پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛ ماجرای تلاش خبرنگار دولت برای برهم زدن جلسه قدیری ابیانه.

سفیر پیشین ایران در کشورهای مکزیک و ایتالیا با بیان این که مدارک موجود علیه مشایی را به شورای نگهبان ارائه کرده است، از احمدی نژاد و دولت برای انجام هزینه های چند صد میلیاردی در سفرهای استانی به نفع مشایی انتقاد کرد و گفت: یکی از وظایف مهم رئیس جمهور بعدی بررسی هزینه هایی است که دستگاه های دولتی به نفع مشایی و جریان انحرافی انجام داده اند و باید تمام این وجوه به بیت المال باز گردانده شود.

محمدحسن قدیری ابیانه که روز گذشته پس از پایان میتینگ تبلیغاتی احمدی نژاد و مشایی در ستاد انتخابات کشور به شدت این دو را مورد انتقاد قرار داد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور احمدی نژاد در وزارت کشور به نفع مشایی به همه ثابت کرد  سفرهای استانی، همایش ها و نماش هایی که صدها میلیارد تومان هزینه در بر داشته است تا مشایی به همراه احمدی نژاد در این مراسم حاضر شود و پرچم  گردانی کند بخشی از تبلیغات آنها بوده است.

وی افزود: با این اقدام رئیس جمهور صلاحیت خود را برای برگزاری انتخابات و نیز ادامه مسئولیت ریاست جمهوری از دست داده است. البته اعتقاددارم که نظارت شورای نگهبان مانع امکان تقلب در صندوق های آرا خواهد شد اما آن چه احمدی نژاد انجام داده است تخلف آشکار و دست اندازی به بیت المال برای اهداف انتخاباتی آن هم به نفع جریان انحرافی است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مجلس باید از مقام معظم رهبری برای صدور عدم کفایت سیاسی احمدی نژاد کسب اجازه کند یا اینکه بلافاصله پس از تعیین رئیس جمهور جدید پایان کار رئیس جمهور فعلی را اعلام کنند تصریح کرد: یکی از وظایف مهم رئیس جمهور بعدی بررسی هزینه هایی است که دستگاه های دولتی به نفع مشایی و جریان انحرافی انجام داده اند و باید تمام این وجوه به بیت المال باز گردانده شود.

وی درباره رفتار روز گذشته اش در ستاد انتخابات کشور توضیح داد: من روز گذشته هنگام نام نویسی و حضور در بخش مربوط به شورای نگهبان تصاویری از مجسمه های مستهجن و از جمله معاشقه عریان زن و مرد تسلیم آنها کردم. این تصاویر مجسمه هایی است که مشایی شش سال پیش در بین آثار تاریخی ایران به عنوان نماد فرهنگ و تاریخ ایران با هزینه های گزاف به مکزیک ارسال کرده بود و خود نیز آن را مورد افتتاح قرار داد و وقتی بنده به عنوان سفیر خواستار برچیده شدن آن بودم او از طریق ملک زاده به بنده پیغام داد که سخت نگیرم.

سفیر سابق ایران در مکزیک اضافه کرد: پس از پیغام مشایی بنده عنوان کردم به عنوان سفیر فوق العاده و تام الاختیار اجازه ادامه نمایش این مجسمه ها را نمی دهم. با این وجود این مجسمه ها در نمایشگاه بعدی نیز به  نمایش گذاشته شدند که همانجا بنده شدیداً به مشایی، بقایی و سازمان میراث فرهنگی انتقاد کردم که این موضع منجر به جمع آوری این مجسمه ها از نمایشگاه مذکور شد.

وی گفت: از آنجا که مطمئنم شورای نگهبان مشایی را رد صلاحیت می کند و احمدی نژاد در صدد تحمیل وی به نظام است اعلام کردم که اگر مشایی ثبت نام کند تصاویر این مجسمه ها را منتشر خواهم کرد که بر این اساس علاوه بر ارایه یک نامه به شورای نگهبان تصاویر سانسور شده یکی از مجسمه های مستهجن را در سایت شخصی ام قرار دادم تا مردم بدانند چرا مشایی می گوید دوره اسلام گرایی گذشته و از مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی، بیداری انسانی به جای بیداری اسلامی و شعار زنده باد بهار به جای شعار زنده باد اسلام سخن می گوید.

وی افزود: بنده دیروز بعد از پایان سخنرانی احمدی نژاد و مشایی از تریبونی که مخصوص نامزدها است و احمدی نژاد هیچ حقی برای استفاده از آن را ندارد به پشت تریبون رفتم و از حق خود به عنوان نامزد استفاده کرده و به اطلاع خبرنگاران رساندم که چنین گزارشی را به شورای نگهبان ارایه کرده ام. بنده در آنجا نسبت به حضور احمدی نژاد برای دفاع از مشایی، تبلیغات چند صد میلیارد تومانی در ماه های اخیر و در سفرهای استانی و وعده های بی محتوا و دروغین احمدی نژاد در ماه های اخیر دوران ریاستش اعتراض کردم که با برخورد یکی از هواداران مشایی مواجه شدم.

قدیری ابیانه با اشاره به تلاش خبرنگارنمای منتسب به جریان انحرافی گفت: او روی سن آمد و سعی کرد جلوی بنده را بگیرد تا وقتی با بی اعتنایی من مواجه شد میکروفن ها را به هم ریخته و به آنها آسیب رساند البته این کار او مورد اعتراض شدید خبرنگاران قرار گرفت. پس از این اتفاق میکروفن ها مجدداً توسط خبرنگاران وصل شد و بنده به سخنرانی ام ادامه دادم اما مجدداً عده ای صدا را قطع کردند که من هم با صدای بلند صحبت های خود را به گوش خبرنگاران رساندم.

وی با ابراز تاسف از اقدام خبرگزاری دولت که خود را در اختیار جریان انحرافی قرار داده است خاطرنشان کرد: این خبرگزاری به جای اینکه خبرگزاری نظام باشد تبدیل به تریبون جریان انحرافی شده است و به تحریف اخبار از جمله خبر درگیری روز گذشته بنده پرداخته است و به دروغ مدعی شده است که بنده در میان صحبت های مشایی و احمدی نژاد لب به اعتراض گشودم حال آنکه من منتظر شدم تا آنها تریبون را ترک کنند و سپس به عنوان نامزد اصولگرا، ولایتمدار و مستقل از حزب و گروه نسبت به سوء استفاده رئیس جمهور از این تریبون انتقاد کردم.

۹۲/۰۲/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">