پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ

۰

علمای درباری که فتوا بر تجاوز به زنان شیعه و مسلمان در سوریه می‌دهند مستحق مرگند.

خبرنامه دانشجویان ایران: کارشناس عالی وزارت خارجه گفت: دولت سوریه امروز دوستان و دشمنان منطقه‌ای خود را بهتر از قبل شناخته و متوجه شده که سران عربی، اسرائیل و آمریکا تا پای تجزیه کامل سوریه ایستاده‌اند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حمله اخیر موشکی اسرائیل علیه سوریه و هماهنگی این حمله در تصویربرداری آن توسط تروریست‌ها، همسویی تروریست‌ها با اسرائیل و آمریکایی‌ها را بیش از پیش نشان داد.

وی بیان کرد: البته این هماهنگی در دفعات قبلی هم تکرار شده بود، به عنوان نمونه زمانی که بلافاصله بعد از حضور نمایندگان کشورهای عربی در آمریکا و آمادگی همگی برای پیشنهاد سازش از یک هماهنگی قبلی بین این سران و اسرائیل و آمریکا حکایت داشت.

این کارشناس اضافه کرد: با توجه به تعرض اخیر اسرائیل غاصب به خاک سوریه، دولت سوریه حق پاسخگویی نظامی به این جنایت را علیه اسرائیل دارد.

وی افزود: با توجه به این هماهنگی‌ بین تروریست‌ها و دشمنان خارجی سوریه و باقی ماندن سوریه در جبهه مقاومت جنگ علیه آنها وضع را وخیم‌تر از قبل می‌کند، زیرا دولت سوریه امروز دوستان و دشمنان منطقه‌ای خود را بهتر از قبل شناخته و متوجه شده که سران عربی، اسرائیل و آمریکا تا پای تجزیه کامل سوریه ایستاده‌اند.

قدیری ابیانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا آمریکا به طور مستقیم در جنگ با سوریه ورود می‌کند، گفت: این ورود از چند منظر قابل تامل و احتیاط بیشتر برای آمریکا است، اول اینکه آمریکا به خوبی می‌داند سیاست‌هایش در جنگ‌های عراق و افغانستان به گل نشسته و شکست در جنگ سوم متوالی به منزله تزلزل بیش از پیش اعتبار آن در جهان است.

وی تصریح کرد: بحران شدید مالی این روزهای آمریکا و با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی جهان مانعی دیگر بر سر تصویب و موافقت ورود مستقیم آمریکا در جنگ با سوریه، توسط دولتمردان آمریکایی است.

این کارشناس در ادامه گفت: امروز مردم کشورهای افغانستان، عراق و سوریه به دشمنان سرسخت آمریکا در منطقه  تبدیل شده‌اند و حتی بر فرض توان اشغال سوریه توسط آمریکا، نیروهایی غربی آمریکایی هدف نابودی توسط این مردم قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به هتک حرمت‌های اخیر تروریست‌ها تحت حمایت آمریکا و اسرائیل بر مقدسات مسلمانان، امروز وقت آن رسیده است که بنیادهایی مثل بنیاد 15 خرداد جوایزی را برای قتل عاملان این جنایت‌ها و یا دستوردهندگان آن تعیین کنند، همچون جایزه‌ای که برای قتل سلمان رشدی قرار دادند و حتی علمای درباری که فتوا بر تجاوز به زنان شیعه و مسلمان در سوریه می‌دهند مستحق مرگند.

۹۲/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">