردی میداد یا وعده اونجا آقای دکتر شما را میزدم!!!4- کاشکی تو کاشون بجا 10-12 میلیون 500میلیون مثل بعضی ها هزینه میکردید و رای میاوردید!؟؟
سلام آقای قدیری.من ماجرای صحبت های شما در وزارت کشور رو در سایت ها خوندم.آقای مشایی چرا این مجسمه رو در مکزیک ارلئه کردند؟
چرا این مجسمه؟مگر دیگر کارهنری نبود که این رو انتخاب کردند؟آقای احمدی نزاد هم مشایعتشون می کردند؟
این مجسمه عتیقه است؟
آقای ابیانه با این کار واقعا به شما علاقه مند شدم
انشاالله همیشه سربلند بمانید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دروغ میگی *** **
سلام

شما که نتوانستید رای دو شهرستان را در یک انتخابات پارلمانی بدست بیاورید چگونه می خواهید رای یک ملت را بدست بیاورید بهتر از نان به نرخ روز خوردن دست بردارید اقای دکتر
پاسخ:
سلام. بنده با اینکه اهل ابیانه هستم و ابیانه جزو نطنز است ولی در شهر و شهرستان کاشان با وجود کمترین تبیلغات رای اول شدم واز تمام نامزدها که بومی بودند جلو زدم. اما در شهرستان آران و بیدگل رای قومی شد و دیگری اری آورد.
لذا اگر توانستم در کاشان با کمترین هزینه تبلیغاتی نفر اول شوم چرا در سایر نقاط این اتفاق نیفتد. در انتخابات ریاست جمهوری یک نامزد حداکثر بتواند در شهر خود رای قومی بیاورد ولی در سایر نقاط رای قومی نخواهد بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">