پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ق.ظ

چند پیشنهاد به رسانه های گروهی

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ق.ظ

1- خوب است از میراث فرهنگی بخواهند که مجسمه هایی مستهجنی را که برای نمایش به مکزیک ارسال کرده بودند در معرض نمایش خبرنگاران بگذارند و یا عکس مجسمه مستهجنر ا بدون سانسور منتشر کنند. قطعا جرات اینکار را ندارند.

2- آیا بقایی و دیگر اعضای کابینه برای مشایعت مشایی تقاضای مرخصی کرده اند؟

3- در ورزشگاه ازادی در مراسمی که به عنوان گرامیداشت فردوسی برگزار می کنند که باز هم جنبه تبلیغاتی خواهد داشت و اصولا با همین هدف و با هزینه  های میلیاردی برگزار می شود تصویر مجسمه های مستهجن را در استقبال از مشایی و آقای احمدی نژآد در دست بگیرند. البته تصاویر سانسور شده را.

4- قوه قضائیه باید به فوریت به تخلفات انتخاباتی رسیدگی نماید و لذا باید تخلف رئیس جمهور در مشایعت مشایی را رسیدگی و به فوریت حکم صادر کنند. این موضوع توسط رسانه ها پیگیری شود.

۹۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۲۰)

سلام

نمی دانم شما چرا احساس خطر میکنید
کشور رهبر دارد

شورای نگهبان هم مصلحت سنجی نمی کند صریح برخورد میکند

مشایی که از باند سید مهدی هاشمی بدتر نیست که

یعنی آقای احمدی نژاد کلاس های درس حوزه را تعطیل میکند

یک مقدار به اول انقلاب رجوع کنید

به امام در مورد بنی صدر میگفتند

امام میگفته غصه نخورید بنی صدر عددی نیست .

حرص خوردن ندارد

ان الباطل کان زهوقا

کشور رهبر دارد . در معاون اولی رییس جمهور و خانه نشینی کسی کوتاه نیامده

جدای از این خدا و حجت غایبش هستند .
حرص نخورید شما .. غصه رایی هم که به احمدی نژاد دادید نخورید
چیزی به نظام تحمیل نمی شود .
پاسخ:
در جریان فتنه می خواستند نظام را منحرف کنند. مشایی و احمدی نژاد در صدد انحراف در دین مردم و فرقه سازی هستند. دینی که ادعای بابِ با امام زمان بودن مشایی و قدیس بودن احمدی نژاد را دارد. دومی خطرش بیشتر ازاولی است و البته هر دو خطرناکند.
اینکه نظام ولایت فقیه دارد درست است ولی این بدین معنی نیست که ما دست روی دست بگذاریم و با مفسده ها مبارزه نکنیم.
شما جرا حرس می خورید و از افشاگری ها ناراحت می شوید؟!
نسل سوخته و جزغاله شده همه این دوره ها را دیده است هیچ فرقی با هم ندارند. و در واقع همه از یک قماش هستند و هستید بعضی موقع ها نیز این افشا گری ها به نفع طرف مقابل تمام میشود.
انصافا از اینکه منطقی جواب داده اید و از جاده ی انصاف خارج نشده اید، بسیار جای خوشحالی ست . امیدوارم در هر عرصه ای که مقدر بود همینطور خالصانه خدمت کنید.( پیشنهاد: الان جناب دکتر لنکرانی هم از برنامه های خود رونمایی نموده است. و تا مدتی دیگر برنامه ی برخی اصولگرایان دیگر روشن می شود. چقدر خوب است که به عنوان جریانی اصیل برنامه های خود را مثل مصاحبه با یکدیگر مطرح و نقد کنید، تا در صورت انتخاب هر یک از این برنامه ها بهره برده شود.) موفق باشید.
پاسخ:
با سلام و تشکر
بخشی از برنامه هایم در سه کتاب درج شده است. که هم شامل تحلیل وضعیت و هم اهداف و سیاست ها و  استراتژی ها و راهکارهاست.

http://bayanbox.ir/id/8638045451420406185?view

دانلود کتاب «کلیدهای پیشرفت، عوامل و موانع فرهنگی، کار، تولید و پیشرفت»
دانلود کتاب برنامه جهاد اداری؛ نجات ارباب رجوع




آقای دکتر چرا بیخودی زور می زنی ، بابا توهم رجل سیاسی خوبه نیازی به عکس با امام گذاشتن نیست آخه مرد حسابی کی شمارو می شناسه آخه چرا برای دنیا اینقدر دست و پا می زنید
اگه میخواستی عکسی هم نشون بدی عکس مشایی با کسی را نشان می دادی که آنهم ریختن آبرو بود و مجاز نبود خلاصه اگر واقعا تشنه خدمت هستید این راهش نیست بیشتر این اتوبانی که شما و مشایی و امثالهم در آن می رانید به دنیا پرستی ختم می شود یک مقدار به آبروی همان امام و انقلاب و لطمه خوردن اسلام از اقدامات انتخاباتی و تخریب های خود فکر کنید شما را آدم منطقی دیدم که هم اشکالات و ایرادتها را در سایتتان می گذارید و هم با متانت پاسخ می دهید پس اگر واقعا دین دارید و به فکر آخرتید در یک کلام اتق الله
من طرفدار کس خاصی نیستم ولی بردن مجسمه های مستهجن تخت جمشید و نشون دادن اون به کل دنیا رو نمی پسندم!!!!!!!
آخه ما هم میخوایم آبرویی توی کیسه داشته باشیم بابا
با این تحلیل شما ما فقط بعد از اسلام دارای فرهنگ شدیم !!!

تخت جمشید و آثار باستانی دیگه رو با یستی جزو زمان بی فرهنگی

حساب کنیم ... خوش بحال ما که فر هنگمون رو از عربها به ارث بردیم ...

واقعا متاسفم برات ... بهتره زود تر انصراف بدی از ریاست جمهوری
پاسخ:
ما قبل از اسلام هم فرهنگ غنی ای داشتیم. زنان در نقشینه های تخت جمشید با عفت و با حجاب بودند. ولی ظاهرا برای آقایان ایران بعد از اسلام چیزی برای ارائه نداشت!!و از قبلاز اسلام هم مجسمه هایی که یا وارداتی از هند بوده یا از یونان.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این مجسمه مگه مال ننه مشایی؟ آخه **** این بخشی از تاریخ این کشوره ** **** *** *** *** *** **** ********
پاسخ:
نه. یک مجسمه تاریخی است ولی آیا این مجسمه نماد فرهنگ ایرانی است. و با وجود این همه آثار تاریخی در ایران باید اینها را انتخاب می کرد؟ چه چیزی را می خواست ثابت کند؟

آقای قدیری. من یکی از ظرفداران شما هستم. من متوجه عکسها نشدم حداقل توضیح می دادید که در مورد چی هستند؟ به امید پیروزی شما در انتخابات
۲۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۱۱ غلامرضا مولوی
این که به شورای نگهبان ارجاع دادید کار قشنگی است ولی اگر به کار شورای نگهبان اعتقاد دارید و آنها را قبول دارید نیاز نبود در سایت بگذارید .
الله اعلم بما فی الصدور

این پیام را عمومی بگذارید خوانندگان از حدیث استفاده کنند
در مورد پوشاندن سر حدیث زیاد است
شما هدفتون خیر است ولی همون به نظرم کافی بود . عکسش را لازم نبود بگذارید متن کافی بود .

امام صادق (ص) نیز می فرماید: هرکس از گناه و عیب برادر مؤمن خود آگاه شود و آن را آشکار کند و کتمان نکند و برای او طلب مغفرت نکند، نزد خدا مانند انجام دهنده همان گناه است و به پیامد آن مبتلاست و خدا گناه آن مؤمن را می بخشد و کیفرش همان آشکار شدن گناه او در دنیاست و گناه او در آخرت پنهان می ماند.
پاسخ:
سلام . برای رد شدن مشایی در شورای نگهبان اگر فقط همین بود کافی بود ولی مطوئن هستم که آقای احمدی نژاد برای تحمیل وی به مسئله آفرینی روی خواهد آورد. اگر احمدی نژآد نیامده بود و یا به خلاف در تبلیغ مشایی روی نیاورده بود چنین نمی کردم. یک هفتهدیگر برنامه های آقای احمدی نژاد برای همه روشن خواهد شد. خیالاتی در سر دارد.
آقای ابیانه خیلی تند نمیری؟
وزیر امور خارجه ای که شما رو به عنوان سفیر ایران تو مکزیک انتخاب کرده باید استیضاح کنند.
با این ادبیان فکرکنم ریشه ایران و اسلام رو زدین اونجا
پاسخ:
حدود 300 نفر مسلمان شدند. با نمایش این مجسمه ها به عنوان نماد فرهنگ ایرانی مخالفت کردم. اینگونه هم ریشه ایران و هم ریشه اسلام زدشده است. اینطور نیست؟؟!!
بخصوص که مشایی داشت بانمایش این مجسمه ها اسلام رامعرفی می کرد!!!
ممنون از پاسختون.و چیزی که بسیار مهم است با ریاست جمهوری افراد بی بصیرت و علی الخصوص آقای مشایی انقلاب از مسیر اصلی منحرف خواهد شد. به امید فرج بقیه الله صاحب اصلی این انقلاب
از احمدی و مشایی متنفرم .... ولی حالم از تو بیشتر به هم می خوره ... همتونو به خدا میسپارم ....مملکتو ول کردین چسبیدین به سیاست بازی ... خدا لعنتتون کنه
سلام ..

اقای قدیری ابیانه ..من شما را از خیلی وقت پیش در ذهن داشته ام .از زمانی که فیلم اون شخصیت ایتالیایی ادواردو انیالی پخش شد.

شما در ان مستند درباره شخصیت ادواردو صحبت کرده بودی..که در سایتتون

مطلبی راجع به اون جریان ندیدم
اما سوال من از شما این است با گردشی در دنیای مجازی احساس می شود پایگاههایی مردمی در حمایت از دکتر جلیلی در حال نقش گرفتن است .شما فرد مثبتی هستید و من شما را دوست دارم اما احساس می کنم دکتر جلیلی محبوبیت و شانس بیشتری دارد ایا حاضرید به نفع دکتر کناره گیری کنید تا با قاطعیت و قدرت بیشتری بتوان در مقابل جریان مشایی و هاشمی ایستادگی کرد ؟؟؟
پاسخ:
سلام ... آقایان جلیلی، لنکرانی و ولایتی اصولگرا هستند. اما کدامشان برنامه هایی را که برای کشور مفید و لازم و اجب میدانم قبول دارند و به حاضرند به اجرا بگذارند. مهم نیست که خودم برنامه هرا به اجر بگذارم. گرچه خودم را برای انجام آنها توانمندتر میدانم. اگر قرار باشد اصولگرایان به پیروزی برسند باید از تعدد نامزدها پرهیز کرد. اصلح باید در مناظره ها مشخص شود و بعد نظرسنجی ها را مشاهده کرد. اگر در نهایت حضورم به ضرر اصولگرایان باشد حاضرم کنار بروم. ولی انها هم اگر دیدند مثلا رای بنده از آنها پیشی گرفت باید حاضر به اینکار باشند. اگر به تایید شورای نگهبان برسم تا آخر هستم و نتیجه افکار عمومی را ملاحظه و ارزیابی خواهم کرد و قطعا قبل از روز رای گیری تصمیمی می گیرم که به نفع اصولگرایان تمام شود. برنامه هایم را در سه کتاب که در این سایت قابل دانلود است آورده ام.

دانلود سه کتاب قدیری ابیانه شامل تحلیل اوضاع و برنامه‌ها برای پیشرفت

با سلام
آقای دکتر عدم کارایی دولت فعلی مدتهاست برای مردم به وضوح ثابت شده است ،‌ از نظر بنده نیازی به تخریب شخصیتی نمی باشد و انشالله که اصول گرایان و ادامه دهنده راه شهدا و انقلابیون و وطن پرستان کارآمد مشکلات را با توجه به رهنمودهای رهبر گرانقدرمان مرتفع می کنند ، انشالله
شما خودت بد تر از اینهایی اینها رو بشزی میکنند مواضعشونم مشخصه شما معلوم نیست ذات پاک یا شیطان صفت منافع طلبی
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
باسلام آقای دکتر.برای رد صلاحیت آقای مشایی فکر نمی کنم چند عکس از مجسمه های 6 سال پیش کافی باشه.لطفا ادله محکمتری به شورای نگهبان ارایه بفرمایید.پیشنهاد بنده هم به جنابعالی این است که کاندیدای اصول گرایان یک نفر باشد.لطفا جواب را به ایمیلم ارسال کنید.
پاسخ:
با سلام این هم یک دلیل بر صدها دلیل دیگر است. کسی که چنین مجسمه هایی را به عنوان نماد فرهنگ ملت ایرانی به جهان معرفی می کند نمی تواند رئیس جمهور ایران اسلامی شود.
ضمنا قبول دارم که بهتر است یک نفر از اصولگرایان بویژه در شرایط فعلی معرفی شود. ولی معتقدم این یک نفر باید فرد اصلح باشد و یکی از معیارهای اصلح بودن برنامه های وی است. اگر یکی از اصولگرایان مطرح این برنامه ها را قبول کرده و تضمینی برای اجرای آن بدهد حاضرم به نفعش کنار بروم. چون مهم اجرای برنامه ها است و نه اینکه فقط خودم آنرا اجرا کنم.
عرصه انتخابات در ایران همیشه شده بازیچه و تهدید به افشاگری و تخریب شخصیتهای حقیقی و حقوقی و این امر همچنان در همه انتخابات چه ریاست جمهوری چه شوراها و چه مجلس به صورت یک برنامه در آمده خدمت افراد خیلی راحت به خیانت تعبیر می شه و بر عکس خیانت برخی افراد به خدمت . کلا هرج و مرج در عرصه انتخابات موج می زنه
پاسخ:
بله این طور است ولی نباید بیان حقایق را در مورد کسی که می خواهد 4 سال کشور را به ورطه سقوط بکشاند سکوت کرد.
به نظرم تبلیغ خیلی خوبی بود برای مشایی .خداییش من که نمی دونستم انقد روشنفکره .
پاسخ:
بله روشنفکر است. خیلی روشنفکر است. مرتجع نیست نسبت به هزینه های غیر قانونی از بیت المال و سوء استفاده از قدرت پرهیز کند. شما به وی رای دهید وان شاء الله با وی هم محشور.
چه فشاری به شماها اومده
سلام آقای دکتر من دل خوشی از مشایی و بقایی و ... ندارم ولی میشه بفرمایید چرا شما الان دارید ماجرای سال 86 رو بازگو می کنید؟!!
پاسخ:
6 سال پیش مقابله و به مسئولین گزارش کردم. دو سال قبل در رسانه ها منتشر کردم بدون عکس و نامه به شورای نگهبان و انتشار عکس سانسور شده را گذاشتم تا اگر نامزد شود منتشر کنم به آدرس زیر برای اطلاع مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">