پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ق.ظ

تصویر دو قدیس! همراه با هاله نور

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۰۳ ق.ظ

انفصال از خدمات دولتی به مدت 6 ماه و حبس

مجازاتی که طبق قانون احمدی نژاد مستحق آن است.

یک وکیل دادگستری گفت: هیچکدام از هیئت‌های اجرایی و نظارتی اجازه ندارند به هیچ نحوی در رابطه با نامزدهای انتخاباتی اعلام موضع کنند، تا جائیکه قانونگذار برای آن ضمانت اجرا نیز تعیین کرده است.

"محمود صادقی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر غیرقانونی بودن حضور رئیس‌ جمهور در ستاد انتخابات کشور به همراه مشایی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، اقدام اخیر احمدی‌نژاد در معرفی یکی از افراد به عنوان نامزد انتخابات تخلف بوده و عنوان "مجرمانه" دارد‌.

صادقی با اشاره به ماده 93 قانون ریاست‌جمهوری گفت: قانون برای ضمانت اجرایی این کار غیرقانونی، انفصال از خدمات دولتی به مدت 6 ماه و حبس را در نظر گرفته است.

۹۲/۰۲/۲۴

نظرات  (۱۴)

سلام

مطمئن باشید احمدی نژاد در آینده 30-40 یا 50 سال دیگر به اسطوره تبدیل خواهد شد.
روزهای آینده روزهای سختی برا احمدی نژاد خواهد بود. و هر چی بیشتر بکوبندش احتمال اسطوره شدنش بیشتره.

مسخرتون میاد!!!!!!!؟؟؟
پاسخ:
مشایی گفت او قدیس است. همین حال از اسطوره هم بالاتر  رفته است!!!!!!!!!
شما چشمتان را بستید و بر طبل خالی می کوبید و میگویید مرغ یک پا دارد اگر اشتباه کردید در حمایت احمدی نژاد مردانه اعتراف و عذر خواهی کنید نکه هر روز خودتونو توجیه کنید بخدا اگر عذر خواهی کنید مردم شما را می بخشند .
پاسخ:
اگر رای دادن به احمدی نژاد اشتباه بوده قطعا رای ندادن به موسوی و کروبی بهترین کاری بود که کرده ایم.
ضمنا ما به انسان رای دادیم و نه به قول آقای مشایی به قدیس!
انسان هم تا لحظه مرگ در حال انتخاب بین خیر و شر است و هر آن احتمال سقوطش می رود. احمدی نژآد سقوط کرد. این ویژگی انسان تا روز قیامت ادامه دارد. مهم این است که در لحظه انتخاب نیت خیر داشته باشید. شما هم حتی اگر با نیت خیر ولی به اشتباه به امثال موسوی رای داده باشید اجرتان ان شاء الله نزد خداوند محفوظ است به شرطی که از اشتباه خود پشیمان شده باشید.
جناب آقای ابیانه . شما 8 سال پیش هاله نور را در بیت جوادی آملی مشاهده نکردید که سال 88 مردم را در خیابانها به خاطر این تحفه آرادان به خاک و خون کشیدید ؟؟
به قول خودتون ، فکر می کنید مردم احمقند ؟
پاسخ:
سال 88 این فتنه گراتن بودند که با ادعای تقلب به مراکز مختلف حمله کردند و به آتش کشیدند و در روز عاشورا هم حرمت شکنی کردند .
حالا همان سران فتنه می گویند تقلب نبود بلکه تخلف بود!
چرا عارف و خاتمی و تاج زاده و ابطحی و موسوی لاری که می دانستند تقلب نبوده بلکه باختند درانتخابات افراد ناآگاه و نیز عده ای از اراذل و اوباش را به خیابانها کشیدند. و باعث کشته شدن تعدادی ازافراد شدند. ندید که همه دشمنانا خارجی ایران و اسلام که از موشک باران و اشغال ایران حمایت کرده بودند و همه ضد انقلابیون خائنی که به میهن خویش خیانت کرده اند از آنها حمایت کردند.
حالا فکر می کنید مردم فراموش می کنند.
هاله نور چه ربطی به اغتشاشات دارد؟ این تحفه رای آورد و آن تحفه های دیگر رای نیاوردند. چرا خود را به تغافل می زنید؟
سلام.جناب دکتر .چه کسی باعث بالا امدن احمدی نژاد شد ؟ 8 سال تمام خون ملت رو تو شیشه کردن.یعنی چهار سال اول کم بود که واسه انتخابات 88 باز هم ازش حمایت کردید ؟ گرونی ،بیکاری ، فساد دیگه چه اتفاقاتی باید میفتاد که دست از حمایت این آقا بردارید. این همه تخلف از قانون.این همه حرمت شکنی بین مسئولین. چرا هیچ وقت مجازات نشد ؟ پشت پرده این بازی های سیاسی چیه که به قیمتشون این بلا ها سر ملت امد.کافیه 10 دقیقه برید تو یه خیابون.به فاصله هر 10-15 متر یه گدا . یه تن فروش. یه هرزه.چرا ؟ چون پول ندارن.چون همه چیز 4و5 برابر شده.چون شغل نیست.چون درآمد نیست.3000 میلیارد از کشور رفت،کی رفت دنبالش.کی تنبیه شد . یه عده زیر دست که قربانی شدن این وسط تا کسانی که پول هارو برداشتن و رفتند چیزیشون نشه.تو چهار سال اول هم وضع همین بود.اشتباه شما 4 سال پیش بود که ازش حمایت کردید و باعث شدید این اتفاقات بیفته و متاسفانه چقدر دیر پی بردید به این اشتباه.خیلی دیر دکتر...خیلی خیلی دیر...
پاسخ:
سلام جناب آقای محمد
اطلاعات شما ناقص است.
اختلاس گران 3000 میلیاردی دستگیر شده ومحاکمه و 4 نفرشان از جمله رئیس گروه به اعدام محکوم شدند و 5000 میلیارد تومان ازاموالشان مصادره شده و لذا پول اختلاس شده برگشت.
آنکه فرار کرد رئیس بانک ملی بوده که با 3 مییسارد تومان رشوه فار کرد و نه 3000 میلیارد تومان.
در مورد ریشه ای مشکلات اقتصادی توجه شما را به خوانده دو کتاب کلیدهای پیشرفت و نیز نفت وتوهم مراجعه فرمایید. جواب خود را خواهید گرفت.

  http://bayanbox.ir/id/8638045451420406185?view





دانلود کتاب «کلیدهای پیشرفت، عوامل و موانع فرهنگی، کار، تولید و پیشرفت»
دانلود کتاب برنامه جهاد اداری؛ نجات ارباب رجوع


این شما و پایگاه های بسیج و 3پاه نبود که در انتخابات 84 و 88 از احمدی نژاد حمایت میکردید؟؟؟ مگر شما آینده نگری نداشتید؟؟؟ مگر همان زمان آقای رفسنجانی درباره شخصیت واقعی احمدی نژاد نگفت؟؟؟ آن روز او را کوبیدید که اشتباه میکند و امروز به صحبت 4 سال قبل او رسیدید؟؟؟
پاسخ:
آیا این آمریکا و اسرائیل و انگلیس نبودند که از موسوی و کروبی حمایت کردند؟!!! شک دارید؟
من از اقدام احمدی نژاد در تخریب آقای هاشمی که نامزد نبود ناراحت شدم. او خلاف نظر رهبری عمل کرد. رهبری توصیه کرده بودند که چنین نکند و او حرف مشایی راترجیح داد. از همان زمان هم از خط ولایت خارج شدو دچار استحاله شود وخرابکاری های شروع شد. تا به اینجا رسیده که مشخص می کند که چه کسانی با مسیح , رجعت خواهد کرد و مشایی نیز احمدی نژاد را قدیس می خواند.
انسان هر آن در حال امتحان است و انسان تا روز قیامت چنین خواهد بود. و م یتوند از بلندترین درجات سقوط کند. احمدی نازد سقوط کزد و سقوط بیشتر در راه است.
در یکی از پاسخ ها گفته اید نباید گذاشت نا اهلان به مناسب حکومتی برسند
سوال من این است که نااهلان را شما فقط مشایی و احمدی نژاد می دانید؟
در سوابق قبلی تان اثری از مبارزه با نااهلی در جهت جلوگیری از رسیدن به منسبی داشته اید یا خیر یا اینکه قبلاهمه پاک بوده اند؟
پاسخ:
قبلا هم برا یجلوگیری از به قدرت رسیدن افرادی مثل معین و کروبی تلاش کرده ام. در حد توانم. می توانید در اینترنت جستجو کنید. 
سلام شاید لغو شدن سفر احمدی نژاد به لرستان هم نتیجه همین پیش بینی باشه. یعنی احمدی نژاد فهمیده و میدونه که مشایی رد صلاحیت میشه و کم کم عکس العملهای خودشو داره نشون مده. اولین عکس العملش هم همین لغو سفرش به لرستان باشه و شاید دیگه کلا سفر استانی نره. اصولا از آدمی که خط و نشون میکشه و همش باید نازشو بکشی، خوشم نمیاد. براش متاسفم. راه رو اشتباه رفت. هدف رو گم کرد....
واقعا برای همتون متاسفم که اینقدر منصب دنیا براتون باارزشه حتی به قیمت تخریب و شکستن شخصیت یک فرد. اقایون محترم لطفا سیره نبوی و علوی را مطالعه کنید.
واقعا جای تاسف داره برای اقای قدیری که اینقدر از خودش مطمینه .
پاسخ:
شکستن شخصیت مطرح نیست. نبود شخصیت اسلامی مطرح است.نمی توانیم شاهد شکسته شدن حرمت جمهوری اسلامی و خون شهدا با به قدرت رسیدن چنین فردی باشیم. نباید گذاشت نااهلان به مناصب حکومتی دست یابند.
نفاقی که احمدی نژاد به خرج داد انسان را یاد بنی صدر می اندازد که خود را شدیدا انقلابی و مخالف منافقین ( مجاهدین خلق ) معرفی می کرد ولی سرانجام با آن وضع به همراه رجوی ملعون فرار کرد . آقای احمدی نژاد دم از امام زمان (عج) می زند ولی مشایی را مثل یک بت تبلیغ می کند .
چقدر به هاله نور دوقلوهای افسانه ای شباهت دارد!
پاسخ:
هاله نور یک ادعای کذب نبود و بنده آن را تایید می کنم. در سازمان ملل برای اینکه دوربین ها بتوانند از زوایای مختلف از سخنران بدون سایه بر چهره فیلم بگیرند نورپردازی ویژه ای می کنند و هالهای از نور ایجاد می کنند. این هاله نور شامل اوباما و شیمون پرز هم می شود.
سلام آقای دکتر من کسی بودم حداقل تمام فامیل ووابستگانم را مجاب به رای دادن به احمدی نژادکردم که حالا ازهمه آنها شرمنده هستم شما میگوید چرا انطور بد عمل کرد آیا نفس خودش ضعف داشت یا دیگران براو اثر گذاشتن
پاسخ:
هم خودش ضعف داشت و هم دیگران بر وی تاثیر گذاشتند. بعضی اشکال ها در مقام و موقعیت خاصی بروز می کند. او ظرفیت این مقام و آن تمجیدو تعریف ها را و استقبال ها را نداشت.
متاسفانه همه شما از احمدی نژاد حمایت می کردید.حالا بد شده؟چرا؟چون یکم مستقل شده؟احمدی نژاد تازه داره مثل یک رئیس جمهور واقعی عمل می کنه.درود بر احمدی نژاد و مشایی
پاسخ:
پس شما قبول دارید که او تغییر کرده. ما از احمدی نژاد سابق حمایت کردیم و این ما نیستیم که تغییر موضع دادیم بلکه این او است که تغییر روش و تغییر موضع داده و طبیعتا ما نمی توانیم از او حمایت کنیم. ما که مثل آقای مشایی او را یک قدیس نمی دانیم که هر کاری کرد بپذیریم.
تازه مشایی نیز او را یک قدیس نمی داند هر چند او را قدیس معرفی می کند. هر دو می دانند که قدرت طلبانی قانون شکن هستند که می خواهند هر طور شده بر اریکه قدرت باقی بمانند.
با سلام
حتما فکر کرده اگه احمدی نژاد با اون بیاد حتما مردم بهش رای میدن
موش تو سوراخ نمیرفت یه جارو هم به دمش میبست!
با سلام
جناب دکتر بفرمایید که آقای احمدی نژاد از آقای مشایی خط میگیرند یا برعکسه؟؟
ضمنا بیان کنید اینگونه تخلفات روشن و آشکارای قانون زمینه سازی برای فتنه ای جدید پس از رد صلاحیت آقای مشایی نیست و چرا با اینگونه تخلفات بدیع برخورد نمیشود؟
باتشکر
پاسخ:
مشایی رد صلاحیت خواهد شد و احمدی نژآد بلافاصله جهره اصلی خود را ب نمایش خواهد گذاشت. هر چند خیلی ها به ماهیت او پی برده اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">